Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی پور از مصدومیت ۳ تن و فوت یک تن در حادثه سقوط از ارتفاع در منطقه لواسانات خبر داد.

مهدی ولی پور سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در ساعت ۲۲:۴۰ شب گذشته گزارشی مبنی بر سقوط چند نفر از ارتفاع در محلی در نزدیکی روستای عمامه و روستای کولی‌گون، کوه ورجین در منطقه لواسانات به سامانه ۱۱۲ گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعدادی از افراد محلی در منطقه لواسانات در اطراف روستای عمامه از کوه سقوط کردند و در این حادثه ۳ نفر مصدوم شدند و متأسفانه ۱ نفر هم جان خود را از دست داد.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ۵ تیم عملیاتی (۳ تیم از شمیرانات، ۱ تیم امداد کوهستان تهران به صورت زمینی و ۱ تیم واکنش سریع تهران به همراه بالگرد) از سازمان امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

ولی پور تصریح کرد: با کمک نیروهای امدادی هلال احمر مصدومان و فرد متوفی توسط بالگرد به منطقه فشم منتقل شدند و عملیات پیش از ظهر امروز به پایان رسید.

لینک کوتاه: asriran.com/0033pK

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: لواسانات ارتفاع سقوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۰۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج فوتی و ۱۸ مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران در مسیر اردبیل به آستارا، پنج نفر جان خود را از دست دادند و ۱۸ نفر مصدوم شدند.

حمید قویدل روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۳/۵۰ صبح امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ بدنبال واژگونی یک دستگاه اتوبوس در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، بلافاصله امدادگران جمعیت هلال احمر و نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: در این حادثه پنج نفر جان خود را از دست داده و ۱۱ مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و پنج دستگاه آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل و هفت مصدوم دیگر توسط ۴ دستگاه آمبولانس استان گیلان به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل شدند.

به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل مسیر این اتوبوس از استان آذربایجان شرقی به سمت گیلان بوده است که بامداد امروز دچار سانحه شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سه کشته در واژگونی یک پژو در کرمان واژگونی جرثقیل در ولنجک تهران ۲ مصدوم داشت (+فیلم) واژگونی اتوبوس در گردنه حیران / ۲۷ نفر مصدوم شدند

دیگر خبرها

  • ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در گیلان + عکس
  • دو مصدوم بر اثر ریزش آوار و سقوط از ارتفاع یک ساختمان قدیمی در سبزوار
  • ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در گیلان
  • واژگونی مرگبار اتوبوس در این گردنه با ۵ فوتی
  • ۵ کشته و ۱۸ مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  • ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم در واژگونی اتوبوس
  • پنج فوتی و ۱۸ مصدوم در اثر واژگونی اتوبوس در گردنه حیران
  • اولین تصاویر از محل واژگونی اتوبوس در گردنه حیران | ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم | وضعیت مجروحان را ببینید
  • ۳ مصدوم و ۲ جان باخته در سانحه رانندگی درمحور شوط- ماکو
  • تصادف منجر به فوت در جاده بهشهر - نکا