Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران باشگاه پرسپولیس ضمن رد تمام ایرادهایی که به الحاقیه قرارداد اولیه با کارگزار اسپانسر وارد شده، می‌گویند اجازه بدهید این قرارداد تا پایان خرداد اجرا شود و بعد ایرادهایش را بگویید، اما واقعیت این است که تعدد موارد مبهم در این الحاقیه و نوع همکاری اجازه نمی‌دهد سکوت کنیم پس همچنان این مسأله سوژه مهم این روزهای پرسپولیس است و هواداران و رسانه‌ها باید روی آن توقف کنند و حساسیت به خرج دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جدا از تمام ایرادها و گاف‌هایی که پیش از این به آن اشاره کردیم چند نکته نیز باقی مانده که واگویه آنها الحاقیه فوق را بیش از پیش زیر سؤال خواهد برد. باشگاه پرسپولیس در حالی بحث دریافتی ۱۱۰میلیاردی از این قرارداد در سال اول را مطرح می‌کند که این مبلغ تا سال سوم تغییر نخواهد کرد و در هر سه سال، سالی ۱۱۰میلیارد تومان به پرسپولیس پرداخت می‌شود. این عدد در حالی طی سه سال ثابت می‌ماند که با توجه به نرخ تورم و روند رو به افزایش نرخ ارز طبیعتاً ارزش ۱۱۰میلیارد امسال با سال بعد قابل مقایسه نیست!

نکته دوم اینکه در متمم قرارداد آمده از تاریخ ۸/۸/۹۸ تا ۲۵/۲/۹۹ هر درآمدی کسب شده باشد بخش مالی طرفین محاسبه کرده و از آخرین قسط سال اول قرارداد کم می‌کنند. حال سؤال اینجاست که کارگزار به چه حقی این کار را انجام می‌دهد؟ نکته‌ای که چنانچه در دیوان محاسبات اعلام شود در حکم یک فاجعه خواهد بود. اینکه کارگزار در ۶ ماه اعلام کرده مبلغی پرداخت نکرده خودش یک رانت است اما با توجه به رقم اعلام‌شده برای سال اول (۱۱۰میلیارد) باید این مبلغ را برای مدت ۱۸ ماه در نظر بگیریم و از طرفی در نظر داشته باشیم که کارگزار شروع کرده به کاستن اقساط آن قرض ۵/۱۵میلیاردی از درآمدها، پس درآمد خاص پرسپولیس از قرارداد سال اول فقط ۶۸میلیارد تومان خواهد شد!

مطلب فاجعه‌بارتر این است که قرار شده پرسپولیس تا آذرماه سال ۱۳۹۹ مبلغ ۱۱میلیارد از آن بدهی به کارگزار را تسویه کند، اما تا آن زمان هیچ‌کدام از چک‌هایی که به‌عنوان ضمانت به کارگزار داده بود را پس نخواهد گرفت!

مسأله دیگر اینکه در قرارداد اصلی، وزارت ورزش نقش حَکَم و معاون اقتصادی باشگاه نقش ناظر را در صورت دعوای طرفین برعهده داشتند اما حالا این دو نقش از وزارتخانه و معاون اقتصادی گرفته شده تا در صورت به‌وجود آمدن مشکلات دوباره، افرادی که برای زیر سؤال بردن مجموعه خودی یا زیرمجموعه‌شان رودربایستی داشتند از این ماجرا کنار بروند و همه‌چیز در اختیار طرفین قرارداد باشد.

موضوع عجیب دیگری که می‌تواند برای هواداران پرسپولیس حساسیت‌برانگیز و عجیب باشد اینجاست که با اضافه شدن این الحاقیه همه‌چیز برعکس شده و عملاً شرکت آتیه‌داده‌پرداز در نقش کارفرما عمل می‌کند و پرسپولیس حکم پیمانکار را پیدا کرده! در این الحاقیه بندی درباره بیمه وجود دارد و اعلام شده آتیه مبلغ بیمه را از قرارداد کسر می‌کند. همه می‌دانند در قانون بیمه پرداخت حق بیمه با کارفرماست پس اینجا پرسپولیس حکم پیمانکار را خواهد داشت!

باشگاه پرسپولیس اخیراً اعلام کرده همکاری با آتیه به‌معنی زیر سؤال بردن صلاحیت سایر شرکت‌هایی نیست که قصد داشتند با این باشگاه همکاری کنند و در این خصوص گام‌هایی هم برداشتند. می‌توان حدس زد باشگاه پرسپولیس قصد دارد با این بیانیه دل شرکت «ریحان‌فیلم» را به دست بیاورد چراکه این شرکت علیه باشگاه طرح دعوی کرده و حالا که نتوانسته در نقش کارگزار وارد شود حتماً سفت و سخت‌تر دنبال این دعوی را خواهد گرفت، اما شاید بهتر باشد به‌جای این بیانیه‌ها و دل به دست آوردن‌ها یک‌بار برای همیشه تمام ابهاماتی که رسانه‌ها طی یک هفته اخیر درخصوص این قرارداد و الحاقیه‌اش مطرح کرده‌اند را مو به مو توضیح دهد و شفاف کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس کارگزار پرسپولیس لیگ برتر مدیران پرسپولیس باشگاه پرسپولیس سال اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین سفر هنیه به ایران از ابتدای جنگ

 به گزارش تابناک، شبکه خبری المیادین در خبری اعلام کرد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز سه‌شنبه (۷ فروردین) با سفر به تهران، پس از دیدار با وزیر خارجه کشورمان نشستی خبری برگزار خواهد کرد.

منابع خبری تاکید کردند که رئیس دفتر حماس در این سفر با مقامات ایرانی دیدار و درخصوص آخرین تحولات فلسطین و مشخصاً جنگ غزه رایزنی خواهد کرد.

گفتنی است که سفر هنیه به تهران پس از قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در خصوص آتش‌بس فوری در باریکه غزه صورت می‌گیرد.

شورای امنیت سازمان ملل عصر دوشنبه قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه را تصویب کرد.

واشنگتن تهدید کرده بود در صورتی که متن پیش نویس قطعنامه تعدیل نشود و عبارت آتش‌بس دائم به آتش‌بس تغییر نکند، این قطعنامه را رد خواهد کرد.

سرانجام پس از انجام تعدیل، این قطعنامه با رأی مثبت ۱۴ عضو شورای امنیت سازمان ملل و رأی ممتنع آمریکا به تصویب رسید.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ذوب آهن اصفهان برترین میهمان لیگ و درگیری‌های عجیب با پرسپولیس و استقلال
  • بی‌خبری پرسپولیس از نامه بورس به بانک ملت
  • هنوز خبری از سرمربی پرسپولیس نیست!
  • بازیکنان پرسپولیس از بادامکی سراغ پول را گرفتند
  • آغاز نشست خبری امیرعبداللهیان و هنیه
  • دومین سفر هنیه به ایران از ابتدای جنگ
  • اعداد عجیب و غریب ستاره جدید پرسپولیس/ افشاگری محمد خدابنده لو از پیشنهاد استقلال!
  • هنیه عازم تهران است
  • اشک ریختن وینیسیوس در کنفرانس خبری برزیل پس از سوال خبرنگار در رابطه با نژاد پرستی / فیلم
  • اعداد عجیب و غریب ستاره جدید پرسپولیس