Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون خدمات شهری شهردار مشهد گفت: اولویت اول شهرداری حفظ سلامت زائران است و با توجه به احتمال شروع سفرها در تابستان با رعایت کامل اصول بهداشتی آماده میزبانی از زائران رضوی هستیم.

به گزارش ایمنا، مهدی یعقوبی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان خراسان رضوی ویژه تابستان ۹۹، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، شهرداری مشهد عملیات‌های ضدعفونی را با تمام امکانات و تجهیزات به کار گرفت و خوشبختانه اقدامات مؤثری در این خصوص صورت پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه شهرداری مشهد مطابق سنوات گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آمادگی کامل برای میزبانی از زائران را دارد، افزود: در همین راستا تمهیدات ویژه‌ای برای آغاز سفرها در تابستان اندیشیده شده و اقدامات نظافتی و ضد عفونی معابر با ورود زائران ادامه خواهد داشت.

معاون خدمات شهری شهردار مشهد ادامه داد: تمامی امکانات و تجهیزات خدمات شهری از جمله جمع‌آوری زباله، رفت و روب سطح شهر خصوصاً نقاط پیرامونی حرم مطهر رضوی افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: همچنین ناوگان حمل و نقل درون شهری، مانند سازمان اتوبوسرانی، تاکسیرانی و قطار شهری با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی آماده خدمت رسانی به زائران می‌باشند.

یعقوبی گفت: با توجه به شروع سفرها در تابستان، اقدامات در حوزه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی رعایت مسائل بهداشتی، تبلیغات محیطی در سطح شهر با ورود زائران بیشتر خواهد شد.

کد خبر 425016

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر مشهد شهر زائر معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد شهروند کلانشهر مدیریت شهری شهرداری مشهد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست

احمدرضا متالهی‌ اردکانی شهردار اردکان در نشست شورای اسلامی شهر که با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری یزد برگزار شد؛ گفت: فرسودگی ماشین‌آلات خدمات شهری و آتش‌نشانی به‌عنوان یکی از دغدغه‌های شهرداری به‌شمار می‌رود.

او تصریح کرد: عدم واریز بودجه‌های قانونی و کسری بودجه، شهرداری را با چالش‌های جدی روبرو کرده است.

متالهی بیان داشت: به جرات می‌گویم علی‌رغم تمامی مشکلات، پایین‌ترین نرخ قیمت تمام‌شده خدمات در بین شهرداری‌های کشور مربوط به شهرداری اردکان است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • برگزاری مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • علم الهدی : در هر شهر ایران، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند
  • مشهد تابستان سختی را پیش رو دارد، کمبود ۶ هزار لیتر بر ثانیه آب
  • نشست ادواری شهرداران کلان شهرها و مراکز استان ها در مشهد+ عکس
  • تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست
  • پیشروی مشهد در حوزه هوشمندسازی
  • مبارزه با جوندگان شهری با راهکارهای جدید شهرداری مشهد
  • آمادگی کامل دستگاه‌های ستاد مدیریت بحران در شهرستان تفتان