Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ برزو تجاری روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: عوامل انتظامی در ورودی شهر «گوگ‌تپه» به یک خودرو سواری پژو پارس مشکوک شدند و با دستور توقف و بازرسی از داخل آن این محموله را کشف و ضبط کردند.

وی اظهار داشت: از خودرو توقیف شده نیز یک‌هزار و ۱۴۷ قرص متادون، یک‌هزار و ۱۴۷ قرص متادون زرافین و یک بطری متادون ۲۵۰ سی سی کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در این رابطه خودرو حامل محموله توقیف و راننده آن نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی شهرستان تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی مهاباد از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و عنوان کرد: شهروندان پلیس را در ارتقای امنیت اجتماعی یاری کنند.

سرهنگ تجاری از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و افراد مشکوک در زمینه خرید و فروش انواع دارو و قرص‌های غیرمجاز و قاچاق مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

این محموله، اولین مورد کشف انواع قرص غیرمجاز و فاقد پروانه ساخت در مهاباد طی سال جاری است که تلاش مأموران انتظامی این شهرستان کشف و ضبط شد.

مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج‌گانه انتظامی آذربایجان‌غربی در سال جاری اعلام شده است.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی و ۱۱۶ کیلومتری مرکز استان واقع است.

برچسب‌ها مهاباد مواد مخدر انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد مواد مخدر انتظامی مهاباد مواد مخدر انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سردار سلمان امیری گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران شهرستان اسدآباد با اشراف اطلاعاتی توانستند شب گذشته یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر که قصد داشتند مواد مخدر را به استان‌های جنوبی وغربی کشور انتقال دهند در شهرستان اسدآباد منهدم کنند.

او تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودرو‌های عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلو گرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلو گرم حشیش، جمعا به مقدار ۱۱۰ کیلو گرم، ۳ جفت پلاک سرقتی و ۲ جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

سردار سلمان امیری افزود: در این عملیات ۴ قاچاقچی دستگیر، ۲ دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

دیگر خبرها

  • چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز