Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@10:07:12 GMT

قیمت نان در مازندران افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۰۸۰۳

قیمت نان در مازندران افزایش یافت

حسینقلی قوانلو روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس مصوبه اخیر ستاد تنظیم بازار استان مازندران قیمت انواع نان ها ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش یافت و این افزایش قیمت نیز از امروز اول خرداد ماه در استان اجرایی شد. 

وی ادامه داد : هم اکنون در مازندران، قیمت نان بربری یارانه ای و نیمه یارانه ای به قیمت ۸ و ۱۲ هزار و ۵۰۰ ریال،  نان سنگک یارانه ای و نیمه یارانه ای  ۱۰ و ۱۵ هزار ریال ، نان لواش یارانه ای و نیمه یارانه ای ۳ و ۳ هزار و ۵۰۰ ریال و نان تافتون یارانه ای و نیمه یارانه ای ۵ و ۶ هزار و ۵۰۰ ریال تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته رییس سازمان صنعت مازندران این افزایش قیمت نان در روزهای اخیر از طریق اتحادیه های خبازان شهرستان ها به نانوایی ها ابلاغ شد و از امروز این مصوبه اجرا شده است . 

وی با اشاره به اینکه سال گذشته مصوبه ملی افزایش قیمت نان در استان های دیگر اجرا شده است ، ادامه داد : سال گذشته در ۲ مرحله قرار بود این افزایش قیمت در مازندران اجرا شود که موضوع افزایش قیمت بنزین و بروز کرونا  باعث شد تا این تصمیم در استان به تعویق بیفتد.

بنا به اعلام اداره کل غله استان مازندران حدود پنج هزار نانوایی یارانه ای و نیمه یارانه ای در این استان فعالیت می کنند.

سرپرست اداره کل غله مازندران نیز به خبرنگار ایرنا گفت : با توجه به اینکه سالهاست قیمت نان تغییر نکرده است این افزایش قیمت تا حدودی می تواند مشکلات و دغدغه های اقتصادی نانوایان را برطرف بکند .

بهرام نجفی اضافه کرد: این افزایش قیمت از دید و منظر نانوایان منصفانه است  می تواند کمک حال آنها باشد . 

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت مازندران وزارت صنعت معدن و تجارت مازندران یارانه ای و نیمه یارانه ای افزایش قیمت قیمت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۰۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی آب و هوای تهران؛ تهران کی سرد می‌شود؟

به گزارش خبرآنلاین؛ طی امروز (۳ اردیبهشت) تا چهارشنبه (۵ اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی، آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات با افزایش ابر و بارش باران، پیش‌بینی می‌شود.

مهر در خبری نوشت: فردا (۴ اردیبهشت) کاهش محسوس دما و از پنج شنبه (۶ اردیبهشت) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است.

آسمان تهران فردا (۴ اردیبهشت) نیمه‌ابری و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد خواهد بود.

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898320

دیگر خبرها

  • آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران
  • پایتخت خنک می‌شود
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ تهران کی سرد می‌شود؟
  • دمای هوای تهران از فردا کاهشی می‌شود
  • سوپرایز مهم برای پدر و مادران جوان | افزایش ۲۵ درصدی یارانه کودکان
  • بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ساری و میاندورود
  • جزئیات نحوه دریافت یارانه یک‌ میلیونی کودکان | این دست از کودکان یک میلیون یارانه می‌گیرند
  • باد و باران در راه مازندران
  • هوای گرم مازندران در دومین روز اردیبهشت
  • کنسرت‌های موسیقی در نیمه اول اردیبهشت؛ پیشتازی پاپ