Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:17:15 GMT

هوا گرم‌تر می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۷۳۰۱

هوا گرم‌تر می‌شود

به گزارش سازمان هواشناسی،‌ امروز (پنجشنبه) ادامه بارش ها در دامنه های زاگرس،‌ بخش هایی از مرکز و جنوب‌شرق و جنوب کشور ادامه خواهد داشت.

بر این اساس،‌ شدت بارش برای امروز در نیمه شرقی استان فارس و مناطق دامنه‌ای در مرکز استان کرمان پیش‌بینی شده است.

بنابراین مردم در این مناطق باید آماده بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها،‌ سیلاب ناگهانی در مسیل‌ها و دره‌ها و رخداد تگرگ و صاعقه باشند و احتیاط کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال، از فردا از شدت بارش‌ها کم می‌شود و بارش‌ها به شکل پراکنده برای روز جمعه و شنبه برای دامنه‌های زاگرس ادامه خواهد داشت.

یکشنبه و دوشنبه نیز در شمال‌غرب، ‌مناطق دامنه‌ای زاگرس و سواحل دریای خزر به شکل پراکنده شاهد این بارش‌ها خواهند بود.  

از امروز پنجشنبه تا یکشنبه هفته آینده، روند افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور وجود دارد و هوا در بیشتر مناطق گرم‌تر خواهد شد.تهران هم از این قاعده مستثنی نیست و برای چند روز آینده هوای گرم‌تری را تجربه می‌کند.

در دو روز آتی پدیده خاصی هواشناسی برای کشور پیش‌بینی نشده و در طول روز وزش ملایم باد را در تهران شاهد هستیم.

برچسب‌ها سازمان هواشناسی كشور دریای خزر زاگرس سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان هواشناسی كشور دریای خزر زاگرس سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی كشور دریای خزر زاگرس سازمان هواشناسی بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۷۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: تا پایان هفته افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در سطح استان و بارش تگرگ در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، فهیمه راستی، امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز تا انتهای هفته ضمن افزایش ابر، رگبار و رعدو برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در سطح استان و بارش تگرگ در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیشینه بارش‌ها در نیمه شمالی، مناطق مرکزی، غرب و برخی مناطق جنوبی استان خواهد بود، افزود: با توجه به شدت و نوع بارش‌ها، آب‌گرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها در مناطق مذکور محتمل است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه ابتدای هفته آینده از شدت ناپایداری‌ها کاسته شده و در اغلب مناطق جوی نسبتاً پایدار مورد انتظار است، تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله زار با دمای یک سردترین و ریگان با دمای ۳۶ گرم‌ترین نقطه استان است.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، بیشینه دمای شهر کرمان ۲۰ درجه سانتی‌گراد و کمینه دمای شهر کرمان ۱۱ درجه سانتی‌گراد بوده است.

کد خبر 747257

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • تشدید بارشها امروز وفردا در کرمان
  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • بارش‌های فراوان در اردیبهشت؛ احتمال سیلاب در این مناطق
  • بارش‌های رگباری باران در گیلان
  • بارش‌های فراوان اردیبهشت در راه است / احتمال سیلاب در کدام مناطق بیشتر است؟
  • بارش‌های فراوان اردیبهشت در راه است | احتمال سیلاب در کدام مناطق بیشتر است؟