Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیمارستان ۶۱۰ تخخوابی امام رضا (ع) در مشهد با کاهش مبتلایان بستری از پوشش اختصاصی بیماران کرونایی خارج شد.

به گزارش قدس آنلاین، دانشگاه علوم پزشکی مشهد به نقل از جانشین رییس این دانشگاه گزارش داد: با توجه به کاهش آمار بستری بیماران مبتلا به بیماری کووید-۱۹، بیمارستان امام رضا(ع) از مرکز اختصاصی درمان مبتلایان  به کرونا خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر شاپور بدیعی افزود: بدین ترتیب بیماران مبتلا به کووید-۱۹ بستری در این مرکز به بخش های محدودتری انتقال می یابند و بیمارستان پس از انجام مراحل ضد عفونی و گندزدایی کامل برای ارائه خدمات به سایر بیماران آماده می شود.
جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این اقدام به معنای تعطیلی بخش‌های کرونایی نیست و اکنون چند بخش بیمارستان امام رضا (ع) و بیمارستان شریعتی همچنان به عنوان مرکز بستری بیماران کرونایی فعال هستند.
بدیعی افزود: مردم  عزیز کاهش روند بیماران بستری را نباید به معنای اتمام ویروس کرونا تلقی کنند و همچنان باید نسبت به رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توجه ویژه داشته باشند.
در دوران شیوع کرونا سه بیمارستان امام رضا (ع)، شریعتی و قائم (عج) در مشهد به درمان مبتلایان به کرونا اختصاص یافتند.

به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا ظهر روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹،  ۱۲۶ هزار و ۹۴۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۶۴ تن در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به هفت هزار و ۱۸۳ تن رسید.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیمارستان امام رضا ع بیمارستان امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۸۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و هشتاد و سومین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، زنده یاد ام البنین حق بین، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.   دکتر ابراهیم خالقی افزود: یک کلیه این بانوی مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به مردی ۳۸ ساله ساکن نیشابور که سال ها از نارسایی کلیه در رنج بود، اهدا و پیوند شد.   مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کبد این بانوی مرگ مغزی به بانوی ۶۰ ساله ساکن تربت حیدریه که سالها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، در بیمارستان منتصریه پیوند شد.   خالقی افزود: همچنین قرنیه‌های این بانوی مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.   واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیگر خبرها

  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • ۲۸۳ جسد از گور دسته جمعی در بیمارستان «ناصر» غزه خارج شد
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار
  • تزریق ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • آشکارشدن ابعاد جنایت‌بار دیگری از انفجار تروریستی کرمان