Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:21:26 GMT

سرمربی مس سونگون: تعویق جام جهانی فوتسال به سود تیم ملی است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۳۱۶۳

سرمربی مس سونگون: تعویق جام جهانی فوتسال به سود تیم ملی است

علیرضا افضل روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ورزشکاران در این مدت نتوانسته اند به خوبی تمرین کنند و تیم ملی فوتسال ما هم از این قضیه مستثنی نیست و بازیکنان ملی پوش کشورمان نیز موفق نشده اند تمرینات خوبی را برگزار کنند.  

وی افزود: بر این اساس به نظر من تعویق مسابقات جام جهانی کاملا به نفع تیم ملی و همچنین کادر فنی است و کمیته فوتسال باید از این فرصت پیش آمده به خوبی استفاده کند و با تدراک دیدن چند بازی دوستانه خوب بازیکنان تیم ملی را برای حضور در مسابقات جام جهانی آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افضل همچنین درباره آخرین وضعیت تیم مس سونگون پیش از حضور در فینال لیگ برتر، اظهار کرد: بزودی تمرینات را آغاز خواهیم کرد.
وی با اشاره به پیشنهاد کمیته فوتسال به کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر اینکه مسابقات جام ملت‌ها در بهمن برگزار شود، گفت: اگر قرار باشد این رقابت‌ها در بهمن ماه برگزار شود، به نظر من سازمان لیگ هم می‌تواند مسابقات فصل جدید لیگ برتر را قبل از جام ملت‌ها آغاز کند تا مسابقات نیم فصل اول قبل از شروع مسابقات جام ملت‌ها به پایان برسد و بعد از آن بازیکنان تیم ملی به طور کامل در اختیار کادر فنی قرار بگیرند.
وی خصوص این پیشنهاد کمیته فوتسال مبنی بر اینکه تیم قهرمان لیگ برتر به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا رفته و تیم نایب قهرمان هم در جام باشگاه‌های جهان حاضر شود، گفت: به نظر من این که بخواهیم تیم قهرمان لیگ را به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا و تیم نایب قهرمان را هم به جام باشگاه‌های جهان بفرستیم، قشنگ نیست.

وی با بیان اینکه تیم‌هایی که در جام باشگاه‌های جهان حاضر می‌شوند تعدادشان بسیار اندک و کیفیت بازی‌ها پایین است، گفت: اگر مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های جهان به مانند فوتبال با حضور تیم‌های زیادی برگزار می‌شد در آن صورت می‌شد گفت که این مسابقات از کیفیت خوبی برخوردار است و تیم نایب قهرمان لیگ می‌تواند در این مسابقات شرکت کند.

برچسب‌ها ورزقان فوتسال آذربایجان شرقی مس سونگون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزقان فوتسال آذربایجان شرقی مس سونگون ورزقان فوتسال آذربایجان شرقی مس سونگون جام باشگاه های جهان مسابقات جام تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی

به گزارش "ورزش سه"، فردین معصومی، کشتی‌گیر مازندرانی سنگین وزن سابق تیم ملی کشتی، در حاشیه مراسم واگذری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ابتدا درباره تماشای کشتی در ماه‌های اخیر گفت: بله کشتی را که همیشه دنبال می‌کنم بخصوص که حالا امیررضا (اشاره به پسرش که کنارش ایستاده) در مسابقات حضور دارد.

معصومی در پاسخ به این سوال که آیا فوتبال را هم دنبال می‌کند و فکر می‌کند کدام تیم قهرمان لیگ برتر خواهد شد گفت: اینکه پرسیدن ندارد، باز هم پرسپولیس قهرمان می‌شود.

معصومی درباره رفتن گل‌محمدی و حضور اوسمار در راس کادر فنی تیم محبوبش گفت: به هر حال این حاصل زحمت آقا یحیی بوده و هنوز نمی‌شود به مربی جدید نمره‌ای داد و بگوییم ایشان کار کرده اما به هر حال هر کسی برای پرسپولیس بزرگ زحمت بکشد هوادار دوستش دارد و ما هم از ایشان تشکر می‌کنیم.
این کشتی‌گیر سابق درباره اینکه با توجه به استقلالی بودن پسرش مشکلی بین آنها ایجاد نمی‌شود، گفت: نه ،به هر حال هر کسی آزاد است یک رنگ و یک تیم را دوست داشته باشد. ما هم برایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم. آنها همیشه دوم می‌شوند و آن پایین‌ها هستند و تنور لیگ را داغ کرده‌اند.

در ادامه علیرضا، فرزند کشتی‌گیر معصومی، درباره کری‌خوانی‌های پدرش گفت: من و بابا خیلی در این حال و هواها نیستیم. فقط مهم این است که الان کدام تیم در رتبه اول است و در صدر جدول قرار دارد تا ببینیم آخر فصل چه پیش می‌آید.

اینجا بود که دوباره فردین معصومی  در بین کلام پسرش گفت: البته الان جام نمی‌دهند و جام را آخر فصل می‌دهند.

سپس امیررضا معصومی گفت: امیدوارم همین روند صدرنشینی برای استقلال ادامه داشته باشد.

او درباره شرایط خودش هم گفت: من بعد از مسابقات جام بین المللی  جام یاشاردوغو به تیم جوانان اضافه شدم و امیدوارم بتوانم به کشتی کشورم در رده جوانان کمک کنم. فکر کنم حدود دو ماه دیگر مسابقات آسیایی جوانان برگزار می‌شود و بعد از مسابقات المپیک پاریس هم رقابت‌های قهرمانی جهان را داریم. امیدوارم تیم کشتی ما در مسابقات المپیک پاریس و جوانان ما در جهانی بهترین عملکرد خود را داشته باشند.

او درباره مسابقات انتخاباتی آمریکا که اتفاقات بزرگی در آن رخ داد و کشتی‌گیران به‌نامی حذف شدند و به المپیک نخواهند رفت، گفت: بله، همیشه در سال المپیک یک پوست‌اندازی می‌شود در تیم‌های کشتی دنیا که آمریکا هم از این قضیه مستثنی نبود. ما هم تغییر سرمربی تیم ملی کشتی و آمدن آقای محسن کاوه را به فال نیک می‌گیریم و همان‌طور که در مسابقات آسیایی درخشیدند امیدوارم در المپیک هم بدرخشند. همان‌طور که می‌دانید کشتی همیشه جورکش کاروان ورزشی ایران بوده و امیدوارم در المپیک هم این را به همه ثابت کند.

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • شعبده‌بازی سرمربی ایرانی با تیم ملی افغانستان | آنها به جام جهانی می‌رسند؟
  • فرانک پرتوآذر قهرمان کراس کانتری کلاس۲ جهانی اسپانیا شد