Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نصیر محمودی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با شب‌های قدر یک ایرانی نیکوکار مقیم خارج از کشور حمایت از ۱۰۰ فرزند یتیم را برعهده گرفته است.

او افزود: حمایت از ایتام و فرزندان محسنین آثار و برکات فراوانی در زندگی نیکوکاران دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی با بیان اینکه می‌توان ماهیانه با پرداخت هر میزان مبلغی بخشی از مشکلات اقتصادی ایتام و فرزندان محسنین را برطرف کرد اظهار داشت: در مجموع پنج هزار و ۱۰۰ یتیم و فرزند محسنین استان در سامانه اکرام ایتام و محسنین ثبت نام شده‌اند که بیش از ۱۳ هزار حامی از آن‌ها حمایت می‌کند.

او با تشریح روش‌های الکترونیکی حمایت از ایتام و فرزندان محسنین اضافه کرد: نیکوکاران می‌توانند عدد یک را به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ پیامک کنند که در کمترین زمان ممکن با آن‌ها تماس گرفته می‌شود.

محمودی گفت: نیکوکاران علاقمند به مشارکت در «طرح محسنین» و «اکرام ایتام» می‌توانند با مراجعه به سایت mohsenin.ir و emdad.ir/ekram یا ادارات کمیته امداد در سطح استان در این طرح ثبت‌نام و با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان سهمی در رشد و بالندگی این خانواده‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشارکت های مردمی فرزند یتیم کمیته امداد امام خمینی طرح محسنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۶۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوق زندگی با تسهیل فرزند خواندگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آقای رحیمی گفت: تسهیل فرزندخواندگی و امین موقت از نوآوری‌های قانون حمایت از کودکان و نوجوانان است که برای اولین بار در مشهد اجرا شد.

بیش از هزار روز از اجرای قانون حمایت کودکان و نوجوانان بدسرپرست و بی سرپرست در مشهد می‌گذرد و در این مدت بیش از ۷۰۰ کودک صاحب خانواده شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شوق زندگی با تسهیل فرزند خواندگی
  • هر ایرانی می‌تواند با ماهی حداقل ۳۰ هزار تومان از ایتام حمایت کند
  • معرفی پوشش ایرانی-اسلامی به خارج از مرز‌های ایران
  • ثبت‌نام ۴۵۶۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در هرمزگان
  • امسال آرزوی ۱۰۲۰ یتیم گلستانی در جام آرزوها برآورده می شود
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی خیر بافقی به آزادی زندانیان غیر عمد
  • ثنای ایرانیان مقیم خارج
  • استان البرز فرزند یتیم بدون حامی ندارد
  • حمایت از تاسیس شرکت دانش بنیان توسط ایرانیان خارج از کشور
  • کمک ۲ میلیارد ریالی خیران نیک‌اندیش در جشن گلریزان سرباز