Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-23@05:29:29 GMT

بیمه‌نامه‌های فیزیکی حذف شدند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۰۰۲۲

بیمه‌نامه‌های فیزیکی حذف شدند

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، متعاقب ابلاغ بخشنامه بیمه مرکزی به شرکت‌های بیمه‌ای مبنی بر فراهم‌آوری شرایط لازم برای ارایه خدمات بیمه‌ای بدون ارایه نسخه فیزیکی و بروز برخی از ابهامات از سوی شبکه فروش شرکت‌های بیمه و بیمه‌گذاران محترم، موارد زیر را به استحضار می‌رساند:

- فراهم‌آوردن شرایط لازم برای حذف فیزیکی بیمه‌نامه‌های شخص ثالث ارتباطی با صدور برخط و الکترونیکی بیمه‌نامه‌ها ندارد و این برنامه هیچ‌گونه مشکلی را برای شبکه فروش به‌وجود نمی‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- هرگونه تصمیم به اجرایی‌نمودن تکلیف قانونی مبنی بر فروش الکترونیکی در آینده با حفظ مصالح و منافع شبکه فروش زحمتکش شرکت‌های بیمه صورت خواهد گرفت.

- صدور بیمه‌نامه‌ها مطابق با روال موجود از طریق نمایندگی‌ها انجام می‌شود و این برنامه برای صرفه‌جویی در مصرف بی‌رویه کاغذ، کمک به حفظ محیط زیست و کاهش مراجعه حضور بیمه‌گذاران اجرا خواهد شد.

- استارت‌آپ‌های بیمه‌ای هم‌چون گذشته حق صدور هیچ نوع بیمه‌نامه‌ای را ندارند و صدور بیمه‌نامه‌ها صرفا از طریق نمایندگی‌ها و یا شعب شرکت‌های بیمه‌ای انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: شرکت های بیمه بیمه مرکزی بیمه شخص ثالث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۰۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«قلب سلیم» در شبکه تهران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این برنامه که با حضور نوجوانان شرکت کننده به همراه خانواده هایشان پخش می‌شود، در بخش «مسابقه آیات» که با هوش مصنوعی تصویر سازی شده است، شرکت کنندگان در تشخیص آیه و داستان آن با هم رقابت می‌کنند و در ادامه نیز کارشناس برنامه علیرضا نادی به تشریح و تفسیر آیه و داستان قرآنی می‌پردازد.

«قلب سلیم» با اجرای مهدی سیفی به عنوان مجری کارشناس و هنرنمایی اسماعیل فتحی و با معرفی عروسک فندق پخش می‌شود.

از دیگر بخش‌های این برنامه می‌توان به پخش گزارش‌های تصویری از فعالیت‌های میدانی جشنواره آرمان ۲ شامل محافل قرآنی برگزار شده در مساجد تهران و برپایی کعبه ابراهیمی در بوستان لاله اشاره کرد.

«قلب سلیم» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد تربتی در ۱۰ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای هر روز ساعت ۱۳ از شبکه تهران پخش می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • استان یزد، رتبه نخست ضریب بیمه در کشور
  • آخرین جزئیات روند صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال
  • آخرین جزئیات روند صدور مجوز حرفه‌ای استقلال
  • پاسخ به نیازهای ناشناخته بیمه‌گذاران بیمه رازی در ۱۴۰۳
  • انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی
  • «قلب سلیم» در شبکه تهران
  • پذیرش اسناد درمانی بازنشستگان و صدور معرفی‌نامه بیمه تکمیلی تا پایان اردیبهشت
  • توضیحات صندوق بازنشستگی درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان
  • پذیرش اسناد درمانی بازنشستگان و صدور معرفی‌نامه تا پایان اردیبهشت
  • هزار میلیارد ریال حق بیمه تولیدی در قالب ۹۳۶ هزار بیمه نامه