Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: ۸۰ کشور دنیا در روز جهانی قدس خواسته خود که همان پاک شدن نام اسرائیل از نقشه تاریخ است را فریاد می‌زنند.

حجت الاسلام محمد حسین روحی یزدی در گفت‎وگو با ایسنا اظهار کرد: همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس بودیم ولی امسال به واسطه شیوع ویروس کرونا هیچ تجمعی در این خصوص برگزار نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبق دستور ستاد ملی کرونا هر گونه تجمع چه به شکل حضور مردم در راهپیمایی و چه به شکل رژه موتوری و خودرویی ممنوع اعلام شده است.

وی با اشاره با اشاره به شاخص ترین برنامه  روز قدس امسال توضیح داد: روز قدس امسال راس ساعت ۱۲ ظهر شاهد پخش سخنرانی مقام معظم رهبری از شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی خواهیم بود و به فرمایشات مهم و سرنوشت ساز ایشان گوش می‌سپاریم.

این مسئول با اشاره به اهمیت اهمیت روز جهانی قدس اضافه کرد: تعیین روزی با عنوان روز جهانی قدس پیشنهاد مبتکرانه بنیان گذار کبیر انقلاب در سال ۵۸ بوده است.

وی ادامه داد:  این نامگذاری با هدف حمایت از مسلمین جهان به ویژه ملت مظلوم فلسطین صورت گرفته است.

حجت الاسلام روحی یزدی اضافه کرد: در این روز ملت مسلمان به عنوان ید واحده همبستگی خود را به جهانیان نشان می‌دهند و انزجار خود از استکبار به ویژه رژیم کودک‌کش صهیونیست را  اعلام می‌کنند.

وی افزود: مشارکت در برنامه روز جهانی قدس کمکی برای اعتلای کلمه مسلمین و اقتدار و عزت مسلمانان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: ۸۰ کشور دنیا در روز جهانی قدس خواسته خود که همان پاک شدن نام اسرائیل از نقشه تاریخ است را فریاد می‌زنند بنابراین حضور دراین مراسم حضوری اعتقادی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری فلسطين روز جهانی قدس روز جهانی قدس روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۰۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است

به گزارش جام جم آنلاین، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه میلیاردها دلار خسارت در نوار غزه به جا گذاشته است.

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روزچهارشنبه اذعان کرد: میزان ویرانی‌های غزه در نتیجه حملات اسرائیل، بیشتر ازویرانی های جنگ جهانی دوم است.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: جنگ در غزه ۱۹ میلیارد دلار به این منطقه خسارت زده است.

بورل تاکید کرد که بیش از ۶۰ درصد زیرساخت‌ها آسیب دیده و ۳۵ درصد زیر ساخت‌های غزه به طور کامل تخریب شده اند.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیروز هم اذعان کرد که رژیم صهیونیستی قطعنامه شورای امنیت در خصوص کمک رسانی به نوار غزه را زیر پا گذاشته است.

دیگر خبرها

  • ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • نماینده ارشد پارلمان فرانسه به دلیل انتقاد از اسراییل احضار شد
  • ۲۰۰ روز جنگ و ۷ تحول جهانی به‌نفع مقاومت
  • کمک ۲۶میلیارد دلاری آمریکا به اسراییل در ۲۰۰مین روز جنگ
  • قطع عضو؛ سرنوشت تلخ کودکان معصوم فلسطینی
  • موضع‌گیری وزیر بهداشت عراق درباره مجروحان در غزه
  • ۲۰۰ روز جنگ و نسل‌کشی در نوار غزه به روایت آمار
  • ۲۰۰ روز جنگ و نسل‌کشی در غزه به روایت آمار
  • شهادت ۳۰ کودک بر اثر گرسنگی در غزه
  • شهادت ده‌ها زن و کودک فلسطینی در بمباران نوار غزه