Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@20:44:23 GMT

بلیت مترو از فردا گران می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۳۴۱۹

بلیت مترو از فردا گران می‌شود

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از افزایش قیمت بلیت حمل‌ونقل عمومی تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه طبق مصوبه اعمال افزایش نرخ کرایه حمل‌ونقل عمومی شهر تهران که به تائید شورای اسلامی شهر تهران و فرمانداری تهران رسید همانند سنوات گذشته باید از ابتدای اردیبهشت‌ماه سال جاری این تغییرات برابر مصوبه ابلاغ شده اعمال می‌شد، گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا این افزایش قیمت بر خلاف سال‌های قبل با کمی تأخیر از روز پنجشنبه (اول خردادماه) اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوبخت درباره افزایش قیمت بلیت مترو اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران قیمت بلیت مترو برای بلیت تک سفره۱۵۰۰ تومان، تک سفره حومه ۱۷۰۰تومان، تک سفره هشتگرد۵۰۰۰ تومان و تک سفره فرودگاه امام خمینی (ره) همانند سال گذشته بدون افزایش ۹۰۰۰ تومان تعیین شده است.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در ادامه گفت: افرادی که از خطوط حومه‌ای استفاده می‌کنند باید در ایستگاه مبدا بلیت تک سفره حومه، هشتگرد و فرودگاه را تهیه کنند.

وی با اشاره به اینکه مسافران خط حومه‌ای باید برای استفاده از مترو بلیت مخصوص تهیه کنند، اظهار کرد: ناحیه‌بندی خط حومه‌ای تهران (صادقیه)-کرج-گلشهر نیز همانند خطوط درون شهری انجام شده است و شهروندانی که مسافت‌های کوتاه‌تری از مترو استفاده می‌کنند، می‌توانند با استفاده از بلیت‌های مبلغ‌دار از تخفیف بیشتری استفاده و هزینه کمتری را پرداخت کنند.

بنا براعلام روابط عمومی مترو، مدیر عامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در پایان گفت: امسال هم همانند سال گذشته کارت بلیت اقشار خاص با تخفیف‌های مصوب شده ارائه می‌شود و سقف مبلغ قابل شارژ در این کارت بلیت‌ها با دو برابر افزایش از ۱۵۰ هزار تومان به ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: مترو بلیت مترو شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تک سفره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۳۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوازم خانگی گران خواهد شد؟

محمود سیجانی اظهار داشت: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

به گزارش خبرآنلاین، در روز‌های پایانی سال گذشته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد و در سال جاری هم گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی از برند‌های لوازم خانگی منتشر شد.

اما محمود سیجانی درباره اخبار منتشر شده از افزایش قیمت بدون مجوز لوازم خانگی، اظهار کرد: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

وی افزود: تا زمانی که سازمان حمایت با این درخواست‌ها موافقت نکرده، شرکت‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.

دیگر خبرها

  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • سوغاتی چینی کی به تهران میرسه؟
  • (ویدئو) تصاویری پر بازدید از صحرای بزرگ عربستان با عنوان «حومه آخرالزمانی ریاض»
  • فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است
  • پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران از قیمت طلا و سکه کاهشی است
  • یک اتفاق خوب که در بین خبرهای بد گم شد | قطار ملی بالاخره مسافرگیری کرد | این قطار در کدام خط مترو کار می کند؟
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو