Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-03-29@05:52:10 GMT

معرفی اپلیکیشن میهمان شو برای رزرو سوئیت و ویلا

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۴۶۰۳

معرفی اپلیکیشن میهمان شو برای رزرو سوئیت و ویلا

در سال های اخیر همگام با سایر نقاط دنیا بسیاری از خدمات در حوزه گردشگری به شکل آنلاین به مشتریان خود سرویس دهی می نمایند. عموم این سرویس ها در زمینه های خرید بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس یا در بهترین حالت رزرو هتل بوده است، اما در بحث اسکان کوتاه مدت یا روزانه در اقامتگاه های غیرهتلی فقدان یک سرویس جامع همیشه حس میشده است، این نوع از محل های اقامت بیشتر از نوع ویلا، آپارتمان مبله، سوئیت و منزل مبله، کلبه های جنگلی، خانه های روستایی و اقامتگاه های بوم گردی هستند که توسط اشخاص و میزبانان مختلف با امکانات رفاهی تجهیز و بصورت روزانه کرایه داده میشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین سرویس فوق باید بتواند ضمن گرد هم آوردن و تهیه بانک اطلاعاتی بسیار قوی از میزبانان و اقامتگاه های آنها، در ساماندهی، نظارت و ارائه خدمات باکیفیت به میهمانان نیز تونایی کافی را داشته باشد.

سایت گردشگری میهمان شو در قالب یک شرکت تجارت الکترونیک در سال 1396 با هدف بومی سازی یکی از بزرگترین کسب و کارهای آنلاین نیا در زمینه ارائه خدمات اجاره روزانه محل اقامت تاسیس شد. این سایت هم اکنون در تمامی شهرهای ایرانی دارای هزاران اقامتگاه می باشد و همه روزه به تعداد زیادی از میهمانان خدمات رزرو را ارائه می کند. تمامی فرایندهای تامین و رزرو در سایت میهمان شو بصورت کاملا خودکار انجام شده و میهمانان میتوانند با انتخاب شهر مقصد و استفاده از فیلترهای مختلف محل های اقامت موجود در سایت را مشاهده کنند. هر اقامتگاه دارای قیمت برای روزهای مختلف و تصاویر مختلف می باشد. سعی شده در مورد جزییات و امکانات ملک هم اطلاعات دقیقی در سایت ذکر گردد تا مسافرین بتوانند یک انتخاب کاملا شفاف داشته باشند. یکی از ویژگی های خوب این سایت محاسبه امتیازات هر ملک بر اساس شاخص های کیفی مختلف می باشد، این شاخص ها توسط امتیازات کاربران و نحوه رفتار و تعامل میزبانان با سایت و سابقه آنها اندازه گیری و نمایش داده میشود، همچنین میهمان شو برای ساختن یک انتخاب مطمئن تر برای میهمانان خود اقدام به دریافت دیدگاه های میهمانان پس از اتمام سفر و درج انها در زیر هر اقامتگاه می نماید. از دیگر ویژگی های میهمان شو اپلیکیشن اندروید آن است که بصورت همزمان به میزبانان و میهمانان خدمات رزرو را بصورت آسان تر ارائه میکند و از طریق سایت کافه بازار یا گوگل پلی قابل دانلود می باشد.

بطور کلی از مهمترین مزیت های میهمان شو میتوان به موارد زیر بصورت خلاصه اشاره کرد:

· ساختار هوشمند در پیشنهاد اقامتگاه به میهمان

· داشتن فیلترهای بسیار کاربردی برای محدود سازی جستجو

· انجام عملیات رزرو بصورت کاملا آنلاین

· نمایش اطلاعات دقیق تمامی ملک ها

· پشتیبانی در تمامی ایام سال حتی روزهای تعطیل

· ضمانت وجوه پرداختی به سایت

برای بررسی دقیق تر خدمات میهمان شو نگاهی می اندازیم به برخی شهرهای تحت پوشش این سایت. شهر تهران در این سایت بیشترین تعداد اقامتگاه را به خود اختصاص داده است و بسیاری از مسافرین و میهمانان برای سفرهای ضروری و تفریحی خود این شهر را انتخاب میکنند، وجود مراکز درمانی و وزارت خانه ها در این شهر و نزدیکی به شمال کشور باعث شده تراکم مسافر بالایی همیشه میهمان این اینجا باشد، برای اجاره روزانه خانه در تهران و استراحت در یک منزل با امکانات رفاهی مناسب در این سابت بیش از 500 سوئیت و آپارتمان مبله وجود دارد که از قیمت ارزان تا قیمت های بالا برای پنت هاوس و آپارتمان های لوکس متغیر است. تنوع قیمتی عمدتا وابسته متراژ، منطقه، سن بنا و امکانات رفاهی می باشد. از دیگر شهرهای ایران که همیشه در تمامی فصول سال پذیرای مسافرین می باشند میتوان به شیراز و اصفهان اشاره کرد، این دو شهر به دلیل قدمت بالای خود و وجود آثار باستانی و مقبره بزرگان تاریخ مورد توجه بوده اند، برای اجاره سوئیت در اصفهان در سایت میهمان شو صدها انتخاب وجود دارد، البته یکی از مزیت های شهر اصفهان حضور اقامتگاه های سنتی بسیار در این شهر است که باعث میشود بسیاری بتوانند تجربه اقامت در یک بافت سنتی با غذاهای بومی را داشته باشند، اصفهان معمولا بیشترین تقاضا را در فصل بهار و تعطیلات دارد و اگر فردی قصد سفر به این شهر را داشته باشد بهتر است از مدتی قبل اقامتگاه خود را انتخاب و رزرو نماید. شهر شیراز نیز از قدیم به شهر فرهنگ و ادب پارسی معروف بوده است، حضور بزرگانی چون حافظ و سعدی و نزدیکی به بنای عظیم و باستانی تخت جمشید مسافرین زیادی را به سمت خود می کشد، میهمان نوازی مردم این شهر نیز باعث شده اکثر میهمانان تجربه بسیار به یادماندنی از اقامت در این شهر داشته باشند، برای اجاره سوئیت در شیراز کافی است از طریق اپلیکیشن میهمان شو یا وب سایت و انتخاب شیراز به لیست اقامتگاه ها دسترسی پیدا کنید. سپس وارد اقامتگاه مورد نظر شده و درخواست رزرو را برای میزبان ارسال نمایید تا پس از بررسی و تایید وی و پرداخت وجه رزرو قطعی گردد.

