Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از برگزاری مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر پاک ۵ شهید حادثه شناور کنارک نیروی دریایی ارتش در بوشهر ۲ شهید در گلزار شهدای بهشت صادق(ع) بوشهر دفن و ۳ شهید دیگر به تنگستان و دشتستان برای تشییع و خاکسپاری منتقل شد. ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، فرمانده پایگاه نیروی دریایی ارتش بوشهر پیش از ظهر امروز در مراسم استقبال و تشییع  پیکر پاک 5 شهید حادثه شناور  کنارک با تاکید بر پاسداری از خون پاک شهیدان والامقام اظهار داشت: پاسداری از خون شهدای گرانقدر مهمترین رسالت مردم و مسئولان است و نباید از این وظیفه غافل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ناخدا یکم جعفر تذکر، شهدا را مایه عزت، اقتدار و استقلال نظام جمهوری اسلامی و کشور دانست و بیان کرد: نیروی دریایی ارتش با تقدیم خون هزاران شهید سبب ایجاد نیروی بازدارندگی شده‌ است.

وی تاکید کرد:این مقاومت  و اقتدار سبب شده هیچ قدرتی اجازه جسارت به این مرز و بوم به خود ندهد.

فرمانده پایگاه  نیروی دریایی ارتش در بوشهر شهادت مظلومانه شهدای رمضان را به خانواده‌های آنان تبریک و تسلیت گفت و خاطر نشان کرد: 41  سال است که ایران اسلامی برای حفظ استقلال هزینه می‌پردازد که نمونه بارز این هزینه‌ها، تقدیم شهدای بی‌شمار از سوی مردم ایران است.

 پس از برگزاری  مراسم تشییع  و اقامه نماز بر پیکر 5 شهید رمضان  2 شهید آن به نام‌های ناوبان دوم مهدی‌رازی و مهناوی یکم تفنگدار رضا دهقانی در گلزار شهدای بهشت صادق(ع) بوشهر به خاک سپرده شد.

فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت جاسک: اجازه نخواهیم داد پرچم و بیرق شهیدان به زمین بیفتد تشییع پیکر پاک 5 شهید حادثه شناور کنارک نیروی دریایی ارتش در بوشهر به روایت تصویر امام جمعه بوشهر: شهداء برای خود عزت، برای مملکت اقتدار و برای خانواده افتخار می‌آفرینند

بر پایه این گزارش ناوبان یکم مکانیک مصطفی پویان‌فر در چاه تلخ جنوبی تنگستان، ناوبان سوم عرشه حسین سپهری اهرمی در اهرم و ناواستوار یکم الکترونیک سید منصور موسوی‌نژاد در روستای نظرآقا شهرستان دشتستان به خاک سپرده می‌شوند.

انتهای پیام/190/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش شهید حادثه شناور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق شناورهای لازم در دستورکار نیروی دریایی ارتش

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، امیر دریادار شهرام ایرانی در محفل انس با قرآن کریم مرکز فرماندهی آماد و پشتیبانی این نیرو که در سیرجان برگزار شد، گفت: برنامه های قرآنی در این ماه و همه ایام سال در تمامی مراکز نیروی دریایی در سطح کشور برگزار می شود و ما همیشه ضمن توجه ویژه به برنامه های فرهنگی، شرایط عملیاتی برای امنیت را حفظ می کنیم وتوان دفاعی ما در جهان به اثبات رسیده است.

وی افزود : مبنای کار ما برنامه های قرآنی است و در سال جدید نیز تامین امنیت کشتیرانی را با قدرت بیشتر دنبال می کنیم و الحاق شناورهای لازم را در دستور کار خود داشته و در تامین امنیت لازم برتری و اقتدار کامل داریم.

امیر دریادار ایرانی گفت: هر کجا در مأموریت‌ها و فعالیت‌های مان موفق بوده‌ایم، قطعاً ریشه‌اش قرآن بوده، چون اصل ولایت هم قرآن کریم است و باید قوانین و مقرارت را از قرآن یاد بگیریم و ارزش‌های قرآن را حفظ کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید کرد: موفقیت ما بر مبنای حرکت در مسیر و دستورات فرماندهی معظم کل قوا بوده و خواهد بود و در همه مراحل زندگی وامدار خون شهداء هستیم و باید این مسیر را با دقت و جدیت دنبال کنیم.

دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: کارکنان نیروی دریایی حتی در شناورها و ناوگروه‌ها در آب‌های آزاد هم جلسات قرآن کریم را برگزار می‌کنند و با فرهنگ قرآنی مأنوس هستند و این فرهنگ ، موجب پیشرفت ما شده و موجب شده هیچ تهدیدی ما را از مسیر و مأموریتی که داریم باز ندارد.

دیگر خبرها

  • استقبال از پرچم رضوی در عرشه ناوشکن دنا
  • خدمات گردشگری دریایی بنادر استان بوشهر به بیش از ۱۳۷ هزار نفر
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • فعالیت ۱۴۹ شناور سنتی و تفریحی در ساحل بوشهر در ایام نوروز
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • ناوگروه ۹۵ نیروی دریایی ارتش در اسکله منطقه سوم دریایی نبوت پهلو گرفت
  • حمله به پایگاه هوایی نیروی دریایی پاکستان در بلوچستان
  • امدادرسانی به ۲ خدمه بارج مسطح در آب‌های بوشهر انجام شد
  • امدادرسانی به ۲ خدمه بارج مسطح در آب‌های بوشهر
  • الحاق شناورهای لازم در دستورکار نیروی دریایی ارتش