Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس حوزه قضایی بخش سیمینه در استان آذربایجان غربی ضمن هشدار به متعرضین به حقوق بیت المال گفت: ۶۵۰۰ متر از اراضی ملی بخش سیمینه از توابع شهرستان بوکان رفع تصرف گردی. تاریخ انتشار: 06:00 - 01 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۲۶۰۲

علی هاشم زاده واعظ در گفت‌وگو با میزان، با اعلام خبر رفع تصرف متر از اراضی ملی بخش سیمینه بیان کرد: در راستای حفاظت از منابع طبیعی که مهم‌ترین رکن توسعه پایدار و جزو سرمایه‌های ملی می‌باشد، با اهتمام و همکاری مامورین اداره منابع طبیعی و مامورین نیروی انتظامی شهرستان بوکان و کارکنان قضایی و اداری دادگاه عمومی بخش سیمینه، ۶۵۰۰ متر مربع از اراضی ملی که اشخاص سودجو آن‌ها را تصرف کرده بودند رفع تصرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس حوزه قضایی بخش سیمینه افزود: در رفع تصرف صورت گرفته، درختان غرس شدند و بنا‌های ساخته شده قلع و قمع و اعاده وضع به حال سابق گردید.

بیشتر بخوانید: رفع تصرف ۵۷ هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در شهرستان شیروان

وی ضمن هشدار به متعرضین به حقوق بیت المال در این حوزه تصریح کرد: دستگاه قضایی با متعرضین و متجاوزین به حقوق بیت المال بدون اغماض و مماشات برخورد خواهد کرد.

گفتنی است بخش سیمینه یکی از بخش‌های تابعه شهرستان بوکان در استان آذربایجان غربی است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رفع تصرف از اراضی ملی اراضی ملی اراضی ملی بخش سیمینه رفع تصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۶۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی استملاکی شهرستان لاهیجان

یاسر هادی پور، مدیر دفتر حقوقی شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان از رفع تصرف بیش از ۲ هکتار از اراضی استملاکی در شهرستان لاهیجان خبر داد.

او گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت صیانت از منابع آبی و همچنین به منظور جلوگیری از تعدی اشخاص به اراضی دولتی (حرائم کانال ها، بستر رودخانه‌ها و آب بندان ها) پیرو گزارش مدیریت منابع آب شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل نسبت به طرح شکایت به طرفیت ۷ نفر از متصرفین اراضی استملاکی شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان واقع در روستای شکاکم اقدام شد.

مدیر دفتر حقوقی شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان افزود: لذا پس از طی مراحل قانونی و با هماهنگی دادستان لاهیجان و حضور نیروی انتظامی و کارشناسان مربوطه مدیریت منابع آب این شهرستان به وسیله یک دستگاه بیل زنجیری کلیه اراضی متصرفه به مساحت ۲/۱ هکتار رفع تصرف شد.

هادی پور تصریح کرد: در راستای صیانت از منابع آبی و به منظور جلوگیری از تعدی اشخاص به اراضی دولتی دفتر حقوقی آب منطقه‌ای گیلان از انجام وظایف محوله قانونی خود به هیچ وجه کوتاهی نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • اجرای ۲۲ فقره رفع تصرف در استان اصفهان
  • میزبانی تالاب قره گُل بوکان از پرندگان مهاجر و بومی
  • تالاب قره گل بوکان میزبان پرندگان مهاجر و‌ بومی
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • رفع تصرف اراضی مستحدث ساحلی در شهرستان نور
  • رفع تصرف اراضی استملاکی شهرستان لاهیجان