Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مصطفی عابدینی و حسین‌تک زارع از هنرمندان آبیکی در بخش های خوشنویسی و مجسمه سازی جزو برگزیدگان جشنواره هنرهای تجسمی فجر معرفی شدند.  
 به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی؛ ابراهیم حقیقی، دبیر دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، ضمن اعلام این خبر گفت: به دلیل شرایط پیش آمده و اپیدمی بیماری کرونا در جامعه و اصول فاصله گذاری اجتماعی ما در جشنواره دوازدهم فجر تصمیم گرفتیم برترین های این رویداد را از طریق فضای مجازی به سمع و نظر علاقمندان و جامعه تجسمی برسانیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : به همین سبب اسامی برترین های دوازدهمین جشنواره فجر همراه با رونمایی کتاب جشنواره دوازدهم اعلام می شود.
دبیر این دوره جشنواره تجسمی فجر اضافه کرد: باید بگویم از نکات بارز این دوره جشنواره به منظور تقویت بازار هنر و ایجاد انگیزه میان شرکت کنندگان خریداری آثار برتر است. در این دوره جشنواره تجسمی فجر آثار برگزیده از سوی شورای هنری،  توسط اداره کل هنرهای تجسمی خریداری شده اند .
وی افزود : گواهی شرکت و کتاب جشنواره هم در روزهای آتی برای برگزیدگان ارسال می شود و شرکت کنندگان هم می توانند کتاب و گواهی شرکت را از دبیرخانه جشنواره تحویل بگیرند.
در ادامه دبیرخانه دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، برترین های این دوره را به شرح زیر اعلام کرد:
تصویرسازی؛ زهرا عاشوری، پژمان باغین زاده، ندا بشرخواه.
خوشنویسی؛ امیرعباس نصیری، شهربانو نجفی، مصطفی عابدینی.
سرامیک؛ کاظم ابراهیمی، مریم نیستانی، پروین عباسی.
طراحی گرافیک؛ میثم نامدار، محمد حسین آقاجانی، سید مهدی میر احمدی.
عکاسی؛ پژمان مولایی، غلامرضا یزدانی، سید محسن پیروی نژاد.
کاریکاتور؛ علی میوه نژاد، مرضیه تاجی زادگان، حسین رحیم خانی.
مجسمه سازی؛ الهام شکری، حسین نخعی، حسین تک زارع.
نقاشی؛ عرفان بی باک، فرزاد چگینی، سروناز امتیازی.
نگارگری؛ سمانه دوستی نیا، سارا شعله ور.
هنرهای جدید؛ سجاد دادپور.

کسب این افتخار را به مردم شریف آبیک و هنرمندان آبیکی آقایان عابدینی و تک زارع تبریک و تهینیت می گوییم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آبیک جشنواره هنرهای تجسمی فجر دوازدهمین جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۵۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

از امروز - پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲ روز تا برگزاری دومین دوره انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فرصت باقی است.

در تقویم اعلام شده برای کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز تا حداکثر دو هفته قبل از شروع تبلیغات، برای اطلاع رسانی فهرست امکانات، تسهیلات و برنامه زمانبندی ، هزینه استفاده از آنها و نحوه مراجعه نامزدها توسط هیأت بررسی تبلیغات استان فرصت تعیین شده است.

برنامه‌ وزارت کشور این است که انتخابات هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه‌هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیرالکترونیک خواهد بود.

بر اساس پیشنهاد وزارت کشور و تایید شورای نگهبان، مرحله دوم انتخابات در هشت حوزه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام مکانیزه یا تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

اسامی ۲۱ حوزه‌ای که در آن‌ها مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد هم به این شرح است: «تبریز، آذرشهر و اسکو» ، «شبستر»، «میانه»، «پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان »، «سمیرم»، «لنجان»، «کرج، اشتهارد و فردیس»، «تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «بیرجند، درمیان و خوسف»، «مشهد و کلات»، «آبادان»، «رامهرمز و رامشیر»، «خدا بنده»، «زنجان و طارم»، «شیراز و زرقان»، «مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد»، «کرمانشاه»، «گنبد کاووس»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی» ، «ملایر» و «ورامین».

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896601

دیگر خبرها

  • اظهارات وزیر فرهنگ درباره اکسپو و رشد هنرهای تجسمی / اسماعیلی: بازار هنری ایران را از امسال برگزار می‌کنیم
  • هنرمندانی که برای وعده صادق نقش زدند/چهره سال هنر انقلاب تجسمی شد
  • پیام تبریک مدیرکل تجسمی برای مسعود نجابتی «چهره سال هنر انقلاب»
  • آئین اختتامیه دوازدهمین دوره المپیاد دانش آموزان آماده
  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه  
  • نمایشگاه هنرهای تجسمی بناهای تاریخی ایران افتتاح شد
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • دوازدهمین دور جشنواره ملی گل ارغوان در پروان
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم