Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@17:14:07 GMT

۸۰۰ هزار تن کود تحویل بخش کشاورزی شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۲۹۴۱۵

۸۰۰ هزار تن کود تحویل بخش کشاورزی شد

در کشت بهاره امسال بیش از ۸۰۰ هزار تن کود اوره تحویل بخش کشاورزی داده اند که در طول ۲۰ سال اخیر بی سابقه است. ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳ اقتصادی کشاورزی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی درخصوص صدور مجوز صادرات کود اوره توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به شرکتهای پتروشیمی، طی اطلاعیه ای رسماً اعلام نمود: بیش از ده سال است که وفق مصوبه هیئت محترم وزیران صادرات کود اوره صرفاً با مجوز شرکت ملی صنایع پتروشیمی امکانپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدور مجوز صادرات کود اوره به خارج از کشور در اختیار شرکت ملی صنایع پتروشیمی می باشد و وزارت جهاد کشاورزی هیچگونه نقشی در فرایند صدور آن ندارد.

باند اخلال در شبکه توزیع کود شیمیایی یارانه‌ای در اردبیل متلاشی شد

 

در اطلاعیه مذکور روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اعلام نموده است، در فضائی که همواره سازمانها و شرکتهای دولتی به حمایت از واردکنندگان  متهم می شوند، اتهام حمایت از شرکت های پتروشیمی به عنوان بزرگترین تولیدکنندگان داخلی کود کشور در نوع خود بیسابقه و بی نظیر است.

در این اطلاعیه، روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اعلام نمود که حمایت از شرکت های پتروشیمی یعنی حمایت از تولید داخلی و صنعتی که 70 در صد کودهای مورد نیاز کشور را تامین می نماید. ضمن آنکه شرکتهای پتروشیمی در سال 1398  و در کشت بهاره سال جاری به کلیه تعهدات خود نسبت به بخش کشاورزی عمل نموده و در مقطع کشت بهاره سال جاری نیز بیش از 800 هزار تن کود اوره تحویل بخش کشاورزی داده اند که در طول 20 سال اخیر بی سابقه بوده است.

 

انتهای پیام/

 

 

R1342/P/S7,83/CT12 واژه های کاربردی مرتبط صادرات صنعت پتروشیمی شرکت ملی صنایع پتروشیمی کالاهای اساسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صادرات صنعت پتروشیمی شرکت ملی صنایع پتروشیمی کالاهای اساسی صادرات صنعت پتروشیمی شرکت ملی صنایع پتروشیمی کالاهای اساسی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بخش کشاورزی کود اوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۹۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی مازندران از آغاز توزیع تخم نوغان برای پرورش بهاره در استان خبر داد.


محمدمهدی عباس زاده با اشاره به فرارسیدن زمان توزیع تخم نوغان هیبرید برای پرورش بهاره کرم ابریشم از سوم اردیبهشت ماه امسال در استان مازندران، گفت: تعهد سازمان جهاد کشاورزی استان، تحویل ۳ هزار و ۴۰۰ جعبه تخم نوغان است.


وی با توجه به محدودیت زمان و شرایط پرورش در فصل بهار، بر ضرورت اطلاع رسانی سریع و مستمر این موضوع از طریق شوراها، دهیاری ها، مسوولین مراکز جهاد کشاورزی و کارشناسان پهنه برای تحویل و توزیع بموقع تخم نوغان به بهره برداران و علاقمندان این بخش تاکید کرد.


معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران مرکز توسعه نوغانداری استان در شهرستان قائم شهر، مزرعه آهنگرکلا بیشه سر و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان بابل (بندپی شرقی ۲ کارگزار و بابلکنار ۳ کارگزار) را از مراکز تحویل تخم نوغان در استان اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • صادرات خدمات فنی و مهندسی با هدف خنثی‌سازی تحریم‌ها افزایش یافت
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • صادرات محصولات پتروشیمی یک میلیون تن افزایش یافت
  • رشد بورس با افزایش تولید خودرو و صادرات محصولات پتروشیمی
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • مازندران رتبه دوم کشور در سطح زیر کشت توت‌فرنگی
  • ۱۷ هزار تن توت فرنگی در مازندران تولید می‌شود
  • افزایش ۸درصدی تولید محصولات پتروشیمی در شستان/سهم ۱۱درصدی از کل صادرات صنعت پتروشیمی
  • افزایش تولید در مناطق کمتر برخوردار با کودهای نانویی «ایران ساخت»
  • چتر حمایتی پزشکان یزدی برای درمان بیماران صعب العلاج