Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان از آزادی 21 زندانی در زنجان خبر داد و گفت: هم اکنون 111 زندانی در انتظار آزادی هستند که بدهی 5 نفر آنها فقط 10 میلیون تومان است.

محمد جوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری برنامه‌های تجمعی در راستای فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند، جشن گلریزان به صورت مجازی و غیرحضوری در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان با بیان اینکه از ابتدای ماه رمضان که جشن گلریزان در حال برگزاری است شاهد همکاری خوب مردم و خیرین هستیم، گفت: همکاری رسانه‌ها نیز در این زمینه قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای ماه رمضان تاکنون 21 زندانی با بدهی یک میلیارد و 300 میلیون تومانی آزاد شدند، افزود: با این حال هنوز 111 زندانی در انتظار آزادسازی هستند.

جوادی بدهی زندانیان در انتظار آزادی را 57 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: از این تعداد پنج زندانی بدهی 10 میلیون تومانی، هفت زندانی بدهی 10 تا 20 میلیون تومانی و 11 زندانی هم بدهی 20 تا 50 میلیون تومانی دارند.

مدیرکل زندان‌‎ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان زنجان ضمن تقدیر از مشارکت صمیمانه خیرین در کمک به زندانیان بیان کرد: امیدواریم در ادامه نیز شاهد مشارکت مردم برای آزادی تعداد بیشتری از زندانیان باشیم.

انتهای پیام/730005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان ماه رمضان ویروس کرونا زندان ها مدیرکل محمد جوادی تربیتی آزادی میلیون تومانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۷۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،به گزارش روابط عمومی زندان جهرم، خانمی با مراجعه به دفتر مددکاری زندان جهرم ،۲۰ میلیون تومان را برای آزادی فردی بدهکار واریز و رسید آن را به عنوان هدیه تولد همسرش به وی اهدا کرد.
خیران و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند، می‌توانند هدایای نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۴۲۱۴۲۸۶ به نام انجمن حمایت زندانیان شهرستان جهرم واریز کنند.

شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم
  • آزادی یک زندانی به همت مدیر نیکوکار یزدی
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع بدهی دو نفر زندانی را پرداخت کردند
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی