Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان طرح انتقال آب با لوله به ۴۶هزار هکتار از اراضی دشت سیستان یکم خردادماه با حضور وزیر جهاد کشاورزی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

طرح انتقال آب با لوله به ۴۶هزار هکتار از اراضی دشت سیستان که اجرای آن در در جریان سفر دکتر روحانی رییس جمهور طی سال ۱۳۹۳ به استان مصوب گردید: فردا با حضور ویدیوکنفرانسی رییس جمهور و با حضور کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کاظم‌خاوازی وزیر جهاد کشاورزی به منظور افتتاح و بهره برداری طرح‌های بخش کشاورزی استان سیستان وبلوچستان وارد زاهدان شد و مورد استقبال احمدعلی‌موهبتی استاندار وجمعی از مسئولین استان قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزير جهاد كشاورزي افتتاح سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۵۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ۲۵ بنای غیرمجاز در اراضی شهرستان قزوین

مجتبی حسنی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: با تخریب و قلع و قمع ۲۵ بنا‌ی غیرمجاز بالغ بر۵۸هزار مترمربع از اراضی کشاورزی روستا‌های شینقر و میانبر از توابع بخش مرکزی این شهرستان به چرخه تولید بازگشت.

وی اظهار داشت: در راستای جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز و اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و احکام قضایی قطعیت یافته اجرا شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: بنا‌های غیر مجاز شامل احداث ساختمان، محوطه سازی و دیوارکشی بوده که با حضور نماینده دادستان، یگان حفاظت اراضی کشاورزی، امور اراضی شهرستان قزوین، نیروی انتظامی و عوامل شهرداری اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۶۰۰ هزار هکتار از اراضی کردستان به کشت گندم
  • قلع و قمع ۲۵ بنای غیرمجاز در اراضی شهرستان قزوین
  • خودکفایی در تولید بذر گندم در اولویت کاری سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان
  • احداث کانال انتقال آب کشاورزی در سوادکوه‌شمالی
  • تولید خوراک دام عشایر به همت شرکت تعاونی عشایر
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • تجهیز و نوسازی ۱۵۰ هکتار از شالیزار‌های آمل
  • واحد تولیدی خوراک دام با حضور وزیر جهاد کشاورزی در گرمسار افتتاح شد
  • مبارزه با بیماری «زنگ زرد» در ۴۰۰ هکتار از اراضی لرستان