Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@09:27:16 GMT

شب شعر مجازی قدس آزاد برگزار می‌شود+پوستر

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۳۰۸۳۲

شب شعر مجازی قدس آزاد برگزار می‌شود+پوستر

شب شعر مجازی «قدس آزاد» به همت محفل شعر "قرار" و تلویزیون اینترنتی "تیوا" برگزار می‌شود. ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، به مناسبت فرا رسیدن روز قدس شب شعر  مجازی "قدس  آزاد" با مشارکت محفل شعر "قرار" و تلویزیون اینترنتی تیوا برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه که بصورت زنده از از شبکه تیوا و صفحه اینستاگرام محفل شعر "قرار" پخش خواهد شاعرانی همچون احمد بابایی ،قاسم صرافان،سیدحسین متولیان،مرتضی حیدری آل کثیر،فاطمه طارمی به عنوان میهمان در این برنامه حضور دارند.

اجرای این برنامه به عهده فضه‌سادات حسینی است.

مراسم امشب پنجشنبه از ساعت 22 الی 23:30 پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

علاقه مندان می‌توانند این برنامه از آدرس TVA.tv  و صفحه محفل شعر قرار @gharaaar تماشا کنند.

انتهای پیام/

R1386/P/S4,35,38,1430/CT1 واژه های کاربردی مرتبط محفل شعر قرار شعر آیینی اخبار "فلسطین"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محفل شعر قرار شعر آیینی اخبار فلسطین محفل شعر قرار شعر آیینی راهپیمایی روز قدس اخبار فلسطین محفل شعر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۳۰۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج اعلام شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری سنندج، برنامه‌های روز و هفته فرهنگی سنه (سنندج) را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سرکوت نجفی ظهر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج که با محوریت روز سنندج (روز سنه) برگزار شد، اظهار کرد: سازمان فرهنگی شهرداری سنندج با هماهنگی کمیسیون فرهنگی شورای شهر، حدود ۱۹ عنوان برنامه را برای هفته گرامیداشت روز سنندج (سنه) تدارک دیده است که با همکاری سایر ادارات و دستگاه‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

وی افزود: اولین برنامه این هفته مراسم افتتاحیه است که روز ششم اردیبهشت از ساعت پنج تا هفت بعدازظهر در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری سنندج، به برپایی نمایشگاه و حضوری نویسی خوشنویسی با همکاری انجمن خوشنویسان استان اشاره کرد و گفت: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ساعت ۱۱ صبح روز هشتم اردیبهشت در نگارخانه ارشاد شهر سنندج برگزار می‌شود که نمایشگاه به مدت یک هفته صبح و بعدازظهر پذیرای علاقمندان است.

نجفی ادامه داد: رونمایی کتاب و پنل تخصصی موسیقی را با همکاری دبیرخانه شهر خلاق شهر سنندج خواهیم داشت که روز نهم اردیبهشت از ساعت چهار تا هشت بعدازظهر در محل فرهنگسرای شهرداری جنب پارک شهدا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران در هفته فرهنگی شهر سنندج، تاکید کرد: این نمایشگاه نیز با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری ژیوه‌ر به مدت یک هفته صبح و بعدازظهر از روز ششم تا دوازدهم اردیبشهت در محل عمارت خسروآباد سنندج برپا خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری سنندج اجرای چندین گروه تئاتر خیابانی را از دیگر برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج اعلام و تصریح کرد: این نمایش‌ها با همکاری انجمن هنرهای نمایش استان به مدت یک هفته بعدازظهرها از ساعت شش تا هفت در محل پارک شانو سنندج اجرا می‌شود.

نجفی اضافه کرد: نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج نیز از روز هشتم اردیبهشت به مدت یک هفته در محل گالری سوره حوزه هنری شهر سنندج برپا خواهد شد.

وی تاکید کرد: جشنواره و نمایشگاه پوستر با موضوع سنه با همکاری انجمن تجسمی کردستان از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای هفته فرهنگی شهر سنندج است که مراسم افتتاحیه آن ساعت ۱۱ صبح روز هفتم اردیبهشت خواهد بود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری سنندج گفت: برپایی دومین جشنواره عکاسی و برگزاری نمایشگاه به صورت ملی و بین‌المللی با موضوع هفته فرهنگی (سنه) را نیز با همکاری انجمن عکاسان استان کردستان در هفته فرهنگی شهر سنندج خواهیم داشت که بیش از ۳۰ هنرمند از سراسر کشور در شهر سنندج حضور خواهند یافت و آثاری را در طول یک هفته از این شهر ثبت خواهند کرد.

نجفی ادامه داد: این عکس‌ها در نمایشگاهی از روز یازدهم اردیبهشت در نگارخانه سوره سنندج به نمایش درخواهند آمد که در جنب این جشنواره چهار ورک شاپ نیز با حضور اساتید برتر حوزه عکاسی در کشور برگزار می‌شود.

وی برپایی کارگاه و نمایشگاه نقاشی و برپایی ایستگاه نقاشی دیواری کودکان را با همکاری مؤسسه نژیاروان در روز هشتم اردیبهشت در بوستان سپیدار سنندج از دیگر برنامه‌های تدارک شده اعلام کرد و گفت: مراسم مولودی خوانی سنتی سنندج و تجلیل از خاندان قرآنی نیز روز یازدهم اردیبهشت از ساعت پنج الی هشت بعدازظهر در عمارت خسروآباد سنندج برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری سنندج تصریح کرد: ویژه برنامه کودک و نوجوان مرتبط با موضوع سنه نیز شامل کارگاه حکایت‌گویی، قصه‌گویی، موسیقی کودک و نقاشی کودک با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در ساعت ۱۰ صبح روز دهم اردیبهشت در آمفی‌تئاتر کانون پرورش فکری برگزار می‌شود.

نجفی اضافه کرد: دومین جشنواره ورزش پهلوانی نیز با همکاری هیئت پهلوانی روز هفتم اردیبهشت از ساعت سه تا هفت بعدازظهر در محل پارک روجیار سنندج برگزار می‌شود.

وی، اکران فیلم کارگردان‌های سنندجی را در بعدازظهر روز هفتم اردیبهشت در پردیس سینما بهمن سنندج از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای گرامیداشت روز و هفته فرهنگی شهر سنندج دانست.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری سنندج گفت: همایش مستوره اردلان نیز با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی روز دهم اردیبهشت از ساعت چهار تا هشت بعدازظهر در محل مجتمع فرهنگی فجر سنندج برگزار می‌شود.

نجفی، برپایی نمایشگاه کتاب با همکاری اداره‌کل کتابخانه‌های استان کردستان به مدت یک هفته در بوستان کتاب شهر سنندج را از جمله دیگر برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج اعلام کرد.

کد خبر 746972

دیگر خبرها

  • ‌هفته سنندج چه برنامه‌هایی ‌برگزار می‌شود؟
  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • تیاگو سیلوا در انتهای فصل از چلسی جدا می شود
  • برنامه‌های هفته فرهنگی سنندج اعلام شد
  • شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • برگزاری محفل شعر ترکی رضوی در تبریز
  • برپایی محفل انس با قرآن کریم درسنندج به شکرانه «وعده صادق»
  • هیچ‌گونه مشکلی در اوج پیک مصرف آب و برق نداریم
  • محفل شعر ترکی رضوی در تبریز برگزار می‌شود