Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: تاکنون مردم همدان هیچ مشکلی با وجود آرامگاه استر و مردخای نداشته‌اند و شهروندان کلیمی در این شهر برادرانه در کنار سایرین زندگی می‌کنند.

کامران گردان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص شائبه آتش‌سوزی آرامگاه استر و مردخای در شهر همدان، اظهار کرد: اعضای شورای شهر از محل این آرامگاه بازدیدی نداشته‌اند اما بنا به گفته مدیرکل میراث فرهنگی استان همدان اصلاً آتش سوزی در این مقبره اتفاق نیفتاده و حادثه مربوط به خانه‌ای بوده که چسبیده به آرامگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شاهد بودیم این آتش‌سوزی جزئی تبدیل به یک شایعه بزرگ شد، افزود: البته حساسیت بر روی این مکان زیاد است و این اتفاق جزئی باعث شد بیش از حد به آن پرداخته‌شده و رسانه‌های معاند نیز از این جریان سوءاستفاده کنند؛ قطعاً اگر آتش‌سوزی وجود داشت شورای شهر موضوع را پیگیری می‌کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر اینکه شهروندان کلیمی در این شهر برادرانه در کنار سایرین زندگی می‌کنند، تصریح کرد: سالیان زیادی است که آرامگاه استر و مردخای در همدان وجود دارد و تاکنون مردم هیچ مشکلی با وجود آن نداشته‌اند.

وی همچنین درباره دومین جلسه سوال از شهردار همدان در صحن علنی شورای شهر، ادامه داد: شهردار سوالاتی که از سوی اعضای شورا مطرح شد را فعلاً به صورت شفاهی پاسخ داده و مستنداتی نیز ارائه شده تا اعضا موضوعات مورد سوال را بررسی کنند.

گردان با بیان اینکه پس از بررسی‌ها اگر نقصی وجود داشت به شهردار برای رفع و اصلاح آن فرصت داده خواهد شد، درباره باقی ماندن طرح استیضاح شهردار خاطرنشان کرد: از ابتدا استیضاحی در کار نبود چون برای این امر باید حداقل چهار عضو شورا درخواست می‌داند و اهالی رسانه بودند که لفظ استیضاح را مطرح می‌کردند؛ قصد شورای شهر همدان تنها این بود که اشکالات مدنظر، رفع شده و شاهد اقدامی غیرقانونی در شهرداری نباشیم.

کد خبر 424969

منبع: ایمنا

کلیدواژه: استر و مردخای آتش سوزی شورای شهر همدان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آرامگاه استر و مردخای شورای شهر شهر همدان آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۸۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرزهای ایران می‌شود

«شهریار حیدری» نایب‌رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سفر رییس‌جمهور به پاکستان، اظهار کرد: پاکستان یکی از کشورهای مهم در همسایگی ایران است و از آنجایی که ایران و پاکستان دارای اشتراکات دینی، فرهنگی و تاریخی زیادی با یکدیگر هستند، سفر رییس‌جمهور و دیگر مقامات کشورمان به پاکستان، بسیار مهم بوده و منجر به توسعه روابط دو کشور خواهد شد.

وی افزود: سفر رییس‌جمهور به پاکستان در شرایطی انجام شده که دولت جدید پاکستان به تازگی بر سر کار آمده است و قطعاً یکی از دغدغه‌های جدی ما آن است که دولت جدید پاکستان، اقدام جدی‌تری برای حفظ امنیت مرزها انجام بدهد.

نایب‌رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از آنجایی که ما مرزهای طولانی با پاکستان داریم، امنیت این مرزها بسیار مهم است و سفر رییس‌جمهور به پاکستان تأثیر به سزایی بر تقویت امنیت مرزهای کشورمان خواهد داشت.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: علاوه بر ضرورت توجه به مسایل امنیتی، قطعاً سفر رییس‌جمهور به پاکستان برای تقویت روابط دو کشور در حوزه مسایل اقتصادی نیز دارای اهمیت است و لازم است موانع تجاری روابط ایران و پاکستان رفع شوند.

کد خبر 6086178 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • سفر رییس‌جمهور باعث تعمیق روابط ایران و پاکستان می‌شود
  • توضیحات بهادری جهرمی درباره تعطیلی آخر هفته
  • سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرزهای ایران می‌شود
  • حضور رییس‌جمهور در آرامگاه اقبال لاهوری
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • تزریق تدریجی ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل مشهد
  • سنگ اندازی‌ها باعث فرار سرمایه‌گذار از همدان می‌شود
  • مهار اتش سوزی سردخانه نگهداری خرما در بم