Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@08:43:31 GMT

فدراسیون کشتی در مبارزه با دوپینگ جدی است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۳۳۹۱

فدراسیون کشتی در مبارزه با دوپینگ جدی است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا دبیر بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه مجمع سالیانه هئیت کشتی استان البرز در جمع با خبرنگاران در خصوص اقدامات فدراسیون کشتی از جمله اقدامات ضد دوپینگ در چند ماهه اخیر، اظهار کرد: در بحث مبارزه با دوپینگ جدی هستیم و در مورد این تصمیم نیز کوتاه نمی آئیم.

وی گفت: آدرس منازل و شماره تماس تمامی کشتی گیران در اختیار ستاد ملی مبارزه با دوپینگ قرار داده شده و در دوره‌های تمرینی و مسابقات می‌توانند مراجعه کرده و تست دوپینگ ورزشکاران را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فدراسیون کشتی عنوان کرد: در تمامی مسابقات کشتی کشور مشتمل بر قهرمانی، لیگ، رقابت‌های جام تختی و یا مسابقات بین المللی تست دوپینک کشتی گیران انجام می‌شود.

دبیر با بیان اینکه درست است که تست دوپینگ از کشتی گیران اخذ می‌شود اما در کنار آن برای این مسئله آموزش‌های لازم را برای کشتی گیران و مربیان کشتی برگزار می‌کنیم.

به گفته وی قبل از اینکه او هدایت فدراسیون کشتی ایران را عهده دار شود در بحث دوپینگ ایران و ترکیه بیشترین آمار دوپینگ را در ورزش کشتی داشته اند که باید برای کاهش این آمار تلاش شود.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه آموزش و اطلاع رسانی در مورد دوپینگ تأثیر زیادی در کاهش آمار آن دارد، گفت: بعد از فروکش کردن تب کرونا این قضیه را با جدیت بیشتری دنبال خواهیم کرد.

دبیر در خصوص نگاهی که به ورزش کشتی در استان البرز دارد، توضیح داد: کرج قدیم یا البرز کنونی یکی از بال‌های مهم کشور در ورزش کشتی است و طبق آمار ارائه شده توسط مسئولان کشتی البرز حدود ۱۶ درصد مدال‌های کشتی کشور توسط البرزی‌ها کسب شده است.

وی با بیان اینکه البرز استانی مهاجر پذیر است و این مقوله می‌تواند یک پتانسیل برای کشتی ایران باشد، افزود: آرزوی ما این است که با کار بیشتر در باشگاه‌های ورزشی و پرورش استعدادها افزایش کمیت کار به بهتر شدن کیفیت برسیم و تعداد قهرمانان ورزش کشتی نیز افزایش یابد، در این مورد انتظار ما از استان البرز بالا است.

کد خبر 4930958

منبع: مهر

کلیدواژه: جام تختی استان البرز فدراسیون کشتی ایران ستاد ملی مبارزه با دوپینگ فدراسیون کشتی ویروس کرونا بوشهر شیراز شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا ایلام بیرجند کمک به نیازمندان مواسات روابط عمومی مشهد فدراسیون کشتی کشتی گیران ورزش کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۳۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی تیم ملی به شکست تیلور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ درحالیکه هنوز ملی‌پوش وزن 86 کیلوگرم ایران برای حضور در مسابقات المپیک پاریس مشخص نشده، با برگزاری مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آمریکا، آرون بروکس نماینده این وزن آنها در بازی‌های المپیک شد.

به گزارش تسنیم، این کشتی‌گیر که سال 2023 قهرمان امیدهای جهان نیز شده بود، توانست طی دو کشتی از سد دیوید تیلور آمریکایی بگذرد.

به این ترتیب از بین حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و هادی وفایی‌پور هر کشتی‌گیری که در وزن 86 کیلوگرم ایران راهی المپیک شود، تیلور انتظارش را نخواهد کشید و این بار باید با ملی‌پوش جوان و جدید آمریکایی‌ها مبارزه کند.

محسن کاوه که به تازگی از مسابقات کسب سهمیه بیشکک بازگشته، در این رابطه گفت: خوشحالی ما از این بابت است که حساسیتی که تا امروز روی موضوع مبارزه با تیلور ایجاد شده بود، از بین می‌رود و باری از دوش تیم برداشته خواهد شد. مسئله این نبود که از آمریکا تیلور، بروکس یا والنسیا می‌آیند که ما باید برای مصاف با هر حریفی آماده باشیم، مسئله اصلی پایین آمدن بار روانی تیم است. اینکه همه تیلور را آنالیز می‌کردند و کارشناس و تئوریسین شده بودند، غیبت تیلور در پاریس، به آرامش تیم ما کمک خواهد کرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897938

دیگر خبرها

  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • ابراهیم مهربان سخنگوی فدراسیون کشتی شد
  • واکنش سرمربی تیم‌ملی کشتی به حذف تیلور
  • سخنگوی فدراسیون کشتی معرفی شد
  • سخنگوی جدید فدراسیون کشتی معرفی شد
  • واکنش سرمربی تیم ملی به شکست تیلور