Web Analytics Made Easy - Statcounter

آستان مقدس امام حسین(ع) در پاسخ به فتوای مرجعیت عالیقدر شیعیان عراق همزمان با فرارسیدن عید فطر کمک های مالی را به خانواده های شهدا در استان های مختلف ارایه می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری امام حسین(ع)، آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) اعلام کرد: این آستان کمک های مالی را همزمان با فرارسیدن عید فطر در پاسخ به فتوای جهاد کفایی آیت الله «سید علی حسینی سیستانی» مرجعیت شیعیان عراق به خانواده های شهدا و نیازمند در استان ذی قار ارایه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«احمد رضا الخفاحی» معاون رئیس بخش نظارت بر خانواده های شهدا و مجروحان وابسته به این آستان مقدس، گفت: به دستور مستقیم شیخ «عبدالمهدی الکربلایی» نماینده مرجعیت عالی دینی و متولی شرعی آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) یک هیئت از این آستان برای ارایه کمک مالی به خانواده های شهدا در استان ذی قار اعزام شد.

 

 معاون رئیس بخش نظارت بر خانواده های شهدا و مجروحان وابسته به این آستان مقدس، افزود: اجرای این طرح همزمان با فرارسیدن عید فطر آغاز شده است.

 

وی ادامه داد: این طرح تنها به خانواده های شهدا منحصر نمی شود، بلکه به درخواست کمک خانواده های نیازمند نیز پاسخ داده شده است، به طوری که این آستان کمک مالی را به این خانواده ها ارایه کرد و هزینه درمان یکی از زنان را نیز تامین کرد، سپس وی را برای درمان به بیمارستان تخصصی زین العابدین (علیه السلام) در کربلای معلی منتقل کرد.

 

الخفاحی گفت: طرح اعطای کمک مالی به خانواده های شهدا و نیازمندان استان های بصره و واسط و میسان نیز در دستور کار آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) قرار دارد.

 

وی افزود: آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) از طریق یک ساز و کار ویژه برای بررسی وضعیت خانواده ها و سطح درآمد آنها به شناسایی خانواده های نیازمند اقدام می کند تا به آنها کمک های لازم را ارایه دهد.

 

گفتنی است، آستان مقدس امام حسین(علیه السلام) از سال 2014 میلادی بخش نظارت بر خانواده های شهدا و مجروحان را تاسیس کرد تا به ارایه خدمات بهداشتی و آموزشی و مالی به آنها اقدام کند.

 

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: آستان امام حسین علیه السلام مرجعیت دینی فتوا عراق آستان مقدس امام حسین علیه السلام خانواده های شهدا خانواده های شهدا کمک مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۹۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدا در ملکان

 امام جمعه ملکان در یادواره شهدا گفت: شهدا مایه افتخار هستند و کار برای خدا از ویژگی‌های بارز آنان بود.

حجت الاسلام حافظ زمانی هدف شهدا را پیروی از ولایت و دفاع از خاک ایران دانست و افزود: رمز ماندگاری آنها اخلاص در عمل و تداوم خون سرخ عاشورا است.

 وی گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا مصداق زنده نگه داشتن راه شهدا و امام راحل است.

امام جمعه ملکان با بیان اینکه شهدای مدافع حرم حق بزرگی بر گردن ما دارند و امنیت موجود کشور مرهون خون این شهداست یادآوری کرد: شهدای مدافع حرم امتیاز‌هایی دارند که یکی از این امتیاز‌ها دفاع از حرم‌های اهل‌بیت (ع) و شهادت در این راه است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • استحکام پایه‌های جامعه از نور و انرژی شهدا است
  • چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • ریل‌گذاری نظام بانکی چگونه باشد؟
  • برپایی نمایشگاه دست‌های کوچک اندیشه‌های بزرگ در یزد
  • حسینیه تسنیم| چرا مصیبت اباعبدالله بر آسمان‌ها سنگین است؟
  • فیلم_ تجلیل از مقام فرمانده دلاور در تیپ قمربنی هاشم(ع)
  • اجتماع مردمی «وعده صادق» با مداحی حسین طاهری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • دیدار استاندار یزد با خانواده های شهدای ارتش
  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا