Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان سیستان و بلوچستان گفت: صهیونیست به دنبال بردگی کشاندن تمام مسلمانان و کل بشریت است که برگزاری آیین روز قدس در تمامی ملت ها وکشور های دنیا دفاع ملت مسلمان در مقابل اسلام زدایی وبه بردگی رفتن است.

ابوالحسن رضایی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: جهانی سازی مفهومی است که آمریکا به شدت و با تمام توان به دنبال اجرایی کردن آن بوده و پاشنه آشیل این تفکر صهیونیسم است که با قدرتمند کردن اسرائیل سعی بر سیطره اقتصادی فرهنگی ، نظامی بر کل دنیا دارد و تنها کسی که در دنیای معاصر به  اهمیت آینده شوم صهیونیست پی برده وتمام مسلمانان جهان را در این مبارزه متحد کرد امام خمینی(ره) بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  قدس به عنوان نماد مسلمانان دنیا است وصهیونیزم با تسخیر فیزیکی قدس شریف به دنبال حذف اسلام حقیقی وجایگزینی اسلام یهودی است  و در نهایت به دنبال بردگی کشاندن تمام مسلمانان و کل بشریت است، بنابراین برگزاری آیین روز قدس در تمامی ملت ها وکشور های دنیا واستراتژی حضرت آقا که فرمودند 25سال دیگر اسرائیلی نخواهد بود در واقع دفاع ملت مسلمان در مقابل اسلام زدایی وبه بردگی رفتن است.

رضایی بیان کرد: باید تمامی مردم مسلمان دنیا وایران روز قدس را واجب شرعی ونوعی سنگر برای دفاع بدانند بسیج حقوقدانان  نیز همچون سایر مردم واصناف با تمام توان علمی وفیزیکی در صحنه خواهد بود ودر  پی آن هستیم در شرایطی که بیماری کرونا همه گیر شده با نوآوری در فضای مجازی به اهمیت این موضوع از نظر استراتژیک بپردازیم واین روز را گرامی بداریم.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان در زمینه شکست معامله قرن نیز گفت:  پیشنهاد صلح ترامپ بین اسرائیل و فلسطین، حل وفصل منازعه فلسطین واسرائیل یعنی فروش فلسطین به صهیونیست ها در ازای به رسمیت شناختن قوم یهود در کل فلسطین بدون تشکیل دولت رسمی در فلسطین که قبلا هم در روند صلح خاورمیانه مطرح شده بود که این طرح براساس میل سیاسی بود اما  طرح معامله قرن براساس مباحث اقتصادی است .

رضایی گفت:  اهداف این طرح به رسمیت شناختن دولت اسرائیل ،قدس پایتخت کشور اسرائیل ، ایجاد مقدماتی برای تشکیل دولتی بدون ارتش در آینده برای فلسطین ، عدم اجازه بازگشت آوارگان فلسطینی ، مقاومت به عنوان تروریست شناخته میشود ، دولتی به نام فلسطین در سازمان ملل وجود ندارد ،کل دولت های عرب منطقه اسرائیل را به رسمیت بشناسند ،سلاح مقاومت گرفته شود، این رویایی دست نیافتنی مورد مخالفت بسیاری از کشور ها از جمله ایران به عنوان محوریت دولت تاثیر گذار قرار گرفت.

رئیس سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان گفت:  این طرح یعنی حذف هویت از فلسطین یعنی خط بطلان به سال ها شهادت وآوارگی وکشتار مسلمین  یعنی حمله به اساس و بنیان اسلام ، پس شکی در شکست آن نیست.

انتهای پیام/75005

منبع: فارس

کلیدواژه: اسرائیل سیستان و بلوچستان سازمان بسیج آمریکا بسیج حقوقدانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۹۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی

رسانه‌های رژیم اسرائیل گزارش دادند که در اثر اصابت ترکش‌های یک موشک مقاومت فلسطین به شهرک سدیروت در مجاورت نوار غزه، یک انبار در این شهرک دچار حریق شده است.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • عمل به آموزه‌های قرآن، نسخه شفابخش نجات بشریت است
  • السنوار، کابوس صهیونیست‌ها
  • یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • سفیر بولیوی در تهران: نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است
  • نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • خشم مسلمانان و اپوزیسیون هند از اظهارات اسلام‌ستیزانه مودی
  • فیلم/ آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند
  • چرا اسرائیل عمدا پاسخ ایران را کم اهمیت نشان می‌دهد