Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،به نقل از آستان مقدس آستان حضرت معصومه(س)، حمید نصیرزاده،مسئول واحد روشنایی حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به اینکه در روزهای بسته بودن موقت در‌های حرم مطهر خادمان این بارگاه ملکوتی در بخش‌های مختلف در حال خدمت و تکاپو هستند، اظهار کرد: خادمان واحد روشنایی هر روز  تنظیف، تعمیر و امور مرتبط با روشنایی حرم حضرت معصومه(س) را دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: در این روزها یک دستگاه لوستر تمام کریستال از سوی یکی از تولیدکننده‌های لوستر کشور به حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) اهدا شده است.

مسئول واحد روشنایی حرم مطهر بانوی کرامت ادامه داد: این لوستر نفیس با ۴۸ شعله و تمامی قطعات یدکی در اختیار این واحد قرار گرفته است.

نصیرزاده افزود:این لوستر به همت خادمان آستان در ضلع بالاسر ضریح مطهر نصب شده است و امیدواریم بعد از برگشتن شرایط به حالت عادی و کاهش محدودیت‌ها بتوانیم بهترین فضا را برای برقراری ارتباط معنوی زائران با این آستان قدسی فراهم سازیم.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آستان مقدس حضرت معصومه ائمه اطهار حرم حضرت معصومه اماکن مذهبی حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم

دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) همزمان با شب رحلت این محدث والامقام از میدان شهرری به سمت سیدالکریم (ع) حرکت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، همزمان با شب رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) دسته عزاداری خادمان آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) از میدان شهرری به سمت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) حرکت کردند.

خدام آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) با نوحه‌خوانی برای ادای احترام به سیدالکریم (ع) همراه با مردم ولایتمدار شهرری روانه حرم شدند.

برنامه‌های رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) تشریح شد

همچنین به مناسبت سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) امروز بعد از نماز مغرب و عشاء، زیارتنامه آن حضرت در اعتاب مقدسه و مساجد کشور به صورت سراسری قرائت می‌شود.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نام ماندگار معمارباشی‌ها بر آستان زرافشان جانان
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • تدارک لباس برای شیرخوارگان حسینی 
  • آمادگی برای برگزاری جشن های دهه کرامت
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی
  • اهدای قرآن ویژه فلسطین به هیئت آستان قدس رضوی در مالزی
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود