Web Analytics Made Easy - Statcounter



در جلسه دادگاه مدیرعامل هفت تپه از اتهام هدیه ایشان به همسر استاندار خوزستان به منظور خرید مقام خوزستانی پرده برداشته شد.

به گزارش عصرایران، امید اسدبیگی متهم ردیف اول این پرونده است که در کیفرخواست او عنوان اتهامی سردستگی سازمان یافته اخلال در نظام ارزی و پولی کشور از طریق قاچاق عمده ارز و معاملات غیرمجاز ارز‌های دولتی به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام نماینده دادستان در اولین جلسه دادگاه در یک نمونه از تخلفات این پرونده کلان ارزی، متهمان اسدبیگی و رستمی با همکاری کحال زاده و شرکت معتمد پارسه، حدود ۶۰۰ میلیون دلار ارز برای راه اندازی خط تولید ۱۸ هزار تنی شکر اخذ می‌کنند اما قراردادی ۱۴ میلیون دلاری را برای خرید یک خط تولید دست دوم منعقد کرده‌اند که حتی خط تولید ۱۴ میلیون دلاری هم هرگز وارد کشور نشده است.

مسعودشاه‌محمدی نماینده دادستان در دادگاه امید اسدبیگی مدیرعامل نیشکر هفت‌تپه اعلام کرد: یک اتهام دیگر اسدبیگی، آلوده کردن مسئولین بوده است. اسدبیگی اعتقاد دارد هر کسی را در هر مقامی میتوان خرید! همسر استاندار خوزستان اعتراف کرده که هزینه سفر استاندار و خانواده وی (چندین خانواده و وابستگان) را اسدبیگی داده؛ هزینه بلیط‌ها و تور ۲۵ هزار دلار شده است!

اسدبیگی به‌واسطه شخصی به اسم علی اکبر میرزائی مبلغ ۲۰۰ هزار دلار به همسر استاندار خوزستان داده است!

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۴۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانی ها، رتبه 2 خرید خانه در ترکیه

ایرانی ها در رتبه دوم خرید خانه در ترکیه از سوی شهروندان خارجی هستند. روس ها در مقام اول هستند.

به گزارش عصرایران به نقل از آناتولی، فروش خانه به اتباع خارجی در ترکیه در ماه مارس سال جاری (اسفند/ فروردین) به نسبت دوره مشابه سال گذشته کاهش یافت، اما شهروندان روسیه و ایران همچنان در صدر خریداران هستند.

فروش خانه به اتباع خارجی در ماه مارس 2024 با 47.9 درصد کاهش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به 1778 باب رسید.

براساس داده‌های سازمان آمار ترکیه (TÜİK)، سهم فروش مسکن به اتباع خارجی در کل میزان فروخته شده در ماه مارس 1.7 درصد ثبت شد.

بیشترین تعداد خانه‌های فروخته شده به اتباع خارجی با 618 باب در استانبول ثبت شد. آنتالیا با 618 باب خانه رتبه دوم را به خود اختصاص داد. مرسین نیز با 151 باب خانه در رده سوم قرار گرفت.

میزان فروش مسکن به اتباع خارجی در ترکیه طی ژانویه - مارس با 48 درصد نزول در مقایسه با دوره مشابه سال قبل به 5685 باب رسید.

طی ماه مارس به‌ ترتیب اتباع روسیه، ایران، عراق و اوکراین بیشترین خرید مسکن را از ترکیه انجام دادند.

روس‌ها 411 باب خانه، ایرانی‌ها 182 باب خانه، اوکراینی‌ها 129 باب خانه و عراقی‌ها نیز 82 باب خانه خریدند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سفیر ایران: هیچ ایرانی در کودتای ترکیه آسیب ندیده است/ مردم زمینی به ترکیه سفر نکنند افزایش فروش ملک به اتباع خارجی در ترکیه ایرانی ها 3 برابر سال قبل در ترکیه خانه خریدند

دیگر خبرها

  • ایرانی‌ها رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی‌ها، رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی ها، رتبه 2 خرید خانه در ترکیه
  • ارتباط حمید نوری با خانواده اش بار دیگر قطع شد
  • مدیرعامل راه آهن: اهل شفافیت هستیم نه آرایش حساب + فیلم
  • معامله ۵۳ میلیارد کیلووات‌ساعت برق توسط بخش خصوصی در بورس انرژی
  • تامین ۶۰ درصد برق کشور از طریق بورس انرژی در سال ۱۴۰۳
  • جزئیات انتقال حمید نوری به سوئیت امنیتی سوئد/ ارتباط شهروند ایرانی با خانواده‌اش بار دیگر قطع شد
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • مایلی کهن: مجید جلالی با شاه فالوده نمی‌خورد!