Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان لنجان گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان لنجان در سال ۹۸ مصوبات بسیار خوبی را پشت سر نهاد و با توجه به اینکه ما براین باور بوده و هستیم که حمایت لفظی از تولید کافی نبوده و برای رفع موانع تولید باید گام‌های عملی برداشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، خدامراد صالحی در نشست کارگروه اشتغال این شهرستان با اشاره به حمایت از تولید در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان لنجان، اظهار کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان لنجان در سال ۹۸ مصوبات بسیار خوبی را به تصویب رساند که با توجه به اینکه ما بر این باور بوده و هستیم که حمایت لفظی از تولید کافی نبوده و برای رفع موانع تولید باید گام‌های عملی برداشت، این مصوبات توسط دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل به مرحله اجرا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال ۹۸ با شیب تند مشکلات اقتصادی مواجه بودیم که این مسئله چرخه تولید را نیز تحت تأثیر قرار داد بود و از طرفی برخی مقررات باعث حذف تسهیلات مربوط به بخش دامداری و کشاورزی سد؛ این در حالی است که شهرستان لنجان توانمندی‌های بسیاری را در این حوزه دارد.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته، سال ۹۸ به نسبت سال ۹۷، روندی افزایشی را از نظر تعداد و مبلغ تسهیلات پرداخت شده شاهد بودیم، که این مسئله سبب ایجاد مشاغل جدید و تثبیت آنها شده است و انتظار می‌رود این روند در سال جدید نیز به شکلی جهادی ادامه یابد.

صالحی با بیان اینکه طی روزهای گذشته اخبار خوبی در خصوص ایجاد اشتغال و جذب نیروی کار منتشر خواهد شد، اضافه کرد: مردم شهرستان لنجان انتظار دارند در زمان اعلام نیاز صنایع بزرگ و کوچک، اولویت جذب با افراد بومی منطقه باشد و این مسئله قطعاً بر اساس قانون و مباحثی که قانون‌گذار در خصوص جذب نیروی کار به آن پرداخته، دنبال خواهد شد. به همین دلیل خردادماه سال گذشته مکاتبه‌ای از طرف من و نماینده مردم شهرستان لنجان با شرکت سهامی ذوب آهن انجام گرفت و یکی از مباحثی که به آن پرداخته شد جذب نیرو تحت نظارت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان لنجان بود.

وی اظهار کرد: متأسفانه برخی رسانه‌ها در انعکاس خبر احساساتی عمل کرده و حتی عملکرد دستگاه‌های اجرایی را زیر سوال می‌برند. از نظر آنها این نوع حرکت‌ها مطالبه‌گری است اما مسئله مهم‌تر رعایت انصاف در اطلاع رسانی است. باید به جای صرف زمان پاسخ به اینگونه اخبار، تلاش کرد عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذاریم تا مشکلات پیش روی مردم مرتفع شده و رضایتمندی آنان افزایش یابد.

فرماندار شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مسئله اشتغال یکی از اولویت‌های شهرستان لنجان به‌شمار می‌رود، حضور مدیران دستگاه‌های مرتبط با کارگروه اشتغال امری ضروری است تا هر دستگاه بتواند نیازهای جامعه هدف خود را مرتفع کند.

وی تصریح کرد: در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ شاهد کاهش آمار مقرره بگیران بیمه بیکاری در شهرستان لنجان بودیم؛ اما در اسفند ماه به دلیل شیوع ویروس کرونا این مسئله روند افزایشی به خود گرفت. باید به سمتی گام برداشت که با جذب تسهیلات مورد نیاز، بحث اشتغال و جهش تولید در شهرستان لنجان به خوبی اجرایی شود.

کد خبر 424943

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی لنجان فرماندار شهرستان لنجان نماینده مردم لنجان در مجلس جهش تولید شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رفع موانع تولید شهرستان لنجان سال ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۹۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم عزیززاده گرجی صبح سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران با یاد و خاطره سرداران و ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران، انجام عملیات تاریخی، قاطع و تعیین کننده وعده صادق را تبریک گفت.

وی افزود: در کارنامه سید محمود حسینی مردم داری و ایجاد شرایط برای میدان داری و مردم داری به خوبی قابل تشخیص وجود دارد و وحدت و همدلی ایجاد شده برای رفع موانع و کاستی‌های استان نیز به چشم می‌آید.

وی ادامه داد: احیای و فعال سازی واحدهای تولیدی، توسعه ارتباط با کشورهای همسایه، توجه به بخش خصوصی برای ارتقای شاخص‌های اقتصادی، مهار تورم و رشد تولید و رفع موانع فراروی گردشگری بخشی از دغدغه‌های استاندار مازندران بوده است.

عزیززاده گرجی از تلاش‌ها و زحمات استاندار قبلی مازندران تقدیر کرد و گفت: ظرفیت استاندار جدید و فرصت تحولی موجود در فضای استان و استفاده از نیروهای نخبه می‌تواند استان مازندران را به تعالی سوق دهد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران شرط موفقیت را همدلی و اتحاد بین بخش‌های مختلف دانست.

در این مراسم قرار است یوسف نوری به عنوان استاندار جدید مازندران معرفی شود.

کد خبر 6086258

دیگر خبرها

  • جهش تولید بدون فعالیت کارگران معنا و مفهومی ندارد
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش تأمین شد
  • فرماندار جدید کاشان معارفه شد + سوابق
  • احیای واحدهای تولیدی در مازندران اولویت است
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم/ در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم