Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورحضرت از برگزاری نماز جمعه و مراسم روز جهانی قدس در محوطه مسجد جامع ماسال خبر داد.

«وحید پورحضرت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار کرد: ابتکار بابصیرت امام خمینی(ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، باعث شد بیت‌المقدس برای همیشه در تاریخ ماندگار و سربلند بماند و دشمنان نتوانند به اهداف خود برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار ماسال افزود: هدف از نامگذاری روز قدس به ابتکار حضرت امام خمینی(ره)، ایجاد وحدت و انسجام بین مسلمانان جهان و اقدام امام راحل در راستای جهانی کردن مسئله فلسطین بود.

 

وی با بیان اینکه نماز جمعه و مراسم روز جهانی قدس در محوطه مسجد جامع ماسال برگزار می‌شود گفت: این مراسم روز جمعه(۲ خرداد) ساعت ۱۳ پس از پخش زنده سخنان مقام معظم رهبری در شبکه‌های ملی و همزمان با اذان ظهر و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

پورحضرت تصریح کرد: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه در پایان نماز جمعه راهپیمایی برگزار نمی‌شود و برای حمایت از مردم فلسطین و گرامیداشت روز قدس و استکبارستیزی از رژیم صهیونیستی در همان مکان شعار داده و قطعنامه خوانده می‌شود.

 

فرماندار ماسال خاطرنشان کرد: در مقابل درب‌های ورودی مسجد اکیپ‌های بهداشتی از شبکه بهداشت و هلال احمر استقرار پیدا می‌کنند و تمامی افراد نمازگزار با دستگاه تب‌سنج کنترل می‌شوند و همچنین محل مورد نظر قبل و بعد از حضور مومنین ضدعفونی می‌شود.

 

وی اظهار کرد: به دلیل رعایت بهداشت و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مومنان روزه‌دار قبل از آمدن به نماز جمعه، با وضو در مسجد حاضر شوند، مهر و سایر وسایل مورد نیاز شخصی را حتما همراه خود داشته باشند و از ماسک و دستکش استفاده کنند.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: روز جهانی قدس مسجد جامع ماسال نماز جمعه روز جهانی قدس مراسم روز نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۸۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مراسم سه شنبه‌های شهدایی همراه با دعای توسل با حضور آحاد مردم و خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دیگر کارکنان بنیاد شهید نیز حضور داشتند.

در این مراسم «سحری» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بخشی از خاطرات دفاع مقدس را روایت کرد.

همچنین در این مراسم از فعالان قرآنی نیز تجلیل به عمل آمد.

این مراسم سه شنبه هر هفته ساعت ۱۹:۱۵ در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و مردم خداجوی استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6087039

دیگر خبرها

  • برگزاری تجمع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاهی از اجرای «طرح نور»
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • برگزاری جشنواره قلب شهر در مسجد ملااسماعيل یزد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف