Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، صبح پنج‌شنبه اول خرداد، پیکر مطهر شهید جعفر کوهی‌فایق در جمع مردم شهیدپرور چهارمحال و بختیاری تشییع شد و در گلزار شهدای شهرکرد آرام گرفت.

از دقایق اولیه صبح مردم روزه‌دار شهرکرد در مقابل در اصلی مصلی امام خمینی ورود پیکر شهید را انتظار می‌کشیدند و قدردانانه به امامت نماینده ولی فقیه در استان بر پیکر مطهرش نمازگزاردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید جعفر کوهی‌فایق از شهدای ارتش جمهوری اسلامی در حادثه شناور کنارک به درجه رفیع شهادت نائل شد.

وی متولد یکم مهرماه سال ۶۵ بود و حدود سه سال در ارتش جمهوری اسلامی خدمت کرد.

استقبال از پیکر پاک شهدای ناوچه کنارک + فیلم فیلم | آخرین اطلاعات درباره حادثه ناگوار ناوچه کنارک جزئیات وظایف ناو موشک انداز ارتش که دچار سانحه شد تصاویر شهدای حادثه شناور «کنارک» ارتش  کد خبر 513942 برچسب‌ها استان چهار محال و بختیاری ناوچه کنارک دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان چهار محال و بختیاری ناوچه کنارک دفاع ارتش جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۲۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل آیت الله عاملی در این دیدار مهم‌ترین ویژگیهای ارتش جمهوری اسلامی ایران را تعصب، عرق ملی، بصیرت و ولایتمداری دانست و گفت: این ویژگیها در نوع خود بی‌نظیر است که ارتش ما را به مقتدرترین ارتش دنیا تبدیل کرده است.
وی با اشاره به رشادت های ارتش در دوران انقلاب و دفاع مقدس، حماسه آفرینی های ارتش جمهوری اسلامی ایران را ستود و تاکید کرد: امروز ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران با حضور در عرصه‌های مختلف ضمن مأیوس کردن دشمنان برای کشور عزت آفرینی می‌کند.

به مناسبت گرامیداشت روز ارتش امروز همچنین مراسم و برنامه های مختلفی در مناطقی از استان برپا شد.
جمعی از مسئولان شهرستان نمین با فرماندهان و کارکنان یگان پدافند هوایی ارتش مستقر در این شهرستان و جمعی از مسئولان شهرستان بیله سوار با فرمانده هان ارتش در سایت هوای روستای خروسلوی بیله سوار دیدار و از آنان تجلیل کردند.
امروز همچنین به مناسبت روز ارتش در مشگین شهر یادواره ۲۷۹شهید ارتشی این شهرستان درحسینیه ثارالله سپاه و یادواره شهدای محله زیتون پارس آباد با محوریت شهدای ارتش برگزار و از خانواده شهدای ارتش تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه از مرز ۳۴ هزار تن گذشت
  • عطرافشانی گلزار شهدای گرگان به مناسبت روز ارتش
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • گرامیداشت شهید حبیبی فر در گلزار شهدای زاهدان
  • نقش ارتش در دفاع مقدس و امنیت تبیین شود
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • ۲۹ فروردین در تاریخ حماسه آفرینی های ملت ایران همیشه جاودان است
  • پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت روز ارتش