در پایان باید ذکر کینم که داشتن یک تجربه فراموش نشدنی و خوشایند از یک سفر با یک برنامه ریزی منظم و اعتمادبه مراکز رسمی و معتبر برای تهیه خدمات امکان پذیر می باشد.

کد خبر 513805

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: اقامتگاه ها میهمان شو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات قیمت جهانی طلا همچنان پابرجاست

قیمت طلا امروز، چهارشنبه (۲۷ مارس) به دلیل بازدهی پایین‌تر خزانه‌داری ایالات‌متحده ثابت ماند، اگرچه طلا در بازه محدودی معامله شد زیرا سرمایه‌گذاران منتظر نشانه‌های بیشتر در مورد سیاست فدرال‌رزرو بودند.

به گزارش ایسنا، بهای طلا پس از دو جلسه افزایش قیمت، در ۲۱۷۸ دلار و ۳۱ سنت در هر اونس ثابت بود. هر اونس طلای آمریکا با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۱۷۳ دلار و ۷۰ سنت رسید.

بازده اوراق قرضه ایالات‌متحده در روز سه شنبه اندکی کاهش یافت. سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند که قرار است در روز جمعه منتشر شود. داده‌های روز سه‌شنبه نشان داد که سفارش‌ها برای کالاهای تولیدی ایالات‌متحده در ماه فوریه بیش از حد انتظار افزایش یافته است، در حالی که هزینه‌های تجاری برای تجهیزات نشانه‌های اولیه بهبود را نشان می‌دهد.

قیمت طلا در هفته گذشته پس از اینکه سیاستگذاران فدرال رزرو اعلام کردند که با وجود بالا بودن تورم اخیر، همچنان انتظار دارند تا پایان سال ۲۰۲۴ نرخ بهره را تا سه چهارم درصد کاهش دهند، به بالاترین حد خود رسید. آستن گولسبی، رئیس فدرال رزرو شیکاگو گفت که سه کاهش نرخ بهره را برای سال جاری در نظر گرفته است.

بر اساس ابزار FedWatch گروه CME، معامله گران به احتمال ۷۲ درصد قیمت گذاری می‌کنند که فدرال رزرو در ماه ژوئن کاهش نرخ بهره را آغاز کند. نرخ بهره پایین‌تر، هزینه فرصت نگهداری شمش را کاهش می‌دهد.

اس‌پی‌دی‌آر گلدتراست، بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان اعلام کرد که دارایی‌های آن در جلسه قبل از ۸۳۵.۳۳ تن در روز دوشنبه ۰.۶۲ درصد کاهش یافت و به ۸۳۰.۱۵ تن رسید. در همین حال، داده‌ها نشان داد که واردات خالص طلای چین از طریق هنگ‌کنگ در ماه فوریه حدود ۴۸ درصد کاهش یافت و به پایین‌ترین سطح از نوامبر رسید.

بر اساس گزارش رویترز، در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره با ۲۴.۴۲ دلار ثابت ماند، پلاتین ۰.۱ درصد افزایش یافت و به ۹۰۳.۷۰ دلار رسید و پالادیوم با ۰.۳ درصد کاهش به ۹۹۰.۹۸ دلار رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتیاد به گوشی را با ابزارهای دیجیتال سلامت شکست دهید
  • قطع همکاری سیستم پرداخت سامسونگ با میر روسیه
  • پلی به گذشته - پوکر فرانک لمپارد مقابل استون ویلا (2010/3/27) / فیلم
  • چرا در سال گذشته بیشترین حجم خرید ملک در سرخرود انجام شده است؟
  • ثبات قیمت جهانی طلا همچنان پابرجاست
  • اندروید ۱۵ نصب اپلیکیشن‌های قدیمی را غیرممکن می‌کند
  • اونای امری هم‌سطح گواردیولا و کلوپ است!
  • هزینه‌های سفر به هند شامل چه مواردی است؟
  • زانیولو: بازی برای لاتزیو را نمی‌توانم حتی تصور کنم! دلتنگ ایتالیا هستم
  • قیمت جهانی طلا از دلار جلو زد