Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، احمد یوسفی مسئول مجتمع خدمات بهزیستی رباط سنگ گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۴۵ سبد کالا و لوازم بهداشتی و ضد عفونی کننده هر کدام به ارزش ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال بین خانواده‌های مددجویان، معلولان، زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های آسیب پذیر زیر پوشش مجتمع خدمات بهزیستی رباط سنگ در دو بخش رخ و کدکن توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا به امروز ۵۲ سبد غذایی به ارزش ۱۰۴ میلیون ریال در قالب رزمایش کمک مومنانه بین مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی در این دو بخش توزیع شده است.

مسئول مجتمع خدمات بهزیستی رباط سنگ  ادامه داد: این بسته‌های غذایی شامل: برنج، روغن، حبوبات، ماکارانی قند، سویا، رب، گوشت گوسفند و مواد ضد عفونی کننده و ماسک توسط بهزیستی تربت حیدریه و با همکاری خیران و مردم نوع دوست منطقه رخ و کدکن بین مددجویان این مناطق توزیع و تا پایان ماه مبارک ادامه دارد.

یوسفی بیان کرد: با مساعدت بنیاد مستضعفان مبلغ ۱۹۰ میلیون ریال نیز به صورت نقدی به حساب خانواده این افراد واریز شده است.
 مجتمع خدمات بهزیستی رباط سنگ، در بخش‌های رخ و کدکن ۹۵۵ مددجو شامل: معلولیت‌های جسمی حرکتی، ذهنی، بینایی و شنوایی، ضایع نخایی، اعصاب روان در حوزه توانبخشی و امور اجتماعی می باشد.

انتهای پیام/ ا. غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خدمات بهزیستی کمک مومنانه بهزیستی مواسات بین مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی

به گزارش خبرگزاری مهر، مازیار محمدی با اشاره به اینکه طی یک سال گذشته رقمی معادل ۴۸ میلیارد تومان صرف خرید، احداث و تعمیر یک هزار و ۹۳ واحد مسکونی مددجویان شد، گفت: هزینه‌های صرف شده در بخش مسکن مددجویی از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، خیران، زکات، آورده مددجو و وام قرض‌الحسنه تأمین شده است.

مدیر اداره مسکن و امور مهندسی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز مطرح کرد: طی یک سال گذشته ۳۲ مورد کمک به خرید، ۹۹ مورد احداث و تکمیل و کمک به احداث فضاهای جانبی مسکن شهری و روستایی و ۹۶۲ مورد کمک به تعمیر به خانواده‌های تحت حمایت ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه کمک به خرید مسکن در مناطق شهری ۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون سود است، عنوان کرد: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی از جمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، گازکشی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و … مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

محمدی با اشاره به اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود، یادآور شد: معرفی خانوارهای تحت حمایت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌منظور اخذ مجوز ساخت و به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز از جمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

کد خبر 6085020

دیگر خبرها

  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان به مسکن مددجویان البرزی
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • گرمای جنوب کرمان رسید، کولر‌های مددجویان بهزیستی نرسید
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه
  • بهزیستی حامی سه قلو‌های متولد شده در اصفهان + فیلم
  • بهزیستی حامی سه قلو‌های متولد شده دراصفهان + فیلم