Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@20:01:00 GMT

جاده چالوس بعدازظهر امروز یکطرفه می شود

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۸۹۲۷

جاده چالوس بعدازظهر امروز یکطرفه می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علیرضا قدمی اظهار داشت: به منظور تسهیل در آمد و شد خودروها، محور چالوس بعد از ظهر امروز یک طرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اعمال محدودیت ترافیکی به مناسبت عید فطر، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ امروز پنج شنبه یکم خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روزهای شنبه و یکشنبه سوم و چهارم خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد نیز از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روزهای شنبه و یکشنبه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

کد خبر 4931351

منبع: مهر

کلیدواژه: ترافیک علیرضا قدمی نیروی انتظامی مازندران ویروس کرونا بوشهر شیراز شهرکرد گرگان قزوین شب قدر شیوع کرونا ایلام کمک به نیازمندان مواسات بیرجند روابط عمومی ستاد مقابله با کرونا انواع وسایل نقلیه از ساعت تا ساعت ۲ بامداد روز بعد مرزن آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۸۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرزن آباد لرزید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران اعلام کرد: زلزله‌ای به بزرگی ۳.۷ ریشتر ساعت ۱۷ و ۲۸ دقیقه امروز (سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه) حوالی مرزن آباد، واقع در مازندران را لرزاند.

این زمین لرزه در عمق ۱۲ کیلومتری زمین و ۵ کیلومتری مرزن آباد، ۱۸ کیلومتری کلاردشت و ۲۴ کیلومتری پول بود.

خسارتی تاکنون از این زمین لرزه ثبت نشده است.

 

دیگر خبرها

  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • امروز آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • مرزن آباد لرزید
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است