Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف گفت: ۹۹۰ میلیون ریال کمک از زمان شیوع بیماری کرونا و ابتدای ماه مبارک رمضان به مدد جویان تحت پوشش این نهاد در قالب بسته های معیشتی و بهداشتی در دو بخش رخ و کدکن پرداخت شده است.

«احمد یوسفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تربت حیدریه گفت : همزمان در سراسر کشور و به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا از ابتدای شیوع این بیماری نامرئی و آغازماه مبارک رمضان پویش همدلی مومنانه توسط مجتمع خدمات بهزیستی رباط سنگ در دو بخش رخ و کدکن که تحت پوشش این مرکز قرار دارند تاکنون ۴۵ سبد کالا و لوازم بهداشتی و ضد عفونی کننده هر کدام به ارزش ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال بین خانواده های مددجویان، معلولان، زنان سرپرست خانوار و خانواده های آسیب پذیر تحت پوشش مجتمع خدمات بهزیستی رباط سنگ در دو بخش توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول مجتمع خدمات بهزیستی رباط سنگ بخش رخ ادامه داد: از ابتدای ماه رمضان تا به امروز هم ۵۲ سبد غذایی به ارزش ۱۰۴میلیون ریال در قالب رزمایش همدلی مومنانه بین مددجویان و معلولان تحت پوشش بهزیستی در این دو بخش توزیع شده است.

 

وی گفت: این بسته های غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارانی قند، سویا، رب، گوشت گوسفند و مواد ضد عفونی کننده و ماسک توسط بهزیستی شهرستان تربت حیدریه و با همکاری خیران و مردم نوع دوست منطقه رخ و کدکن بین مددجویان این مناطق توزیع شد و تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

 

یوسفی تصریح کرد: باتوجه به اهمیت وضعیت مدد جویان و شرایط سخت کرونایی با مساعدت بنیاد مستضعفان مبلغ ۱۹۰ میلیون ریال نیز به صورت نقدی به حساب خانواده این افراد واریز شده است.

 

مسئول مجتمع خدمات بهزیستی رباط سنگ رخ ضمن دعوت از خیرین برای پیوستن به طرح کمک رزمایش مومنانه گفت: در آموزه های دین مبین اسلام به موضوع نوع‌دوستی، دست‌گیری و کمک به افراد تاکید فراوان شده و اجرای درست این طرح نیز مستلزم مسئولیت پذیری اجتماعی و مشارکت آحاد جامعه است.

 

وی ضمن قدردانی از اقدامات اثرگذار خیرین منطقه و همراهی آنها در پیشبرد اهداف محرومیت زدایی بهزیستی تاکید کرد: پیش از این نیز در راستای کمک به مددجویان بهزیستی در زمان شیوع بیماری کرونا ، بسته معیشتی و حمایتی بین مددجویان این منطقه توزیع شده بود.

 

گفتنی است مجتمع خدمات بهزیستی رباط سنگ در بخش های رخ و کدکن ۹۵۵ مددجوی شامل معلولیت های جسمی حرکتی، ذهنی، بینایی و شنوایی، ضایع نخایی، اعصاب روان در حوزه توانبخشی و امور اجتماعی تحت پوشش قرار دارند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: بسته حمایت معیشتی تربت حیدریه بهزیستی میلیون ریال تحت پوشش دو بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۵۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، جلال محمودیان مدیر صندوق امداد ولایت استان کردستان عنوان کرد: از طریق این صندوق در سال ۱۴۰۲ پنج هزار و ۳۸۷ فقره تسهیلات به نیازمندان استان کردستان پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه مبلغ تسهیلات قرض الحسنه پرداختی سال گذشته ۱۳۳ میلیارد تومان بوده، افزود: حدود ۶۵ میلیارد و ۲۳۶ میلیون تومان از این تسهیلات به تعداد ۳۲۰۰ فقره در زمینه مشکلات معیشتی و درمانی و خدمات حمایتی پرداخت شده است.

محمودیان گفت: ۳۱ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان این تسهیلات نیز در زمینه اشتغال بوده که با این مبلغ ۸۰۰ طرح اشتغال و خودکفایی برای مددجویان استان ایجاد شده است.
وی ادامه داد: ۲۳ میلیارد تومان به تعداد ۷۹۹ مورد نیز در زمینه کمک به تامین مسکن مددجویان و پنج میلیارد تومان و به تعداد ۲۶۹ فقره نیز در زمینه کمک به تحصیل مددجویان پرداخت شده است.

مدیر صندوق امداد ولایت استان کردستان تصریح کرد: هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این تسهیلات از محل سپرده خیران به ۳۳۲ نیازمند پرداخت شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898940

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • گرمای جنوب کرمان رسید، کولر‌های مددجویان بهزیستی نرسید
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد