Web Analytics Made Easy - Statcounter

کویید 19 باعث شد تمام برنامه های برانکو ایوانکوویچ برای تیم عمان تغییر کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شیوع کرونا در همه نقاط جهان از جمله عمان، باعث شد برنامه های تیم ملی فوتبال این کشور که توسط برانکو ایوانکوویچ، سرمربی اسبق تیم ملی ایران و پرسپولیس، تغییر کند.

کویید 19 برنامه برانکو را جهت آماده‌سازی تیم ملی این کشور برای حضور در بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت های 2023 تغییرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو در نخستین ماه سال جاری میلادی با عمانی ‌ها قرارداد بست. او برنامه‌ای در ماه های گذشته تدوین کرده بود اما به نوشته سایت کورا، تاکنون هیچیک از این برنامه‌ها به خاطر کرونا، عملیاتی نشده است.

از جمله کارهای که مد نظر مربی نام آشنای کروات بود، برگزاری چند ارودی آماده سازی بود. هدف وی آشنایی با توانایی های فنی بازیکنان در جریان برگزاری این اردوها بود.

در کنار این برانکو می خواست فرصت محک زدن بازیکنانش را در دیدارهای تدارکاتی مقابل ایران و نیوزیلند را به دست آورد.

اما چنین امکانی به خاطر کویید 19 فراهم نشد و حتی بازی های که این تیم مقابل حریفانش در مرحله انتخابی یعنی افغانستان، هند، قطر و بنگلادش داشت به زمانی دیگر موکول شد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس تیم ملی ایران عمان تیم ملی کویید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس که این روز‌ها به یک چهره محبوب تبدیل شده، وقتی قرار شد به جای یحیی گل‌محمدی سکان هدایت سرخ‌ها را بر عهده بگیرد فقط فحش خورد. نه فقط خود ویرا که من حیث المجموع، باشگاه پرسپولیس و تصمیم‌سازان آن هم از این اعتراض‌های خشن در امان نماندند!

طبیعی است با چند نتیجه خوب و ثبات پرسپولیس در جدول لیگ، خیلی‌ها فعلا گل‌محمدی را فراموش کردند، حرفی از برانکو هم نمی‌زنند و در حال حاضر دارند از هنر مربیگری اوسمار لذت می‌برند. حالا سوال این است: اگر اوسمار نتواند جام بگیرد و پرسپولیس از کورس قهرمانی جا بماند، آیا محبوبیت فعلی این مربی سر جای خود باقی است؟ آیا اوضاع به همان دورانی بر نمی‌گردد که می‌خواستند اوسمار را سرمربی کنند، اما جراتش را نداشتند؟

اوسمار همان‌طور که از ابتدا هم به نظر می‌رسید، بعد از استعفای غیرمننتظره یحیی گل‌محمدی بهترین گزینه ممکن برای نیمکت پرسپولیس بود. او شناخت کافی از این تیم داشت و با بازیکنان در زندگی‌های اردویی و تمرینی، شریک بود. ضمن این‌که چهره‌ای جوان و باانگیزه محسوب می‌شد که می‌توانست همه تجربه‌اش را از آکادمی‌ها و تیم‌های مختلف برزیلی به پرسپولیس منتقل کند.

با این همه، او خیلی نباید روی مرام و معرفت فوتبال ایران حساب کند؛ اینجا خبری از داستان‌های عاشقانه و رمانتیک نیست. در فوتبال ایران، مربیان روی لبه تیغ راه می‌روند و با ۲ باخت، همه‌چیز به حالت اولیه برمی‌گردد. اوسمار حتی می‌تواند به تنظیمات کارخانه برگردد و به همان مربی مظلومی تبدیل شود که حتی خوش‌بین‌ترین هواداران پرسپولیس هم نمی‌پذیرفتند او جانشین گل‌محمدی شود.

برای دوست داشتن اوسمار و عاشقانه‌ای که کم‌کم دارد در پرسپولیس جدی می‌شود، باید کمی صبر کرد؛ هر چند منطق می‌گوید در تیمی که انتخاب مربی ایرانی برایش بسیار سخت است، بودن چهره‌ای مثل اوسمار ویرا که خوب حرف می‌زند و تیمش را هم درست هدایت می‌کند یک غنیمت بزرگ محسوب می‌شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • عکس‌| مربی سابق پرسپولیس و تیم ملی در تراکتور
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • بیستمین قهرمانی اینتر را مدیون اینزاگی هستیم
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو