Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@07:28:24 GMT

کرونا مانع از تقابل عمان با ایران می شود

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۷۰۲۹

کرونا مانع از تقابل عمان با ایران می شود

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از ایسنا ،روزنامه الاتحاد، تیم ملی فوتبال عمان در ژانویه قبل با برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران قرارداد امضا کرد.

عمانی ها امیدوار بودند که با برانکو در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ نتایج خوبی کسب کنند اما ویروس کرونا نه تنها این بازی ها را عقب انداخت بلکه حتی برنامه های تمرینی برانکو هم برگزار نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام روزنامه الاتحاد عمان، فدراسیون فوتبال این کشور دو دیدار دوستانه برابر ایران و نیوزلند را برای شاگردان برانکو تدارک دید اما فعلا با توجه به تعطیلی فوتبال به خاطر کرونا خبری از این دو دیدار دوستانه هم نیست.

تقابل برانکو با تیم ملی فوتبال ایران که سابقه صعود به جام جهانی را با این تیم دارد می تواند بسیار جذاب باشد.

برانکو حقایق جام جهانی ۲۰۰۶ را فاش کرد | از علی دایی تا علی کریمی کد خبر 513877 برچسب‌ها فوتبال - تیم ملی مربی - برانکو ایوانکوویچ

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی مربی برانکو ایوانکوویچ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا

محرومیت سیدحسین حسینی سوژه روزنامه مارکا شده است.

طرفداری | محرومیت سیدحسین حسینی بازتاب گسترده ای داشته است.

سیدحسین حسینی به دلیل اتفاقات بعد بازی با آلومینیوم اراک و مصاحبه هایی که انجام داد، از سوی کمیته انضباطی با محرومیت یک جلسه و البته جریمه مالی مواجه شده است.

طی روزهای اخیر بسیاری از اهالی فوتبال و پیشکسوتان در حمایت از سیدحسین حسینی مصاحبه هایی را انجام داده اند و حالا محرومیت سیدحسین حسینی، سوژه روزنامه اسپانیایی و مشهور مارکا شده است.

مارکا در این خصوص نوشت:

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، سیدحسین حسینی، دروازه‌بان ملی‌پوشی که سابقه ۱۱ بازی ملی را در کارنامه دارد، یک جلسه محروم و به پرداخت ۴۴۰۰ یورو محکوم کرد.

بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • تقابل فوتسالیست‌های ایران با قرقیزستان
  • چرا تیم ملی ایتالیا و جام جهانی، مانع حضور روبرتو باجو در لیگ‌های خارجی شدند؟
  • بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟! / اعتراف مسوولان اصفهانی؛ آبی که از دریای عمان به اصفهان برسد وارد رودخانه نمی‌شود/ مدیریت یکپارچه تنها راه نجات زاینده‌رود (فیلم)