Web Analytics Made Easy - Statcounter



ستاد مقابله با کرونا در ورزش اطلاعیه شماره ۱۵خود را صادر کرد.

به گزارش برنا و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این اطلاعیه آمده است: برابر ابلاغیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین تصمیمات در خصوص از سرگیری فعالیت های ورزشی به این شرح اعلام می گردد:

۱.هیچ محدودیتی در بازگشایی اماکن و سالن های ورزشی در کلیه رشته های ورزشی در مناطق سفید وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲.شروع فعالیت باشگاه های بدنسازی به صورت انفرادی و دیگر رشته های ورزشی انفرادی و استخرهای روباز در مناطق زرد با رعایت پروتکل های بهداشتی منعی ندارد.

۳.در شهر های قرمز، رشته های انفرادی با تماس متوسط مانند بدنسازی و پرورش اندام با تاییدیه فضای فیزیکی توسط مرکز بهداشت شهرستان دانشگاه های علوم پزشکی یا دفاتر خدمات سلامت از اول خرداد ماه منعی ندارد.

۴.فعالیت رشته های ورزشی پر برخورد و تیمی در شهر های زرد و قرمز همچنان ممنوع است.

۵.قبل از شروع به کار همه کارکنان شاغل در اماکن ورزشی انجام تست PCR الزامی است.

۶.پذیرش ورزشکاران مشکوک و بیمار در همه اماکن ورزشی ممنوع است.

۷. ثبت نام تمام باشگاه های ورزشی در سامانه وزارت بهداشت به نشانی

www.salamat.gov.ir

قبل از بازگشایی الزامی است.

۸.برگزاری مسابقات در هر شهری که بازگشایی انجام شده است، منوط به تاییدیه معاونت بهداشت وزارت بهداشت است.

در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: فعالیت ورزشی در تمام اماکن ورزشی فوق بایستی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی انجام شود.

ستاد مقابله با کرونا در ورزش تصریح کرد:فعالیت تمام باشگاه ها و اماکن ورزشی تحت نظارت افسران کنترل سلامت فدراسیون پزشکی ورزشی و هیات های تابعه آن انجام می شود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ واحد متخلف بهداشتی در آران و بیدگل پلمب شد

رئیس مرکز بهداشت آران و بیدگل از پلمب چهار واحد متخلف بهداشتی در آران و بیدگل خبر داد. - اخبار استانها -

محسن قمصری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آران و بیدگل، ضمن اشاره به اجرای طرح سلامت نوروزی در شهرستان آران و بیدگل اظهار داشت: بیش از بیش از یک هزار و 100 مورد بازدید بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در این شهرستان انجام داد.

وی با اشاره به آغاز طرح سلامت نوروزی از پانزدهم اسفند ماه، گفت: با توجه به همزمانی تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان، تشدید نظارت بر اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، آشامیدنی و بهداشتی در دستور کار بازرسان بهداشت محیط قرار گرفته است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان آران و بیدگل ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته افزود: در این بازدیدها که از سطح عرضه و اماکن اقامتی انجام شده، بیش از 850 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد کشف و جمع آوری شده است.

وی همچنین از صدور 174 مورد اخطاریه بهداشتی برای اماکن عمومی حساس و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان آران و بیدگل خبر داد و گفت: هفت پرونده تخلف به مراجع قضایی ارجاع شده و چهار واحد متخلف نیز پلمپ شده‌اند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان آران و بیدگل به رسیدگی به 41 شکایت مردمی در این مدت اشاره کرد و گفت: 49 بازدید مشترک با حضور کارشناسان سایر ارگان‌های نظارتی شهرستان نیز انجام شده است و انجام حدود یک هزار و 400 مورد سنجش پارامترهای مواد غذایی، نظیر شوری و پی اچ خمیر نان، دمای نگهداری مواد غذایی، سنجش مطلوبیت روغن مصرفی و بررسی بار میکروبی سطوح، و نیز انجام بیش از 600 مورد کلرسنجی آب آشامیدنی در سطح این شهرستان از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی ضمن هشدار به متصدیان فروشگاه ها و انبارهای نگهداری مواد غذایی، عرضه و نگهداری مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و مرجوع کردن این مواد به شرکت های پخش مواد غذایی را ممنوع اعلام کرد و گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف، با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/803/

دیگر خبرها

  • سکوت وزارت بهداشت مایه شرمساری است
  • فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز
  • خدمات قابل ارائه به مسافران نوروزی باید مورد تأیید بهداشت باشد/ فعالیت ۳۰۰ بازرس در شهر
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • صدور ۶۱۹ پروانه تولید صنایع دستی در گیلان
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • ۴ واحد متخلف بهداشتی در آران و بیدگل پلمب شد
  • کشف ۱۸۸ کیلو گرم مواد غذایی فاسد در فیروزکوه
  • سطح ووشو ایران در مجامع بین‌المللی مطلوب است
  • بازگشایی راه‌های گلستان/ صدور هشدار نارنجی برای فعالیت‌های دریانوردی