Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان معاون بهره برداری شرکت فولادمبارکه از ثبت رکوردهای جدید این شرکت در ناحیه آهن سازی، آهن اسفنجی، نورد سرد، فولاد سبا و ... با وجود محدودیت های کرونا خبر داد.

مختار بخشیان با اشاره به دستیابی فولاد مبارکه به رکوردهای جدید تولید در نواحی مختلف، اظهار کرد: فعالان ناحیه آهن سازی توانستند رکورد تولید ۷۱۶ هزار و ۵۰۰ تن آهن اسفنجی در واحدهای احیا را به ثبت برسانند و رکورد قبلی این ناحیه در فروردین ماه با ۷۱۱ هزار و ۵۰۰ تن را، بهبود دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین افزود: در واحد شهید خرازی ناحیه آهن سازی، نیز رکورد تولید ماهیانه آهن اسفنجی به میزان ۲۵۵ هزار و ۷۰۰ تن به ثبت رسید در حالیکه رکورد قبلی این قسمت در فروردین ماه ۲۵۱ هزار و ۶۰۰ تن بود.

معاون بهره برداری فولاد مبارکه افزود: در مجتمع فولاد سبا نیز شاهد دستیابی به رکورد تولید ماهیانه کلاف گرم به میزان ۱۳۱ هزار و ۲۰۰ تن بودیم تا رکورد قبلی این مجتمع که در فروردین امسال ۱۲۷ هزار و ۱۹۶ تن بود، افزایش یابد.

وی تصریح کرد: همکاران نورد سرد نیز از این دومینوی رکورد با تولید ماهیانه ۵۳ هزار و ۷۰ تن محصول در بازپخت شماره ۲ و در زنجیره قلع اندود، رکورد تولید ماهیانه خط تمپر به میزان ۱۳۰۰۷ تن، خط قلع اندود به میزان ۱۰۲۴۲ تن و خط برش قلع اندود ۱ به میزان ۴۸۳۸ تن به جمع رکوردهای اردیبهشت ماه اضافه شدند.

بخشیان گفت: در ماه های ابتدایی سال به دلیل شرایط خاص تولید و مواجهه با کرونا ویروس، محدودیت هایی در این شرکت ایجاد شد، اما با همکاری تمام کارکنان، کارگران، شرکت های پیمانکاری و پشتیبانی به رکوردهای جدید دست یافتیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از شرکت فولاد مبارکه اصفهان، همچنین در سال جهش تولید و در اردیبهشت امسال مقدار ۸۵۴ هزار و ۸۶۰ تن محصولات این شرکت به مقصد مشتریان فولاد مبارکه حمل شد که دستیابی به این رکورد نسبت به رکورد قبلی (اردیبهشت ۹۸) بیش از ۱۲ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی فولاد مبارکه آهن اسفنجی کروناویروس تولید ماهیانه رکوردهای جدید فولاد مبارکه رکورد تولید رکورد قبلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۶۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد تولید برق نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته شد

ناصر اسکندری در گفت و گو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه حدود ۹۴ درصد برق مورد نیاز کشور توسط نیروگاه‌های حرارتی تأمین می‌شود، گفت: در طول سال گذشته میزان تولید برق این نیروگاه‌ها با رشد چهار درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن به ۳۴۶ میلیون مگاوات رسیده است.

وی ادامه داد: از این میزان تولید حدود ۲۰۰ میلیون مگاوات ساعت سهم نیروگاه‌های سیکل‌ترکیبی، ۸۳ میلیون مگاوات ساعت سهم نیروگاه‌های بخاری و ۶۳ میلیون مگاوات ساعت سهم نیروگاه‌های گازی بوده است.

اسکندری با اشاره به اینکه سال گذشته برای نخستین بار بیش از ۹۷ هزار مگاوات برنامه تعمیرات و آماده‌سازی نیروگاه‌های حرارتی پیش از شروع پیک مصرف برق تابستان به پایان رسید، گفت: انجام به موقع برنامه‌های تعمیراتی و آماده‌سازی این واحدها موجب گردید تا ضریب آمادگی نیروگاه‌های حرارتی کشور از مرز ۹۹ درصد عبور کند.

معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی با تاکید بر اینکه متوسط راندمان نیروگاه‌های حرارتی در سال گذشته از مرز ۳۹ درصد عبور کرده است، افزود: برای پیک تابستان امسال نیز ۱۱۰ هزار مگاوات برنامه تعمیراتی پیش‌بینی شده است تا واحدهای تولید برق حرارتی در روزهای اوج مصرف تابستان با حداکثر توان آماده تولید برق پایدار و مطمئن برای مشترکان سراسر کشور باشند.

وی فصول گرم سال را به عنوان روزهای اوج مصرف برق کشور معرفی کرد و افزود: آمادگی کامل نیروگاه‌ها برای تولید برق پایدار هدف اصلی این مجموعه است؛ از این رو همه ساله پس از عبور از فصل گرم سال و شروع مهرماه فصل تعمیراتی نیروگاه‌های حرارتی آغاز شده و بایستی تا پیش از شروع روزهای گرم سال این تمهیدات به پایان برسد. چرا که از خردادماه با افزایش مصرف برق کشور بایستی نیروگاه‌ها آمادگی کاملی برای پاسخگویی به بار مصرف این بازه زمانی داشته باشند.

کد خبر 6054459 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • رکورد تولید برق نیروگاه‌های حرارتی کشور شکسته شد
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • تمرکز بر فرهنگ سازمانی و تقویت خرده‌فرهنگ‌ها در فولاد مبارکه
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • سوال روز هفدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در مرکزی
  • افزایش تولید در صنعت فولاد کشور
  • ثبت بالاترین رکورد تولید و فروش در تمام تاریخ آریاساسول
  • سوال روز شانزدهم پویش «زندگی با آیه‌ها» در مرکزی اعلام شد
  • ترافیک افتتاح های معدن و صنایع معدنی در راه است
  • ریشخند فولاد مبارکه به تحریم‌ها