Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا آشناگر چهارشنبه در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری با بیان اینکه مشکلات اقتصادی با مدیریت نقدینگی در کشور به حداقل می‌رسد افزود: هدایت نقدینگی به بازار سرمایه از اقدام‌های کلیدی دستگاه‌های اجرایی است که برای فعالیت در کارهای مولد استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شفافیت دولت در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی تاکید کرد:  این‌ نگرش در بین مردم ایجاد شود که بازار سرمایه‌ای در کشور وجود دارد که قوی‌تر از وضعیت سرمایه بانکی است.

استاندار سمنان ادامه داد: دولت برنامه جدی برای عرضه‌های اولیه، فروش دارایی دولت و دیگر دستگاه‌های حاکمیتی دارد، به تعبیری سال طلایی برای افرادی که سرمایه خود را وارد بورس می‌کنند است.

وی به ضرورت آموزش ثروت‌آفرینی در نظام آموزشی و تعلیمی کشور تاکید و تصریح کرد: برای استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی و ورود اقشار مردم به بازار سرمایه اقدام و آموزش‌ها در این بخش فراگیر شود.

آشناگر افزود: بازار سرمایه ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی و جهش تولید با وجود تحریم و فشارهای اقتصادی است و از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری‌های نو برای توسعه بازار کشور استفاده شود.

رویه استعلام برای ورود سرمایه‌گذار در سمنان تصحیح شود

وی اضافه کرد: براساس آمار، رویه انجام ۲۹ استعلام برای ورود فعالان اقتصادی برای سرمایه گذاری در استان سمنان به هیج عنوان صحیح نیست و باید در صدور مجوز سرمایه گذاری سرعت گیر ایجاد نشود.

استاندار سمنان با بیان اینکه نباید فعالان اقتصادی را برای جذب سرمایه گذار معطل کرد، گفت: دستگاه های اجرایی برنامه‌های ابلاغ شده سال گذشته از سوی استانداری برای حذف استعلامات سرمایه گذاری را اجرا کنند اما به نظر می‌رسد به رویکردهای چهره به چهره اعتقاد دارند.

وی خاطر نشان کرد: قوانین‌ کلی و متعدد در بخش تولید و صنعت بسیار سردرگم کننده است و نمایندگان منتخب نسبت به حذف این قوانین اقدام کنند.

آشناگر با بیان اینکه تلاش دولت رفع موانع و مشکلات صنعتگران است، خاطر نشان کرد: سال گذشته تعداد قابل توجهی از واحدهای صنعتی راکد و در تملک استان سمنان به چرخه تولید برگشت و امسال، اقدامات برای بهبود کیفیت در بهسازی خطوط تولید، بازنگری در سرمایه انسانی و سرعت در تولید است.

استاندار سمنان ادامه داد: دستگاه‌های حاکمیت در کنار دستگاه‌های اجرای برای جهش تولید به عنوان مطالبه جدی رهبر معظم‌انقلاب از مسوولان پای کار باشند.

وی گفت: وزارت کشور محور ۳۰ گانه اقتصادی را اعلام کرد تا با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی این طرح در گام اجرایی قرار گیرد.

آشناگر به لزوم شناسایی واحدهای نیمه فعال و مشکل‌دار استان برای رفع مشکلات تاکید و تصریح کرد: بخش خصوصی با تصمیم‌سازی و دستگاه‌های اجرای با تسهیل ساختارهای اداری به منظور رفع مشکلات واحدهای صنعتی گام بردارند.

استاندار سمنان یادآور شد: پارک علم و فناوری کارخانه‌های نوآوری را در استان فعال کند و مراکز شتاب دهی برای جهش تولید انجام شود.

برچسب‌ها جهش تولید استانداری سمنان بورس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهش تولید استانداری سمنان بورس جهش تولید استانداری سمنان بورس استاندار سمنان بازار سرمایه سرمایه گذاری جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این جلسه گفت: باتوجه به ابلاغیه صادرشده از سازمان هواشناسی، از فردا سه شنبه تا بعد از ظهر چهارشنبه به مدت ۲۴ ساعت بارندگی خوبی را در استان و به ویژه در مناطق شمالی و ارتفاعات مهدیشهر و شمال شهرستان‌های دامغان، شاهرود و میام شاهد خواهیم بود.

حمیدی با اشاره به اینکه ممکن است حجم باران به ۵۸ میلیمتر هم در ۲۴ ساعت برسد افزود: در این مدت توصیه می‌شود مردم از عبور کنار معابر و مجاری آب‌ها و رودخانه‌ها که امکان سیلاب وجود دارد خودداری نمایند و ادارات کل ورزش و جوانان، آموزش و پرورش تمهیدات لازم را در اردو‌های کوهنوردی و دانش آموزی داشته باشند.

وی از آمادگی ادارات کل راهداری، راه و شهرسازی در استان و شهرداری‌ها به منظور رفع انسداد راه‌ها خبر داد و گفت: این جلسه به منظور آمادگی دستگاه‌های اجرایی مرتبط بعلت مدیریت روان آب‌هایی که در پایین دست خواهیم داشت تشکیل شده تا آسیب کمتری در جاده‌ها و تاسیسات مسیر سیلاب داشته باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