Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@23:48:05 GMT

پنجمین کشتی حامل ‌برنج در ‌بندر بوشهر پهلو می‎گیرد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۲۹۵۸

پنجمین کشتی حامل ‌برنج در ‌بندر بوشهر پهلو می‎گیرد

سیدمحمد هاشمی روز پنج‏شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر افزود: میزان برنج و شکر ذخیره انبارهای اداره کل غله و خدمات بازرگانی به ترتیب ۲ و یکهزار تن است و توزیع این اقلام از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر همچنان ادامه دارد.

 وی در ارتباط با وضعیت برداشت گندم در استان بوشهر نیز گفت: در این استان ۱۲ انبار شامل ۵ انبار اداره کل غله و ۷ انبار مباشر تعاون روستایی در تحویل‌گیری گندم‌های برداشتی کشاورزان به صورت خرید تضمینی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی ادامه داد: پیش‌بینی خرید ۱۰۸ هزار تن گندم  از کشاورزان استان بوشهر شده بود که تاکنون ۱۱۴ هزار تن گندم  خریداری و تحویل انبارهای ذخیره شده است.

وی گفت: از ۱۱۴ هزار تن گندم خریداری شده از کشاورزان مبلغ ۲۶۰ میلیارد تومان بابت خرید ۱۰۴ هزار تن آن به حساب کشاورزان واریز شده و هزینه خرید ۱۴ هزار تن دیگر بزودی پرداخت می‌شود.

هاشمی یادآورشد: ۱۰۰ هزار تن از گندم‌های خریداری شده به صورت مستقیم به انبارهای پنج گانه اداره غله  و ۱۴ هزار تن دیگر نیز از طریق انبارهای مباشر تحویل شده است.

برچسب‌ها بوشهر کالای اساسی برنج شکر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر کالای اساسی برنج شکر بوشهر کالای اساسی برنج شکر استان بوشهر هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۲۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز خرید گندم در هندیجان

جام جم آنلاین - خوزستان، علی شکاری پیش از ظهر امروز (یکشنبه 2 اردیبهشت)  گفت: با حضور فرماندار ،امام جمعه ، مدیر جهاد کشاورزی ، مدیر تعاون روستایی شهرستان و جمعی از کشاورزان، سومین مرکز خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در شهرستان افتتاح شد.

سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان هندیجان افزود: از این پس کشاورزان بخش سورین می توانند محصول گندم مازاد بر نیاز خود را به مرکز خرید گندمی که با همکاری مسئولان این شهرستان تاسیس و راه اندازی شده، تحویل دهند.

وی اظهار داشت: تا قبل از افتتاح این مرکز خرید، کشاورزان بخش سورین ، گندم مازاد خود را به مرکز خرید بخش چم خلف عیسی یا مرکز خرید آسیاب واقع در شهر امیدیه که مسافت طولانی با بخش سورین دارد تحویل می دادند، که علاوه بر زمان بر بودن، هزینه های بسیاری  برای کشاورزان داشته است، که با افتتاح این مرکز خرید گندم این مشکل برطرف شده است.  

 شایان ذکر است همزمان با افتتاح  سومین مرکز خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان، جـایگاه جدیـد ســوخـت رسـانــی بخش کـشاورزی در دهملا بزرگ افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • خرید بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید ۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • گندم مورد نیاز چهارمحال و بختیاری تا خردادماه تأمین است
  • تخصیص جایزه گندم به کجا رسید؟
  • آغاز خرید تضمینی گندم از ۲۰ اردیبهشت
  • رشد چشمگیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی
  • رشد چشم‌گیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی
  • مرکز جدید خرید گندم در هندیجان افتتاح شد
  • افتتاح مرکز خرید گندم در هندیجان