Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@23:25:19 GMT

۱۱ کیلومتر از چهار خطه ازنا- شازند تحویل راهداری لرستان شد

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۴۲۳۸

۱۱ کیلومتر از چهار خطه ازنا- شازند تحویل راهداری لرستان شد

ایسنا/لرستان مدیرکل راه وشهرسازی لرستان گفت: ۱۱ کیلومتر از چهار خطه ازنا- شازند انجام و برای نصب علائم تحویل راهداری استان شد.

رضا خالقی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: محور ازنا-شازند به طول ۷۰ کیلومتر شهرستان ازنا را به شهرستان شازند در استان مرکزی متصل می‌کند.

وی ادامه داد: حدود ۳۵ کیلومتر از این محور در استان لرستان و ۳۵ کیلومتر دیگر در محدوده‌ی راه‌های حوزه استحفاظی استان مرکزی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالقی گفت: عملیات چهارخطه این محور از سال ۹۱ و از محل اعتبارات استانی آغاز شد و تا سال ۹۶ از همین محل تأمین اعتبار می‌شد، به دلیل کمبود اعتبارات استانی و وقفه در پرداخت مطالبات پیمانکار پیشرفت قابل‌توجهی در بازه زمانی مذکور در پروژه حاصل نشد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده در اداره کل راه و شهرسازی استان  از سال ۹۶ به بعد این پروژه در قالب طرح ملی  به شماره ۱۳۰۳۰۱۶۰۳۲ گرفته و روند تخصیص اعتبار تقویت و درنتیجه سرعت انجام پروژه تسریع شد.

خالقی بیان کرد: در حال حاضر ۷ کیلومتر ابتدای محور تا تقاطع پیر عباد بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و کارهای باقیمانده شامل تکمیل زیرگذر باغموری،  تکمیل زیرگذر پیرعباد و حدود ۲ کیلومتر آسفالت لایه دوم و یک کیلومتر آسفالت دو لایه هستند.

وی افزود: در محدوده‌ی پیرعباد تا مؤمن آباد به طول ۱۱ کیلومتر عملیات چهار خطه کردن به اتمام رسیده و در ۲۹ اردیبهشت‌ماه امسال این قطعه ۱۱ کیلومتری به اداره کل راهداری استان برای خط‌کشی و نصب علائم راهنمایی تحویل و زیر ترافیک عبوری قرار گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: با تکمیل ۷ کیلومتر ابتدایی یعنی از کیلومتر صفر در پل یاس تا زیرگذر پیر عباد که در سال ۹۹ انجام خواهد شد درمجموع ۱۸ کیلومتر از این محور پرحادثه به‌صورت چهار خطه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

خالقی عنوان کرد: ۱۷ کیلومتر باقی‌مانده در دو قطعه به دو شرکت پیمانکاری واگذار شده که با پیشرفت فیزیکی تقریبی ۴۰ درصد در دست ساخت است.

وی یادآور شد: اتمام این پروژه  تأثیر بسزایی در کاهش سوانح رانندگی خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی چهارخطه محور شازند ازنا راهداری و حمل ونقل جاده ای ۱۱ کیلومتر چهار خطه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۴۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های روستایی لرستان

تین نیوز

 معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: عملیات آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های روستایی استان طی سال گذشته انجام شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مصطفی ملکی صادقی اظهار کرد: با هدف توسعه راههای روستایی، محرومیت زدایی و افزایش ایمنی در محورهای روستایی، عملیات آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های  روستایی استان طی سال گذشته انجام شده است.

ملکی صادقی به اعتبار هزینه شده در آسفالت راههای روستایی اشاره کرد و افزود: ۸۷ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۲ هزارو ۵۵۰ میلیارد ریال احداث شده است.

وی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ ساخت و زیرسازی ۹۳ کیلومتر راه روستایی در استان لرستان انجام شده است.

ملکی صادقی عنوان کرد: با آسفالت این مقدار راه روستایی ۲۰ روستا در سطح استان از نعمت آسفالت بهرمند شدند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های روستایی لرستان
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌ سوار آماده افتتاح شد
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • چهار گونه جانوری در طبیعت «میاندشت» تیمار و رهاسازی شدند
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد
  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام
  • استقرار ۲۵۰ نیروی راهداری در جاده‌های هرمزگان
  • چند راه روستایی قم به محور فرعی ارتقاء می‌یابد
  • بیش از ۴ هزار کیلومتر راه‌های استان ایلام خط کشی شد