Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حرکتی ابتکاری در نشست شورای اداری استان از نمایندگان استان در مجلس دهم تقدیر شد که زارعی نماینده بویراحمد و دنا غایب بزرگ این برنامه بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، در نشست امروز شورای اداری استان در حرکتی ابتکارانه از نمایندگان استان در مجلس دهم تقدیر شد که غیبت غلام‌محمد زارعی از نکات حاشیه‌ای این بدنامه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احد جمالی در همین خصوص گفت:با توجه به اینکه دوره ۴ساله مجلس تمام شود تصمیم گرفتیم از خدمتگراران مردم در خانه ملت  تقدیر و تشکر کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همکاری و همراهی نمایندگان استان با دولت روحانی در عرصه سلامت و طرح جامع نظام سلامت که نمایندگان همراهی قابل قبولی با دولت داشتند و بحث پیشگیری و مبارزه با کرونا قابل تقدیر است.

در  ادامه غلام‌رضا تاجگردون ضمن تقدیر و تشکر از مسوولان استان خصوصا استاندار، به انتقادها از مجلس دهم اشاره کرد و گفت:اامیدواریم هر کدام با هر نگاه سیاسی و نقدی به کشور کمک کنیم.

نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت گفت: در جمهوری اسلامی به دلیل کج بودن سلیقه‌ها فراموش می‌کنیم چگونه ادامه دهنده خدمت دیگران باشیم و اگر در هر سمتی منصوب شویم باید از صفر شروع کنیم.

وی با بیان اینکه تودیع و معارفه‌ها مانند مشعلی است که دست به دست می‌شود، گفت: هر کداممان این مشعل را گرفتیم و بالا رفتیم نباید زیاد خرابکاری کنیم که نفر بعدی اذیت شود.

وی خاطرنشان کرد: ما در استان فراموش نکنیم پایداری خدمت باید ادامه داشته باشد برخی موارد  رسانه‌ای و سطحی و فضای مجازی نباید ذهن همه را مخدوش کند.

این نماینده مردم در مجلس گفت: کار من برنامه و بودجه است طرح‌های ملی که در پیوست قانون رفته باشد فرار نیست تعطیل شود و بخوابد شما به عنوان قوه مجریه باید فراموش نکنید این پروژه‌ها در هر صورت متعلق به دولت است

وی با بیان اینکه همگرایی‌ها در  استان مورد توجه باشد از نماینده ولی‌فقیه خواست جلوی  و حرکت به سمت جلوی و مانع پیش داوری ها شویم که حرکت رو  بخ جلوی استان بخوابد اگر چه با عنایت مردم مجددا توفیق دارم وکیل و خادم مردم بودم اما تشکر می کنم از کسانیک که ۸ سال گذشته در کنار ما بودند و همراه دو نماینده دیگر به رشد استان کمک کنیم.

در ادامه عدل هاشمی‌پور از مبارزه‌ها برای شکست کرونا تشکر کرد و گفت:یک انسان اجرایی هستم و مزاحمتی برای هیچ کدام از شما مدیران ایجاد نکردم به مدیرکلی زنگ نزدم که مدیر دفترت کیست و یا چرا در فلان اداره نیروهایی که دارید از حامیان من نیست!

وی ادامه داد: اگر در انتخابات شکست خوردم که آن را می‌پذیرم به دلیل همین فرهنگ بوده است اگر این نبود  سرنوشت جور دیگری بود اگر به فکر کارهای زیربنایی بودیم وضعیت اشتغال و جامعه اینگونه نبود.

وی با اشاره به نگاه سردسیری و گرمسیری گفت: چرا باید چنین نگاه‌هایی در استان ما باشد استان ما استاندارد دارد لذا نباید چنین نگاهی باشد.

وی با اشاره به پروژه‌های حوزه انتخابیه در بخش‌های مختلف گفت: ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد پروژه خصوصی و دولتی از پتروشیمی گرفته تا شبکه بهداشت و درمان در حوزه انتخابیه‌ام در حال اجرا است من دنبال چنین کارهایی بودم و عشقم هم همین موارد بود.

وی کنایه‌ای  به نماینده بویراحمد و دنا زد و گفت: در این دو ماه خیلی‌ها رفتند و نشستند اما من این کار را نکردم و تا همین دیروز دنبال کارها و پروژه حوزه انتخابیه‌ام بودم.

وی با اشاره به رونق پتروشیمی‌های حوزه انتخابیه گفت: متاسفانه هنوز عده‌ای به دنبال یاس و ناامیدی هستند. من به هیچ وزیری زنگ نزدم که فلان فرماندار و مدیرکل را برایم عوض کن اما التماس کردم که جوانی از استانم را به کار گیرند، دنبال این کارا و پروژه‌ها بودم و تمام که شود دیگر به این عرصه ورود پیدا نمی‌کنم.

وی با اشاره به اینکه اخلاق در بین سیاسیون گم شده خطاب به نماینده ولی‌فقیه گفت که به این حوزه ورود پیدا کنند.

هاشمی‌پور با بیان اینکه هر جایی که نیاز به کمک بود از دو نماینده استان خصوصا تاجگردون کمک می‌گرفتم، افزود: کاری به این نداشتیم که از چه جناح و نگاه سیاسی است.

نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه گفت: از شکست احتمالی هراس نداشتم و ندارم و کمرم هم خم نشده است مزاحمتی هم ایجاد نکردم که بخواهم حلالیت بطلبم.

اما استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تقدیر از نمایندگان مجلس گفت: هرسه نفر را دعوت کردیم شاید آقای  زارعی در مسافرت بودند و نیامدند اما از دو نفری که احترام گذاشتند و آمدند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

 

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس مجلس دهم تاجگردون حوزه انتخابیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۹۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد از پیش‌بینی هشت مرکز خرید گندم تضمینی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، ابوالحسن صداقت‌کیش، امروز_ سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن فصل برداشت غلات راه‌اندازی هشت مرکز خرید تضمینی گندم در مناطق مختلف این استان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در سال‌جاری هر کیلوگرم گندم «سیلویی» به نرخ ۱۷۵ هزار ریال و هر کیلوگرم گندم «دوروم» به نرخ ۱۸۰ هزار ریال از بهره‌برداران استان خریداری می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کالیبره کردن باسکول‌ها به‌منظور اندازه‌گیری دقیق وزن محصولات، تأمین کارشناسان ذی‌حساب و تشخیص خرید محصولات و آماده‌سازی مراکز خرید برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای خرید تضمینی گندم در استان است.

وی تصریح کرد: پول خرید تضمینی محصولات زراعی نیز یک تا حداکثر هفت روز پس از تحویل محصولات به حساب بهره‌برداران واریز می‌شود.

صداقت‌کیش خاطرنشان کرد: بهره‌بردارانی که قصد فروش محصولات خود به دولت را دارند، مشخصات و شماره حساب خود را به‌طور دقیق در سامانه خرید تضمینی وارد کنند تا روند پرداخت مطالبات آنان در کمترین زمان ممکن صورت گیرد.

کد خبر 747214

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد تا ساعت ۲۱:۳۰دیروز
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • این گروه از نمایندگان برای تقدیر از فعالیت های پلیس در حوزه حجاب به دیدار سردار رادان رفتند
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند