Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس آموزش و پرورش دهدشت گفت: زیرساخت‌های مورد نیاز برای اجرای شبکه شاد نیازمند تقویت است.

علی پورکپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: برای ارائه آموزش در فضای مجازی از همه ظرفیت‌های موجود استفاده شد.

مدیر آموزش و پرورش دهدشت گفت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته۴۰درصد دانش‌آموزان به علت ضعف زیرساخت‌های فناوری نتوانستند وارد شبکه شاد شوند اما همه معلمان تحت پوشش این شبکه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسؤول با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای اتصال به اینترنت در برخی روستاها فراهم نیست، افزود: از جمعیت 22 هزار نفری دانش‌آموزان بیش از 6 هزار نفر در مناطق روستایی تحصیل می‌کنند.

پورکپور ادامه داد: ضعف زیرساخت‌های فناوری مهمترین چالش آموزش و پرورش از ابتدای شیوع کرونا و آموزش مجازی بوده است.

وی گفت: البته مخابرات طی این مدت تلاش‌هایی برای تقویت اینترنت در روستاها داشت و این وضعیت بهتر خواهد شد.

پورکپور با اشاره به کسب مقام برتر شوراهای آموزش و پرورش استان طی دو سال متوالی در خصوص آیتم‌های ارزیابی این شورا گفت: موفقیت‌های آموزش و پرورش دهدشت در دوره‌های متوسطه از عوامل برتر شدن بود.

این مسؤول تصریح کرد: طی دو سال اخیر آموزش و پرورش حرکت رو جلو داشت و نگاه به کمیت‌ها گواه این ادعاست.

وی، کسب رتبه اول در زمینه رتبه زیر یکهزار کنکور به لحاظ ترکیب جمیت دانش‌آموزی، میانگین دروس پایه دوازدهم با رشد یک نمره، کسب مقام اول جشنواره‌ها، مقام اول طرح درس زیست، طرح درس عربی و بیشترین شرکت کننده در نانو و پرسیش مهر را از دیگر شاخصه‌های برتر شدن شورای آموزش و پرورش دهدشت عنوان کرد.

پورکپور ادامه داد: آموزش و پرورش دهدشت در طرح ایران مهارت به لحاظ پوشش مقام اول را کسب کرد.

انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش و پرورش دهدشت شورای آموزش پرورش سامانه شاد کرونا آموزش و پرورش دهدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۷۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس

به گزارش خبرنگار مهر، صادق ستاری فرد عصر چهارشنبه در گردهمایی مدیران مدارس شهرستان ارومیه به اولویت‌های معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: مدرسه محل کشف استعداد دانش آموزان است، برای تحقق این مهم محتوا و کتاب‌های درسی کافی نیست لذا آموزش و مهارت آموزی یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز را در دستور کار و اولویت قرار دادیم.

وی گفت: برای سیر تحول در نظام آموزشی کشور، سه بعد نیروی انسانی، برنامه و محتوای مناسب و فضا و تجهیزات کافی باید مدنظر قرار گیرد، برنامه‌های مختلف باید در بخش‌های توانمندسازی معلمان و ایجاد بستر و زیر ساخت لازم برای تحقق این موضوع را هدف گذاری کرده‌ایم.

ستاری فرد ادامه داد: مدرسه اتاق عملیات برای تحقق ساحت‌های ٦ گانه تربیتی مورد اشاره در سند تحول بنیادی است، با کاهش هرچه بیشتر فاصله بین معلم و دانش آموز می‌توانیم در تربیت صحیح و کاهش آسیب‌های اجتماعی را شاهد باشیم.

در ادامه زورخانه دانش آموزی مدرسه شهید مدنی ارومیه با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی افتتاح شد.

کد خبر 6081541

دیگر خبرها

  • آغاز اجر‌ای طرح اتصال مدارس خوی به شبکه فیبر نوری 
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • ۲۱ هزار نوآموز کردستانی در پایگاه‌های سنجش ارزیابی شدند
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشد
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشند
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سرانه فضاهای آموزشی کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • نکات مهم درباره گزینش استخدام معلمان