Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@21:03:45 GMT

مهمان‌پذیرهای استان اردبیل بازگشایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۷۲۲۹

مهمان‌پذیرهای استان اردبیل بازگشایی می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: در صورت اجرای پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد استانی پیشگیری و مبارزه با کرونا میهمان‌پذیرهای استان مجوز فعالیت گرفته و بازگشایی می‌شوند. ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، نادر فلاحی صبح امروز در نشست با مدیران میهمان‌پذیرهای شهرستان اردبیل اظهار کرد:‌ در صورت اجرای پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد استانی پیشگیری و مبارزه با کرونا میهمان‌پذیرهای استان مجوز فعالیت خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: ‌با توجه به فرا رسیدن عید سعید فطر و احتمال حضور گردشگران در اردبیل فعالیت این میهمان‌پذیرها می‌تواند در ساماندهی گردشگران موثر باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: «اکیپ‌های نظارتی متشکل از معاونت گردشگری، انجمن صنفی مراکز اقامتی و علوم پزشکی به صورت مستمر و روزانه در چندین نوبت از این مراکز بازدید خواهد داشت و در صورت مشاهده تخلف و یا موارد مشکوک برخورد قانونی به آنها انجام شده و پلمب خواهند شد.

زمان آزمون جامع راهنمایان گردشگری در اردبیل به تعویق افتادمحورهای جدید گردشگری در اردبیل تعریف می‌شودنمایشگاه دائمی جاذبه‌های گردشگری در اردبیل راه‌اندازی می‌شودزمینه شکوفایی گردشگری در اردبیل فراهم می‌شود +‌ فیلم

فلاحی با اشاره به ضرورت اجرای این پروتکل‌ها بیان کرد:‌ حفظ سلامت گردشگران باید در اولویت قرار گیرد و هر گونه سهل‌انگاری در این زمینه عواقب جبران‌ناپذیری خواهد داشت.

او اظهار کرد:‌ با دریافت مجوز از سوی ستاد ملی پیشگیری از کرونا در روزهای گذشته شاهد بازگشایی هتل‌ها و مراکز اقامتی در سطح استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در راستای خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران ورودی به استان بودیم که تاکنون در این زمینه با مشکلی مواجه نبودیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از برخورد با واحدهای اقامتی، هتل‌ها و میهمان‌پذیرهای متخلف در سطح استان خبر داد و گفت: انتظار می‌رود در این زمینه شاهد همکاری همه‌جانبه این مراکز و رعایت تمامی پروتکل‌های ابلاغی باشیم.

انتهای پیام/ ت

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گردشگری در اردبیل استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقلب در سرجلسه کنکور با کنترل فضای سایبری به صفر می‌رسد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش ملی تبیین ابعاد اجرایی و حفاظتی آزمون سراسری ۱۴۰۳ امروز (پنج شنبه، ۳۰ اردیبهشت) با حضور مسئولان و کارشناسان سازمان سنجش آموزش کشور در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد،

علی اکبر فامیل کریمی، رئیس مرکز حراست وزارت علوم با اشاره به عملیات وعده صادق اظهار کرد: در مقابله و برخورد با دشمن هنر این است که بتوانی راهبرد دشمن را برهم بزنی و امروز با وجود قدرت‌های برتر جهانی این امر قابل تکرار نیست.

وی ادامه داد: بعضی موضوعات امنیت ملی از ابتدا مشخص است مانند موضوعاتی که در گرو سازمان‌های امنیتی و نظامی است و از ابتدا محرمانگی و طبقه بندی در آن لحاظ می‌شود و تعاریف و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. بخش دیگری از موضوعات امنیت ملی که در جامعه امروز رخ داده به صورت بالقوه می‌تواند امنیت ملی باشد و از ابتدا در ابن حوزه قرار نمی‌گیرد.

وی با ارائه مثالی گفت: موضوعاتی مثل امنیت غذایی، امنیت سایبری از این مقوله است که امروز در امنیت ملی مهم‌ترین حوزه امنیت غذایی و امنیت سایبری است.

 کریمی یاداور شد: یک موضوع سوم در حوزه امنیت ملی وجود دارد و آن مقوله‌ای مانند کنکور است که از ابتدا در حوزه امنیت ملی قرار ندارد و در ذهن و افکار عمومی نیز اینطور تلقی نمی‌شود، اما وقتی به کل فرایند دوباره نگاه می‌کنیم، می‌تواند در این حوزه قرار گیرد و خانواده‌ها بای اطمینان خاطر داشته باشند که امنیت کنکور حفظ می‌شود.

وی با اشاره به دستگاه‌های تصمیم‌گیر در حوزه کنکور گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی وظیفه رصد بر کنکور را برعهده دارد، شورای امنیت کشور (شاک) از نیرو‌های مختلف خود برای حفظ امنیت کنکور استفاده می‌کنند. همچنین در وزارت علوم یکی از مهم‌ترین فعالیت‌ها در طول سال آزمون سراسری است.

رئیس مرکز حراست وزارت علوم در ادامه به ۵ پروتکل (دستورالعمل) در برگزاری کنکور گفت: این پروتکل‌ها در فرایند یکساله اجرا می‌شوند و طبقه بندی در هر کدام از ان‌ها باید رعایت شود. پروتکل اول آزمون سازی است که ۲۴ محور برای آن تعریف شده و هر کدام شامل ده‌ها فعالیت است، پروتکل دون قرنطینه سوالات است که دقیق‌ترین فعالیت‌ها طی آن صورت می‌گیرد، پروتکل سوم چاپخانه تا مخزن نگهداری سوالات و پروتکل‌های چهارم و پنجم از مخزن‌های اصلی به فرعی و از فرعی به مخل سوالات است.

فامیل کریمی گلوگاه اصلی تقلب را فضای مجازی سر جلسه آزمون دانست و افزود: با کنترل فضای سایبری تقلب در این زمان به حداقل رسیده و ممکن است به صفر هم برسد.

وی در پایان تاکید کرد: سازوکار دقیق برگزاری کنکور با انحراف روبرو نمی‌شود ولی ممکن است ایراد‌های کوچکی رخ دهد و دشمن با اختلال در فضای روانی مردم اعتماد آنها را کاهش دهد.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • رونق بازار مهاباد با حضور مسافران و گردشگران
  • تداوم خدمات‌رسانی به گردشگران در جاذبه‌های تاریخی و پایانه‌های مسافرتی استان اصفهان
  • رگبار باران و بارش تگرگ اردبیل میهمان عصرگاهی اردبیلی ها
  • صدور موافقت اصولی با اجرای ۲ طرح گردشگری در اردبیل
  • دزفول رتبه نخست بازدید گردشگران را به خود اختصاص داد
  • تقلب در سرجلسه کنکور با کنترل فضای سایبری به صفر می‌رسد
  • فرهنگ، زبان و آداب و رسوم هورامان آوازه جهانی دارد
  • فرهنگ و آداب و رسوم هورامان شایسته معرفی به جهان است
  • راه‌اندازی طولانی‌‎ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در شورابیل اردبیل
  • کارآفرین اردبیلی مهمان برنامه «کار خونه»