Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: ماه مبارک رمضان خصوصیات بسیاری دارد که یکی از بارزترین این خصوصیات رسیدگی به محرومان جامعه است، و امسال با وجود وضعیت حاکم بر جامعه و شیوع بیماری کرونا بسیاری از مشاغل از نظر اقتصادی دچار مشکل شده اند.

وی افزود:  در راستای لبیک گفتن به فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به نیازمندان با ترویج روحیه انفاق و بخشش نوع دوستی و مساوات بین زائران، مجاوران و محرومان در مرحله دوم اقدام به توزیع ۱۵ هزار بسته ارزاق با مشارکت مراکز افق امامزادگان، اصحاب وقف، هیات امنای اماکن مذهبی و خیرین در سطح استان کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان اضافه کرد: همچنین از اول ماه رمضان تعداد ۴۲ هزار قرص نان در بین افراد آبرومند و آسیب دیده توزیع شد.

سلیمانی فرد تصریح کرد: در این طرح در چندین نانوایی که درمحله ها و روستای های مجاور در سطح استان از محل موقوفات، خیران و بقاع متبرکه، نان مورد نیاز را در بین افراد آسیب پذیر و مناطق کم برخوردار توزیع شد.

وی گفت که یکی از برنامه‌های مورد تاکید دین اسلام در ماه مبارک رمضان یاری رساندن به افراد نیازمند است و واقفان، خیران هم بر این موضوع اهتمام دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص برگزاری رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان گفت که این کارکنان، نسبت به تهیه و توزیع ۱۷۴ بسته حمایتی (شامل ارزاق و مایحتاج ضروری) بین نیازمندان اقدام کردند.

سلیمانی فرد توضیح داد که این اقدام خودجوش و داوطلبانه و در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و حس نوع دوستی بوده است.

کد خبر 4931174

منبع: مهر

کلیدواژه: اوقاف گلستان گرگان ویروس کرونا بوشهر شیراز شهرکرد گرگان قزوین شب قدر شیوع کرونا ایلام مواسات کمک به نیازمندان بیرجند روابط عمومی ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته‌های معیشتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ فاطمه علیزاده همسر شهید حسین دیبایی گفت: در آستانه دوازدهمین سالگرد شهادت شهید بزرگوار ۶۰ بسته معیشتی تهیه و در میان اقشار نیازمند شهر رشت توزیع کردیم.
وی با بیان اینکه ادامه راه شهدا و حفاظت از خون شهدا نیازمند نگاه ویژه است افزود: امروز کمک به خانواده‌های نیازمند به معنی ادامه دادن راه شهداست.
همسر شهید دیبایی به خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار اشاره کرد و افزود: کمک به همنوع و دست گیری از نیازمندان یکی از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار بود.
این بسته‌های توزیع شده شامل ماکارونی، رب گوجه فرنگی، بسته چای، صابون، شامپو و دستمال کاغذی بود.
شهید حسین دیبایی سال ۱۳۶۷ در عملیات بیت المقدس ۵ در منطقه مریوان بر اثر برخورد خمپاره در نزدیکی اش از ناحیه کمر قطع نخاع و جانباز شد و در سال ۱۳۹۱ پس از تحمل و رنج فراوان ناشی از آن به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان