Web Analytics Made Easy - Statcounter

افزایش ظرفیت برق جنوب استان فارس در پست بلغان زمینه‌سازی برای توسعه کشاورزی و تامین برق روستایی را در این مناطق گرمسیری استان را به دنبال دارد. ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به‌نقل از روابط‌عمومی برق منطقه‌ای استان فارس، غلامعباس رنجبر سرپرست طرح پست‌های فوق توزیع شرکت برق منطقه‌ای استان فارس اظهار داشت: به منظور رفع مشکل افت ولتاژ در شهرستان‌های لارستان و اوز و تامین برق روستاهای این مناطق و همچنین تامین برق چاه‌های کشاورزی در این شهرستان‌ها طرح افزایش ظرفیت پست بلغان در جنوب فارس کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح یاد شده با بهره‌گیری از یک دستگاه ترانسفورماتور 40 مگاولت آمپر با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال انجام شده است.

جزئیات طرح «099» در اصفهان؛ با مدیریت مصرف برق به دنبال تابستانی بدون خاموشی هستیمبهره‌برداری 9 سد بزرگ تا پایان سال/آماده مهار سیلاب هستیم/ مردم قبض آب و برق را پرداخت کنندبرق مصرفی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه به صورت رایگان محاسبه می‌شود

 رنجبر تصریح کرد: این اقدام تاثیر بسزایی در تامین برق چاه‌های کشاورزی به ویژه در مناطق روستایی جویم واوز و همچنین تامین برق روستاها را به دنبال دارد.

سرپرست طرح پست‌های فوق توزیع شرکت برق منطقه‌ای استان فارس با بیان اینکه تامین برق چاه‌های کشاورزی یک ضرورت انکار ناپذیر در راستای کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی و حفاظت از محیط زیست و همچنین کاهش هزینه‌های تولید در حوزه کشاورزی است، افزود: طرح  کاهش مصرف گازوئیل در چاه‌های کشاورزی یکی از طرح‌های اقتصادی و مقرون به صرفه  و بنیادی است است که با تلاش نیروهای متخصص در شرکت‌های برق و تعامل با سازمان های دیگر اکنون به ثمر نشسته است.

وی همچنین در باره ضرورت برق‌رسانی به روستاها با تامین زیر ساخت‌های انتقال برق و تقویت پست‌ها افزود: نگاه نظام اسلامی  بیشتر به سمت طبقات پایین جامعه بوده و حتی در شرایط سخت اقتصادی هم از برق‌رسانی به روستا‌ها دست کشیده نشد  و این رویکرد با تقویت زیر ساخت‌های تامین و انتقال  همچنان در استان فارس تداوم دارد.

رنجبر تصریح کرد: امیدواریم درایام تابستان پیش رو با مدیریت مصرف انرژی برق توسط همه شهروندان  سال خوبی را از لحاظ دسترسی راحت به انرژی برق با مصرف بهینه تجربه کنیم.

انتهای پیام/423/ ز

R7771/P/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چاه های کشاورزی استان فارس تامین برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۲۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد / تاکید ژنرال عاصم منیر بر جلوگیری از به خطر انداختن روابط دو کشور

به گزارش صدای ایران، ژنرال «سید عاصم منیر» فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار دکتر سید ابراهیم رئیسی رفت.

بحث طرفین در درجه اول بر موضوعات مورد علاقه متقابل، به‌ویژه صلح منطقه‌ای، ثبات و امنیت مرزی متمرکز بود.

هر دو طرف بر ضرورت تقویت همکاری‌های دوجانبه و در عین حال تلاش مشترک برای ثبات منطقه‌ای و شکوفایی اقتصادی توافق کردند.

سید ابراهیم رئیسی نیز تاکید کرد: ایران و پاکستان با تقویت همکاری‌های فیمابین قوای مسلح می‌توانند صلح و ثبات را برای دو ملت و منطقه به ارمغان آورند.

فرمانده ارتش پاکستان مرز‌های ایران و پاکستان را "مرز صلح و دوستی" توصیف کرد و بر لزوم بهبود هماهنگی در طول مرز‌های مشترک برای جلوگیری از به خطر انداختن روابط دیرینه و برادرانه دو کشور همسایه توسط تروریست‌ها تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • برداشت ملون و جانا از مزارع جنوب فارس
  • رئیسی: تقویت همکاری قوای مسلح ایران و پاکستان برای منطقه ثبات می‌آورد / تاکید ژنرال عاصم منیر بر جلوگیری از به خطر انداختن روابط دو کشور
  • مصرف این مواد غذایی به جلوگیری و متوقف کردن ریزش مو کمک می‌کند
  • کشت فراسرزمینی منجر به تقویت تولید داخلی و تامین امنیت غذایی می‌شود
  • شهید قرنی نقش مهمی در جلوگیری از تجزیه کشور داشت
  • تقویت و جلوگیری از ضعیف‌شدن چشم کودکان
  • جهش تولیدات کشاورزی همدان از مسیر مولدسازی روستاها می‌گذرد
  • تقویت زیرساخت های کشاورزی در حوزه جنوب ایلام یک ضرورت است
  • مجلس به موضوع قطعی برق چاه‌های کشاورزی ورود کند
  • تامین آب شرب مجتمع جارچلو شهرستان میاندوآب از محل مجتمع ساحل راست