Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:59:35 GMT

مردم در تعطیلات عید سعید فطر به سفر نروند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۶۸۳۶

مردم در تعطیلات عید سعید فطر به سفر نروند

سید احمد هاشمی در گفتگو با مهر اظهار کرد: اکنون خراسان شمالی در وضعیت هشدار قرار دارد و ادامه این وضعیت بسته به افزایش و یا کاهش آمار مبتلایان به کرونا است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه مردم استان همچنان باید از تجمعات و ترددهای غیرضروری خودداری کنند خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان نباید تصور کرد شرایط عادی است لذا اگر تا هفته آتی وضعیت به همین شکل ادامه یابد محدودیت‌های شدیدتری در استان اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تعطیلات پایان هفته و اتصال آن به تعطیلات عید سعید فطر افزود: مردم در تعطیلات عید سعید فطر به هیچ عنوان سفر نروند زیرا این اقدام باعث خواهد شد تعداد مبتلایان استان رشد بیشتری پیدا کند و مبارزه با کرونا سخت‌تر شود.

هاشمی با تاکید بر اینکه در خانه ماندن بهترین راه کار مبارزه با کروناست گفت: اگر از تعطیلات پیش رو به درستی استفاده کنیم و مردم در خانه بمانند می‌توانیم به قطع سریع‌تر زنجیره انتقال کرونا امید بیشتری داشته باشیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در انتها با اشاره به رشد آمار مبتلایان به کرونا در استان بیان کرد:: افزایش تعداد نمونه گیری های سرپایی در چند روز اخیر، بی تفاوتی نسبت به رعایت مسائل بهداشتی و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی از دلایل افزایش آمار مبتلایان است.

کد خبر 4931065

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا سفرهای تابستانی عید سعید فطر ویروس کرونا بوشهر شیراز شهرکرد گرگان قزوین شب قدر شیوع کرونا ایلام مواسات کمک به نیازمندان بیرجند روابط عمومی ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات

عباس مسجدی، از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

به گزارش میزان، وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میر‌های ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روز‌های ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته
  • وضعیت هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | منتظر رعد و برق‌ های شدید باشید
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • مردم به مناطق سیل‌خیز کاشان نروند
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • نظر دولت درباره تعطیلات آخر هفته؛ پنجشنبه یا شنبه‌ها؟
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • فوت هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در تعطیلات
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | پاسخ ایران به تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا | آخرین وضعیت حقابه هیرمند