Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم گرامیداشت شهدای ناوچه موشک‌انداز کنارک در فرماندهی آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمر بنی هاشم(ع) نیروی دریایی ارتش در منجیل برگزار شد. ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از منجیل، همزمان با فرا رسیدن سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر و همچنین جهت پاسداشت یاد و خاطره شهدای ناوچه موشک‌انداز کنارک محفل انس با قرآن کریم در فرماندهی آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمر بنی هاشم(ع) نیروی دریایی ارتش در شهرستان منجیل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهرستان رودبار در این مراسم که با حضور قاریان برتر نیروهای مسلح این شهرستان همراه بود اظهار داشت: یاد و خاطره تمام رزمندگان دوران 8 سال دفاع مقدس را گرامی می‌دارم زیرا این عزیزان با جانفشانی‌های خود کشور و ما را عزتمند کردند.

حجت‌الاسلام رضا جان‌آبادی به پیشرفت و آبادانی‌های کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: آبادانی، عزت و پیشرفت‌های کشور در سال‌های اخیر مرهون ایثار و ازخودگذشتگی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس است که با جان خود عزت را به کشور هدیه دادند.

پیکر پاک 5 شهید حادثه شناور کنارک بر روی دستان مردم قدرشناس بوشهر تشییع شدپیکر مطهر شهدای ناوچه کنارک در شیراز تشییع شدگلستان| پیکر شهید حادثه ناوچه کنارک فردا در کلاله تشییع می‌شود

وی با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش نقش اثرگذار و حائز اهمیتی را در تامین امنیت مرزهای آبی کشور بر عهده دارد بیان کرد: نیروی دریایی ارتش با تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروهای مومن و ایثارگر خود نقش مهمی در حفظ امنیت مرزهای آبی کشور و منافع اقتصادی جمهوری اسلامی در دریاهای آزاد و بین‌المللی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهرستان رودبار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام حادثه ناوچه موشک‌انداز کنارک تصریح کرد: این شهدا نیز همانند دلاوران دوران دفاع مقدس برای حفظ عزت، آرامش و استقلال کشور و نظام ایثارگری کردند و به درجه رفیع شهادت رسیدند.

به گزارش تسنیم فرماندهی آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمر بنی هاشم(ع) شهرستان منجیل یکی از مراکز تربیت و آموزش تکاوران و تفنگداران نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی است.

در پایان این محفل نورانی انس با قرآن کریم از اساتید برتر قرآنی مرکز فرماندهی آموزش تفنگداران و تکاوران دریایی قمر بنی هاشم(ع) شهرستان منجیل قدردانی به‌عمل آمد.

انتهای پیام/613/ح

R7877/P1357/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۸۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت شهید حبیبی فر در گلزار شهدای زاهدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، شهید حبیبی فر ماه مبارک رمضان امسال در عملیات تروریستی راسک به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • گرامیداشت شهید حبیبی فر در گلزار شهدای زاهدان
  • رزمایش کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم در شهرستان زارچ
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد
  • تصاویری از مراسم رژه نیروهای مسلح در سراسر کشور | از رژه تیپ زرهیِ ارتش در زنجان تا رژه نیروی دریایی ارتش در ساری | ببینید
  • رژه تجهیزات نیروی دریایی در روز ارتش نیروی دریایی ارتش
  • آغاز مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس