Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@05:23:57 GMT

روز قدس نماد استکبار ستیزی آزادیخواهان عالم است

تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۴۷۹۲

روز قدس نماد استکبار ستیزی آزادیخواهان عالم است

حجت‌الاسلام محمد داداش زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بزرگداشت سالروز روز قدس اظهارکرد: روز قدس روز حیات مجدد اسلام و روز فریاد رسای مسلمانان علیه غده سرطانی و جرثومه فساد و فتنه انگیزی در منطقه، نماد صف بندی حق در مقابل باطل و مظهر ایستادگی جمهوری اسلامی ایران در برابر سیاست‌های خباثت آلود صهیونیسم جهانی در جهت فراموش شدن مسئله فلسطین و تأمین امنیت رژیم جعلی، کودک کش و غاصب قدس شریف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز جهانی قدس، یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) برای همه مسلمانان جهان است که در آن زمان با تدبیر و دوراندیشی این موضوع را مطرح فرمودند. رهبر فرزانه انقلاب نیز می‌فرمایند، «روز جهانی قدس روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست‌های تفرقه انگیز است».

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: امروزه و در این برهه حساس دشمن شناسی اولویت نخست ملت‌های مسلمان منطقه است و هر فرد آزاده ای نیک می‌داند که حکام مرتجع عرب حامیان اصلی تروریسم و رژیم جعلی اسرائیل هستند.

حجت‌الاسلام داداش زاده اظهارکرد: طبق آموزه‌های دینی اگر مسلمانی ندای یاری خواهی مسلمانی را بشنود و به کمک او نشتابد مسلمان نیست و تنها نامی از مسلمانی را یدک می‌کشد، بنابراین بر تک تک ما مسلمانان واجب است امسال نیز شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» همچنین حمایت از مردم مظلوم فلسطین را با توجه به شیوع ویروس کرونا نه در خیابان‌ها بلکه در فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی فریاد بزنیم تا دشمنان بدانند هیچ عاملی موجب نمی‌شود تا مسلمین جهان دست از حمایت فلسطین این پاره تن اسلام بردارند.

وی یادآور شد: حمایت پرتعداد مسلمانان در رسانه‌های جمعی بخصوص فضای مجازی در روز جهانی قدس موجب دلگرمی برادران و خواهران فلسطینی شده و انزجار همگانی از رژیم جعلی اسرائیل را به دنبال خواهد داشت و به حول و قوه الهی و بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی تا ۲۵ سال آینده مضمحل شده و وجود نخواهد داشت.

کد خبر 4931070

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد داداش زاده روز قدس ویروس کرونا بوشهر شیراز شهرکرد گرگان شب قدر قزوین شیوع کرونا ایلام کمک به نیازمندان بیرجند مواسات روابط عمومی ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۴۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل اوضاع غزه بدتر از ویرانه‌های آلمان در جنگ جهانی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، بورل در سخنانی در پارلمان اروپا، گفت: بیش از ۳۴ هزار نفر در غزه کشته شدند که بیشتر این افراد غیرنظامیان، زنان و کودکان بودند؛ دو برابر این آمار زخمی و ۷۵ درصد از جمعیت غزه آواره شده و در آستانه قحطی هستند.

وی با بیان اینکه جنگ در غزه ۱۹ میلیارد دلار به این منطقه خسارت زده است، افزود: بیش از ۶۰ درصد زیرساخت‌های فیزیکی در این منطقه آسیب دیده و ۳۵ درصد به طور کامل تخریب شده است.

بورل همچنین به آمار تلفات امدادگران در جنگ غزه اشاره کرد و گفت:‌ از هفتم اکتبر (پانزدهم مهر ماه) تاکنون حداقل ۲۴۹ امدادگر کشته شده‌اند که در میان آنها، ۱۸۱ کارمند سازمان ملل متحد بوده‌اند. (رژیم) اسرائیل همچنین به کاروان سازمان آشپزخانه مرکزی جهانی حمله کرد و هفت امدادگر را کشت؛ کسانی که به آسیب پذیرترین افراد در غزه کمک می کردند.

کشتار خبرنگاران در غزه از دیگر مسائلی بود که مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا مورد اشاره قرار داد و افزود: ما از شمار روزنامه‌نگارانی که در جریان حملات اسرائیل کشته شده‌اند وحشت زده‌ایم؛ حدود ۱۰۰ روزنامه‌نگار طبق گزارش گزارشگران بدون مرز در کمتر از ۶ ماه کشته شدند. این میزان بی سابقه است.

وی اضافه کرد: ما همچنین نگران قانون جدیدی هستیم که به (رژیم) اسرائیل اختیار می‌دهد تا از فعالیت شبکه‌های رسانه‌ای خارجی جلوگیری کند. این قانون، همراه با عدم دسترسی به فعالیت رسانه‌ها در غزه، مایه نگرانی است.

بورل ادامه داد: ما باید یک بار دیگر تکرار کنیم که (رژیم) اسرائیل باید به قوانین بین‌المللی احترام بگذارد، اقدامات موقت دیوان بین‌المللی دادگستری را اجرا و حفاظت از همه غیرنظامیان را تضمین کند.

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ روز جنگ و ۷ تحول جهانی به‌نفع مقاومت
  • بورل اوضاع غزه بدتر از ویرانه‌های آلمان در جنگ جهانی
  • حکیم: جهان رژیم اسرائیل را وادار به توقف جنگ غزه کند
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل
  • راه اندازی موزه بین المللی استکبار ستیزی در صحرای طبس
  • ۴۴ سال ناکامی و شکست برای استکبار جهانی
  • نماد‌های مقاومت مردم فلسطین که جهانی شده‌اند + فیلم
  • اعلام روز جهانی یادبود کشتار مسلمانان در سربرنیتسا
  • سپاه دژ مستحکمی در برابر فتنه انگیزی استکبار جهانی