Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

جشنواره دانش‌آموزی جوانه‌های راه با موضوع ایمنی رفت‌وآمد و رانندگی و با همکاری وزارت آموزش ‌و پرورش، وزارت راه و شهرسازی و انجمن خیرین راه و ترابری در رشته‌های نقاشی، عکاسی، پوستر و کاریکاتور برای تمام مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه برگزار می‌شود.

به گزارش فارس هدف از برگزاری این جشنواره در گیرکردن کودکان و نوجوانان در مسأله بسیار مهم سوانح ترافیکی و راهکارهای پیشگیری از آن و همچنین استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان در تولید محتوای تصویری جهت آگاه کردن افراد جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از ۲۷ اردیبهشت‌ مطابق با فرمت خاص ذکر شده در شیوه‌نامه به سایت جشنواره به نشانی http://javaneh.mrud.ir ارسال کنند.

محورهای جشنواره شامل عابر آگاه، راننده قانون‌مدار، راه ایمن و خودروی ایمن است.

ضوابط عمومی و اختصاصی ارسال آثار و داوری آنها

آثار به‌صورت بارگذاری، مستقیماً در وب‌سایت دبیرخانه کشوری جشنواره جوانه‌های راه به آدرس javaneh.mrud.ir و از طریق تکمیل فرم ثبت اثر و شرکت در جشنواره ارسال شود.

داوری و ارزیابی آثار و اعلام آثار برگزیده در سطح کشوری انجام می‌شود. با عنایت به خلاقیت و نوآوری در خلق اثر، آثار کپی شده از روی تصاویر و آثار دیگران از فرآیند جشنواره حذف خواهد شد. در گرایش نقاشی انتخاب ابعاد و فن خلق اثر آزاد است.

در گرایش‌های نقاشی، پوستر و کاریکاتور هر دانش‌آموز فقط مجاز به ارسال یک اثر است. در بخش عکاسی نیز شامل عکس سیاه‌وسفید و رنگی است و شرکت‌کنندگان باید حداقل 2 و حداکثر 5 عکس به دبیرخانه ارسال نمایند تصاویر آثار ارسالی هم باید از کیفیت مطلوب برخوردار باشند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش وزارت راه صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۵۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال بیش از ۱۴۰۰ نامه از طرف طبیعت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی گفت: این جشنواره همزمان با هفته محیط زیست به صورت ملی برپا می‌شود.
منصوری با اشاره به اینکه این رخداد اولین جشنواره ملی نامه‌ای طبیعت است افزود: جشنواره سابقا در دو سه سال اخیر به صورت استانی برگزار می‌شد که به دلیل استقبال خوب شرکت کندگان این بار به صورت ملی برگزار شده است.
او ادامه داد: همچنان کودکان و نوجوانان تا پایان فرودین فرصت دارند نامۀ خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: علاقمندانی که تاکنون آثار خود را ارسال نکرده‌اند، در فرصت باقی مانده آثار خود را به نشانی markazi.kpf.ir ارسال و یا با شماره ۰۸۶۳۴۱۲۲۰۹۹، داخلی ۱۱۶، تماس برقرار کنند.
منصوری اضافه کرد: ترویج فرهنگ محیط زیست و توجه به طبیعت در بین قشر کودکان و نوجوانان و آشنایی با شیوه صحیح نامه نگاری از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.
منصوری عنوان کرد: اختتامیه این جشنواره از ۱۵ تا ۲۲ خردادماه در هفته محیط زیست در اراک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • استفاده از ظرفیت هنر در همایش ملی دانش سنتی محیط زیست
  • ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر
  • برگزاری پنجمین اجلاسیه نماز دانش آموزی در بیرجند
  • ارسال بیش از ۱۴۰۰ نامه از طرف طبیعت