Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز وکیلی روز پنجشنبه  به خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به احتمال افزایش شیوع این بیماری در منطقه هیچگونه امکان اسکان و پذیرش میهمان، مسافر و گردشگر در هتل‌ها ،سوئیت‌ها،مهمانپذیرها ،خانه مسافرها و همچنین برپایی چادر در پارک‌ها و بوستان‌های این شهرستان وجود ندارد.

وی اضافه کرد: از شهروندان خلخال نیز در خواست میشود در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اجاره دادن منازل یا سوئیت به مهمانان مراتب را سریعا با شماره تماس ۳۲۴۲۸۰۷۰ اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری  اطلاع داده  تا  اقدام لازم  بعمل آید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی ،درمانی خلخال اظهار کرد: در ایام تعطیلات عید فطر امسال از پذیرایی میهمانان معذوریم و  انشا الله در فرصت مناسب میزبان شایسته ای برای گردشگران و مسافران  خواهیم بود.

خلخال در جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان واقع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا خلخال جهانگردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خلخال جهانگردی ویروس کرونا خلخال جهانگردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۹۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیر خلخالی بیش از۲ هزار دست لباس به دانش‌آموزان اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل مدیر آموزش و پرورش خلخال در آیین اهدای ۱۰۰دست لباس کار به دانش آموزان دبیرستان آزادگان روستای خوجین از توابع بخش مرکزی خلخال گفت: حاج صفا نوری خیر نیکوکار خلخالی که پیش از این ۲ هزار دست لباس دانش آموزی به مدارس خلخال اهدا کرده است، امروز نیز ۱۰۰ دست لباس کار مخصوص کارگاه در اختیار دانش آموزان دبیرستان شبانه روزی آزادگان خوجین خلخال قرار داد.
مستقیم حسینی به اهمیت مشارکت خیرین در ساخت و احداث مدارس و یا کمک به تجهیز و تامین امکانات تحصیلی دانش آموزان مدارس اشاره کرد و گفت: با توجه به محدودیت اعتبارات دولتی هرگونه کمک مالی خیرین به صورت‌های مختلف از جمله تامین لباس و یا امکانات و تجهیزات کمک آموزشی دانش آموزان می‌تواند فضا و زمینه تحصیل دانش آموزان را مساعدتر کند.

دیگر خبرها

  • امحای ۱۱۳ تن فرآورده‌های دامی غیربهداشتی در آذربایجان‌شرقی
  • کشف جسد مرد جوانی در محور پونل به خلخال
  • سال گذشته حدود ۱۲میلیون و ۶۸۵هزار مسافر در فرودگاه مهرآباد پذیرش شدند
  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • حمید نوری برای اجرای حکم به سوئیت امنیتی منتقل شد
  • خیر خلخالی بیش از۲ هزار دست لباس به دانش‌آموزان اهدا کرد
  • معدوم سازی بیش از ۱۶۰ هزار کیلو گرم از فرآورده‌های خام دامی در مازندران
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • جزئیات انتقال حمید نوری به سوئیت امنیتی سوئد/ ارتباط شهروند ایرانی با خانواده‌اش بار دیگر قطع شد
  • در تعطیلات نوروز ۶۱۵ هزار نفر در اماکن اقامتی استان کردستان اسکان یافتند