Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسنوند از کشف بیش از ۲۵۴ کیلوگرم انواع موادمخدر در شوش و انهدام باند قاچاقچیان خبر داد.

 سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در گفت‌وگویی، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر توزیع موادمخدر در پوشش شرکت خدماتی باربری در منطقه شوش تهران، پرونده‌ای در این رابطه توسط ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت تشکیل و موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تحقیقات مشخص شد که عده‌ای از قاچاقچیان در قالب کارکنان شرکت باربری و در پوشش حمل خرده بار تجاری بین استانی در جنوب تهران فعالیت می‌کردند.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: پس از اخذ نیابت قضایی و در عملیاتی ۳ نفر از قاچاقچیان دستگیر شدند و از مخفیگاه متهمان ۷۲ کیلو و ۶۵۰ گرم شیشه، ۷۸ کیلوگرم هروئین، ۵۶ کیلوگرم تریاک، ۴۶ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش، ۱ کیلو و ۱۲۷ گرم کراک کشف شد.

وی افزود: پس از بازجویی‌های به عمل آمده از متهمان، ۴ نفر از خریداران موادمخدر در هتلی واقع در مرکز تهران دستگیر شدند.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب، متهمان جهت بررسی بیشتر موضوع به مقام قضایی ارجاع خواهند شد./عصر شهروند

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۷۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت از شهروندان در پوشش مسافرکش

سردار  علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: فروردین ماه امسال، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی کارآگاهان گشت پلیس آگاهی در مسیر شمال به جنوب اتوبان چمران در حال گشت زنی بودند که به یک خودروی سمند با ۲ سرنشین مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: کارآگاهان در گام نخست متوجه شدند، سرنشینان خودروی موردنظر دقایقی قبل یک مرد جوان را به عنوان مسافر سوار کرده و از او به صورت به عنف، تلفن همراه سرقت کرده‌اند که همین کافی بود تا کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شوند و بلافاصله دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: راننده پس از مشاهده پلیس به صورت خطرناکی با ماشین در اتوبان متواری شد و به خودروی شهروندان خسارت زد که کارآگاهان در جریان تعقیب و گریز چند کیلومتری با رعایت قانون بکارگیری سلاح با شلیک به لاستیک خودرو و اجرای طرح مهار ماشین را متوقف کردند و موفق به بازداشت متهمان شدند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت بیان کرد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، متهمان که سابقه دار هستند شهروندان را سوار بر خودروی خود کرده و با سلاح سرد سرقت به عنف انجام می‌دهند.

وی گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت تلفن همراه به صورت به عنف با شگرد مسافرکشی در شمال تهران اعتراف کردند.

سردار علی ولیپور گورزی در پایان با بیان اینکه خط قرمز پلیس امنیت شهروندان است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • انهدام باند جعل مدارک تحصیلی و آموزشی
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • انهدام باند زن و شوهری توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید
  • سرقت از شهروندان در پوشش مسافرکش